Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Beste cil om MB van AC > LC te maken ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1058 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32872 - Beste cil om MB van AC > LC te make...
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 2500 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb_stefan 27-10-2005 19:03 Print reply

Posts: 320
wat is dat topic dan want dat is precies wat ik aan het begin van dit topic bedoelde

 
Saknet 27-10-2005 21:10 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutalmb70
khad fokkin mooie foto's van mijn brom, zijn alle pleite... hoere zooi !
jij kan het wel spannend vertellen he, lekkere zeikwijf vanme

noob

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 27-10-2005 om 21:10 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
[RRT] Lost-P 27-10-2005 21:22 Print reply
Posts: 4578
Jongens, houdt het ontopic! anders moeten we weer niet lief doen...
 
Chille Tune shit dan
hondansr1 27-10-2005 21:54 Print reply
Posts: 71
moet eerliojk zeggen heb niet alle replies gelezen maar als ik het goed begrijp wil je un radiateurtje op je mb maken en een cilinder kop die lc gekoeld kan worden mischine dah ik het niet snap maar ooit aan gedacht wat er gebeurt als jij kvs in de cilinder hebt zitten die niet rond gepompt word d.m.v kvs pomp
 
mb-gek 27-10-2005 22:02 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansr1
moet eerliojk zeggen heb niet alle replies gelezen maar als ik het goed begrijp wil je un radiateurtje op je mb maken en een cilinder kop die lc gekoeld kan worden mischine dah ik het niet snap maar ooit aan gedacht wat er gebeurt als jij kvs in de cilinder hebt zitten die niet rond gepompt word d.m.v kvs pomp

jij blijkbaar niet
je weet hoe een ori koelsysteem van een zeta lc werkt ?

dat werkt dus met stijging van warmte enz als je meer wil weten zoek je maar ff

het is niet een goed susteem maar voor een ori zeta is het nog voldoende ga je tunen dan word het al niet meer aan te raden zonder waterpomp

zeta lc zeldzaam ? valt wel mee alleen rijd niemand ermee omdat het zon lekker koelsysteem heeft

ben benieuwt hoe je die pomp gaat fixen wil zelf namelijk ook me zeta een keer monteren :P
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Baasbas 27-10-2005 22:09 Print reply
Posts: 2176
nee hij wil een cilinder die aan de volgende eisen voldoet:

1) slag redelijk hetzelfde
2) inlaat op de cilinder ipv carter
3) en euhm.. ik zat te denken aan aansluitingen voor de waterkoeling, maar ik ben vergeten welk punt ik wilde maken
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Ariej 27-10-2005 22:15 Print reply

Posts: 3685
het moet wel te doen zijn, want die gozer eyeball geloof ik heeft ook een nsr cilinder op zijn puch weten te krijgen..

dus een nsr cilinder op je mb zou ook wel mogelijk zijn geloof ik, het verschil van de slag is 0.3mm en als dat wel een probleem is kan je je zuiger nog af draaien
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
mb-gek 27-10-2005 22:18 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej
het moet wel te doen zijn, want die gozer eyeball geloof ik heeft ook een nsr cilinder op zijn puch weten te krijgen..

dus een nsr cilinder op je mb zou ook wel mogelijk zijn geloof ik, het verschil van de slag is 0.3mm en als dat wel een probleem is kan je je zuiger nog af draaien

slag is iets anders als je drijfstang lengte let daar goed op

de slag heeft temaken met welke hoogtverschil hij maakt tussen odp en bdp


 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Ariej 27-10-2005 22:21 Print reply

Posts: 3685
nsr= Boring * slag: 39 x 41.1 mm

mb= Boring * slag: 39.0 x 41,4 mm

waarom denk je dat ik het over de drijfstanglengte heb?
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
mb-gek 27-10-2005 22:22 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej
nsr= Boring * slag: 39 x 41.1 mm

mb= Boring * slag: 39.0 x 41,4 mm

waarom denk je dat ik het over de drijfstanglengte heb?

omdat jij het over je zuiger afdraaien heb

en dat verandert niks aan je slag


afdraaien en drijfstang lengte heeft etzelfde effect vandaar dat ik die gebruikte

Dit bericht is gewijzigd door mb-gek op 27-10-2005 om 22:23 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??

Dit topic is 2500 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved