Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Beste cil om MB van AC > LC te maken ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 985 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32872 - Beste cil om MB van AC > LC te make...
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2517 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mcdronkz 27-10-2005 15:24 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

jij bent echt de ?bermensch natuurlijk. Als je zo weldig was wist je vast ook wel welke cilinder je nodig had .

Ga buiten spelen ofzow...


gast, ga je achterspatbord afzagen ofzo.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70cc tsx
als je zo geod bent met alles nieuw beune ahum... wrom zit je dan over van alles en nog wat te vragen? sukkel!
[...]



Dit bericht is gewijzigd door 70cc tsx op 27-10-2005 om 15:23 uur.




fo?rum?dis?cus?sie (de ~ (v.))
1 groepsdiscussie met een forum van deskundigen

als je na 680 posts nog niet weet wat een forum is, vraag ik me sterk af wat je hier nog doet.
 
70cc tsx 27-10-2005 15:26 Print reply

Posts: 1015
poepen
 
70cc tsx 27-10-2005 15:27 Print reply

Posts: 1015
681
[...]




fo?rum?dis?cus?sie (de ~ (v.))
1 groepsdiscussie met een forum van deskundigen

als je na 680 posts nog niet weet wat een forum is, vraag ik me sterk af wat je hier nog doet.


 
BIET 27-10-2005 15:27 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


gast, ga je achterspatbord afzagen ofzo.

[...]


Waarom? Geen zin in...

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Nelly 27-10-2005 16:06 Print reply
Posts: 597
Om toch ff verder te gaan...

Mcdronkz, op het moment dat je stilstaat circuleerd de vloeistoef toch nog steeds (geen idee hoe snel) dus ben je iets in het voordeel met koelvloeistof. of is dit iets wat totaal nergens op slaat.

Edit1 : ik bednk me dat als het waait, dan worden de koelribben ook "gekoeld"...

ik zeg namelijk niet dat ik het weet, maar vraag me gewoon af of dit wel zo is. Tegenwoordig zie je toch bijna alleen maar LC shit, dus zal dit toch wel enige voordeel hebben t.o.v. koelribben ed. (btw over geforceerde koeling heb ik niks gezegd, dat staat er buiten. Al is het wel machtig spul)

Edit1: Wat is dat zo positief aan Lc koeling?

Dit bericht is gewijzigd door Nelly op 27-10-2005 om 16:07 uur.
 
Quantoelicoe 27-10-2005 16:12 Print reply

Posts: 927
Tja, je moet wel lc gaan gebruiken als er allemaal kappen omheen zit
 
BIET 27-10-2005 16:15 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Quantoelicoe
Tja, je moet wel lc gaan gebruiken als er allemaal kappen omheen zit

Liquid cooled klinkt meer gangster dan air cooled
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mcdronkz 27-10-2005 16:46 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nelly
Om toch ff verder te gaan...

Mcdronkz, op het moment dat je stilstaat circuleerd de vloeistoef toch nog steeds (geen idee hoe snel) dus ben je iets in het voordeel met koelvloeistof. of is dit iets wat totaal nergens op slaat.

Edit1 : ik bednk me dat als het waait, dan worden de koelribben ook "gekoeld"...

ik zeg namelijk niet dat ik het weet, maar vraag me gewoon af of dit wel zo is. Tegenwoordig zie je toch bijna alleen maar LC shit, dus zal dit toch wel enige voordeel hebben t.o.v. koelribben ed. (btw over geforceerde koeling heb ik niks gezegd, dat staat er buiten. Al is het wel machtig spul)

Edit1: Wat is dat zo positief aan Lc koeling?

Dit bericht is gewijzigd door Nelly op 27-10-2005 om 16:07 uur.


bedenk wel dat de vloeistof misschien niet meer koel genoeg is om het spul te koelen.

waaien.. tja.. zal niet zoveel uitmaken denk ik

toch is geforceerde koeling de bom.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Quantoelicoe
Tja, je moet wel lc gaan gebruiken als er allemaal kappen omheen zit


nope, daarvoor kun je uitstekend geforceerde koeling gebruiken.

wordt ook op kevers, zundapps, ac scooters gebruikt.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Liquid cooled klinkt meer gangster dan air cooled


juist niet.
 
Rik 27-10-2005 16:55 Print reply

Posts: 3464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


bedenk wel dat de vloeistof misschien niet meer koel genoeg is om het spul te koelen.

waaien.. tja.. zal niet zoveel uitmaken denk ik

toch is geforceerde koeling de bom.

[...]


nope, daarvoor kun je uitstekend geforceerde koeling gebruiken.

wordt ook op kevers, zundapps, ac scooters gebruikt.

[...]


juist niet.



de radiateur word neit alleen gekoeld door de wind.. omdat de vloeistof op een groter oppervlakte komt kan het makkelijker zijn warmte kwijt..

 
Evilmex 27-10-2005 17:21 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rik
[...]



de radiateur word neit alleen gekoeld door de wind.. omdat de vloeistof op een groter oppervlakte komt kan het makkelijker zijn warmte kwijt..



een Lc moet je ook nie stilstaand 2000 toeren laten lopen, dan raakt tie ook oververhit
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
Mitchell17 27-10-2005 18:20 Print reply

Posts: 556
doe t goed pak een mhr cil van derbi/am6 ofzo

Dit bericht is gewijzigd door Mitchell17 op 27-10-2005 om 18:21 uur.
 
SpeedY_the_Devil 27-10-2005 18:38 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Evilmex
[...]


een Lc moet je ook nie stilstaand 2000 toeren laten lopen, dan raakt tie ook oververhit


haha jah nog ff..
zo slecht ist t ook weer niet..

en miss een voordel van LC is dat hij binnenin koelt en de cil meer vlees heeft waardoor t geheel minder snel warm wordt

natuurlijk heb je wel wind nodig en moet alles ook goed werken..
maar met een beetje koelsysteem kan je je brommer best een half uur 2000 toeren laten draaien want dat heeft die van mij een tijdje stationair gelopen..


(ik had ns1)
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Palava 27-10-2005 18:41 Print reply

Posts: 2866
Saknet 27-10-2005 18:51 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Liquid cooled klinkt meer gangster dan air cooled


jamaar lucht kost niks en gangsters zijn schrapers


anders ga je ff lekker je brommer 30 minuten lang voor niks laten draaien

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 27-10-2005 om 18:53 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
bartos 27-10-2005 19:00 Print reply

Posts: 1372
Heb zelf een zeta bevalt goed allen ben ik nog aan het kloten met pomp er op makken.

Ben ook nog bezich om een Fast Arrow water gekoeld temaaken. Is ook wel een topic over. Heb hem nu zo goed als af en het was eer tegen de verveling dan voor het nu want FA is eigenlijk een immi met naam.

Edit de link http://www.brommerforum.nl/showtopic/20295

Dit bericht is gewijzigd door bartos op 27-10-2005 om 19:02 uur.
 

Dit topic is 2517 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved