Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - OM&NM model Rs uitlaten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1090 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32857 - OM&NM model Rs uitlaten
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 880 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Wheelie-Johie- 26-10-2005 17:24 Print topicpost

Posts: 2814
wat is nou precies het verschil tussen de uitlaten van het nieuwe model rs en het oude model. ik heb zelf een oud model en wil misschien een andere uitlaat kopen. ik heb een am6 blok en het enigste verschil is de de monobrug en wellicht het ophangpunt. maar kan ik bijvoorbeeld een nieuw type uitlaat op mijn OM zetten? met hoeveel aanpassingen en staat het wel mooi. en hoe zit het met die flensen voor de cilinder? en flensen voor de demper? ik heb zelf een opschuif demper
 
trots BMW e30 325i eigenaar

denollie(the real one) 26-10-2005 17:29 Print reply

Posts: 501
nieuwere uitlaten zijn altijd verbeterde versies , misschien dat er in de nieuwe een begrenzer zit en in de oude niet, of de oude een zwakkere rebound heeft als de nieuwere ....
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
Cabrinha 26-10-2005 17:29 Print reply

Posts: 1729
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denollie(the real one)
nieuwere uitlaten zijn altijd verbeterde versies , misschien dat er in de nieuwe een begrenzer zit en in de oude niet, of de oude een zwakkere rebound heeft als de nieuwere ....


bullshit?

ophanging & uitlaatpoort diameter. maar daar kan zo'n bus op van 24mm naar 28mm

Dit bericht is gewijzigd door Cabrinha op 26-10-2005 om 17:30 uur.
 
KaWaReZ 26-10-2005 17:30 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denollie(the real one)
nieuwere uitlaten zijn altijd verbeterde versies , misschien dat er in de nieuwe een begrenzer zit en in de oude niet, of de oude een zwakkere rebound heeft als de nieuwere ....



 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
jackmasterTZR 26-10-2005 17:30 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
wat is nou precies het verschil tussen de uitlaten van het nieuwe model rs en het oude model. ik heb zelf een oud model en wil misschien een andere uitlaat kopen. ik heb een am6 blok en het enigste verschil is de de monobrug en wellicht het ophangpunt. maar kan ik bijvoorbeeld een nieuw type uitlaat op mijn OM zetten? met hoeveel aanpassingen en staat het wel mooi. en hoe zit het met die flensen voor de cilinder? en flensen voor de demper? ik heb zelf een opschuif demper



am6 heeft geen flens, maar het kan zijn dat de bocht net iets anders looppt vanwege kappen en dergelijke
 
-Wheelie-Johie- 26-10-2005 17:36 Print reply

Posts: 2814
ik bedoel de dikte van de pijp... dacht dat dat ook flens heette
 
trots BMW e30 325i eigenaar
tsxj oran 26-10-2005 17:37 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
ik bedoel de dikte van de pijp... dacht dat dat ook flens heette

flens is het begin stuk uitlaat wat je met boutjes aan een cilinder zet zeg maar
maar die heeft een am6 dacht ik niet(niet 100% cker)

 
oud
-Wheelie-Johie- 26-10-2005 17:42 Print reply

Posts: 2814
ik heb er nu ook een uitlaat op zitten met een 28mm pijp volgensmij. dus de nieuwe model uitlaten hebben dat ook dus. ik heb zelf namelijk een zwarte top performance en die past ook op het nieuwe model. is dan het engiste wat anders is het ophangpunt? hoe de bocht loopt zal niet zo heel veel uitmaken denk ik?
 
trots BMW e30 325i eigenaar
denollie(the real one) 26-10-2005 17:43 Print reply

Posts: 501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cabrinha
[...]


bullshit?

ophanging & uitlaatpoort diameter. maar daar kan zo'n bus op van 24mm naar 28mm

Dit bericht is gewijzigd door Cabrinha op 26-10-2005 om 17:30 uur.


ke dan , als jij het zegt

 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
denollie(the real one) 26-10-2005 17:43 Print reply

Posts: 501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]





slaap maar verder

 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
KaWaReZ 26-10-2005 17:44 Print reply

Posts: 20582
kom dan met n beter antwoord
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Jarco 26-10-2005 17:45 Print reply

Posts: 4520
als je op 50cc.nl kijkt naar de uitlaten en de codes die er voor staan, zijn de meeste code's het zelfde:

Dus bij 98, tm 2002.


Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 26-10-2005 om 17:47 uur.
 
-Wheelie-Johie- 26-10-2005 17:46 Print reply

Posts: 2814
denollie snapt denk ik niet wat ik nou vraag. maar heeft iemand wel eens een nieuwe model uitlaat op oud model gehad?
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Jarco 26-10-2005 17:47 Print reply

Posts: 4520
lijkt me gewoon een kwestie van passen

Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 26-10-2005 om 17:48 uur.
 
koekoen2000 26-10-2005 17:48 Print reply

Posts: 340
khad n OM uitlaat op mn NM en da pastte ook
het enige verschil dat ik zo kon vinden was dat een OM uitlaat hoger staat en k geloof da t ophangpunt onder t blok n klein stukje verlengt moest worden verder pastte t gewoon op de cil en de demper was ook van een OM
 
Wat Vind Je Van Mn Rijstijl Bel: 0900-FUCK YOU
RS_70_power 26-10-2005 17:49 Print reply

Posts: 1990
verschil , ophanging , daar de mono achter brug en zo , maar ze zijn pas te maken .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me

Dit topic is 880 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved