Als ik het allemaal zo hoor, dan hou ik toch maar mijn mtx en maak ik hem in orde qua verlichting (heeft iemand dat niet nog liggen?) en laat ik hem schouwen.
Dan kan ik er legaal mee de weg op tenminste.
Ik denk dat ik iets te impulsief geweest ben met die ns-1 ik ging op het uiterlijk af namelijk...
zo, de nodige pp's zijn weer uitgedeeld, kunnen jullie nou niet gewoon ontopic blijven? commentaar op elkaars brommer doe je beter in een profiel, en dat je brommer ownt hoeft ook niet in dit topic.
ontopic: mijn advies, hou die mtx gewoon maar, die ns-1 zal niet zomaar typegoedkeuring krijgen.
Een NS-1 cilinder is 80cc.
JE kunt hem dus alleen op een 80-blok leggen:
Op de volgende blokken dus:
80-MBX-blok
80-NSR-blok
80-MTX-R-blok
50/70 cilinder kunnen alleen op:
50-blok MTX-SH/R
50-blok MBX
50-blok NSR
Let er wel op dat wanneer de cilinder watergekoeld is dan moet het blok ook watergekoeld zijn.
Een luchtgekoelde cilinder kan daarentegen weer wel op een watergekoeld blok.