Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - snelle setup voor TZR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1146 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32866 - snelle setup voor TZR
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1579 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda-mbx 27-10-2005 10:39 Print reply

Posts: 1688
snelheid is afhankelijk van toeren.. dus wanneer je cilinder niet meer toeren draait dan je ori cil. gaat je niet harder ten zij je een andere tandwiel verhouding neemt
 
ik vlam je..
RS_70_power 27-10-2005 10:59 Print reply

Posts: 1990
over de polini , het is al een koppel cilinder , en heeft max zo'n 11.000 toeren . gooi er een 24mm carb op en hij trekt nog beter dan met je 16mm .

je kan je orgi pijp er op gooien maar dat rijd toch weer net niet lekker , hou die Yasuni ( toch.. ) er op en ga dan lekker rijden .

tip , mijn polini met 24mm en giannelli had sproeier 155 er in , handig voor het sftellen .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
tzrjohn 27-10-2005 11:02 Print reply
Posts: 113
scheelt dat ook veel in benzineverbruik dan zon 24mm tov van een 16 mm? want ik zal dr waarschijnlijk nog wel veel kilometers mee rijden en hoe hard ga jij dr ongeveer mee en is 13 47 een beetje goede vertanding?
 
-Wheelie-Johie- 27-10-2005 11:03 Print reply

Posts: 2814
verbruikt wel wat meer ja. neem dan beter een 20 of 21mm
 
trots BMW e30 325i eigenaar
RS_70_power 27-10-2005 11:05 Print reply

Posts: 1990
ik reed 1:23 , nog best netjes
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
tzrjohn 27-10-2005 11:06 Print reply
Posts: 113
das zeker netjes ik reed standaard ontgrenst en met 2 man dr op altijd vol optrekkend 1 op 24
 
tzrjohn 27-10-2005 11:11 Print reply
Posts: 113
wheelie johie wat verbruik jij dan eigenlijk met die 21 mm en die zwarte top?
 
The-lou 27-10-2005 11:29 Print reply

Posts: 55
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
snelheid is afhankelijk van toeren.. dus wanneer je cilinder niet meer toeren draait dan je ori cil. gaat je niet harder ten zij je een andere tandwiel verhouding neemt


Onzin een 70cc gaat toch ook harder als een 50cc en die maakt lang niet altijd meer toeren
 
[RRT] Lost-P 27-10-2005 11:31 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Haska
[...]


Onzin een 70cc gaat toch ook harder als een 50cc en die maakt lang niet altijd meer toeren


Anders blaat jij even

Denk na! Zolang jij met een 50 of een 70 hetzelfde aantal toeren draait met dezelfde tandwielverhouding blijf je dezelfde snelheid rijden....
 
Chille Tune shit dan
RS_70_power 27-10-2005 11:32 Print reply

Posts: 1990
correct , als jij 70cc hebt heb je meer kracht , waardoor je een zwaarder voor tandwiel er op kan zetten zodat hij niet te veel toeren maakt

 
draai / frees werk ==>> PM of email me
-Wheelie-Johie- 27-10-2005 12:04 Print reply

Posts: 2814
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tzrjohn
wheelie johie wat verbruik jij dan eigenlijk met die 21 mm en die zwarte top?


nog niet precies uitgerekend eigenlijk zo rond de 1:15,20 ofzo
 
trots BMW e30 325i eigenaar
The Catfish 27-10-2005 13:22 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power
correct , als jij 70cc hebt heb je meer kracht , waardoor je een zwaarder voor tandwiel er op kan zetten zodat hij niet te veel toeren maakt




?

met zwaarder twv kun je hem gewoon beter afstellen op jouw wensen:
van auto-wheelie tot een extreme topsnelheid en alles er tussenin.
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
-Wheelie-Johie- 27-10-2005 13:25 Print reply

Posts: 2814
dat is niet helemaal waar want als je een piekerige powerband hebt zal je brommer nooit heel hard op kunnen trekken met een kleine twv omdat je er gewoon doorheentrekt en geen gebruik maakt van je vermogen
 
trots BMW e30 325i eigenaar
tzrjohn 27-10-2005 17:58 Print reply
Posts: 113
wat zou dan een goede twv zijn voor de polini + yasuni +16 of 21 mm carb?
 
RS_70_power 27-10-2005 18:05 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tzrjohn
wat zou dan een goede twv zijn voor de polini + yasuni +16 of 21 mm carb?


wat had ik 14 of 15 voor achter 43
 
draai / frees werk ==>> PM of email me

Dit topic is 1579 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved