Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tweetakt openings tijdstip van inlaat vervroegen ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1081 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32856 - tweetakt openings tijdstip van inla...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2037 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

senda80cc 26-10-2005 18:10 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

dat is je inlaat slag verlengen niet vervroegen
vervroegen heeft ook niet egt nut denk ik
verlengen wel



zeg toch ok langer maken dus verlengen

maar hij begind niet eerder met aanzuigen neeh hijgaat langer door doordat de zuiger minder snel de inlaat afsluit waardoor hij nog wat langer aanzuigt

Dit bericht is gewijzigd door senda80cc op 26-10-2005 om 18:11 uur.
 
Keep on rockin' in a free world
denollie(the real one) 26-10-2005 18:55 Print reply

Posts: 501
inderdaad, ik zal wel zien wat het geeft, ik ga he tin ieder geval proberen .
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
wipe-out 26-10-2005 22:46 Print reply

Posts: 7672
Met een korter zuigerhemd kan de zuiger verder kantelen. Gevolg is meer slijtage, mogelijk vastloper.
 
bart de scootergek 27-10-2005 9:44 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out
Met een korter zuigerhemd kan de zuiger verder kantelen. Gevolg is meer slijtage, mogelijk vastloper.



idd, de TS zit met het idee dat hij een zuigergestuurde inlaat heeft op zijn brommer. als je daarvan het zuigerhemd zou inkorten zou idd eerder je inlaatpoort openen. maar aangezien je een membraan erop hebt zitten heb jij een variable inlaatiming, naarmate de toeren hoger worden blijft de inlaat langer open staan door het membraan, dat is juist het voordeel van een membraangestuurde inlaat.
 
Honda RC-33
denollie(the real one) 27-10-2005 17:24 Print reply

Posts: 501
ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd in het begin , het zit dus zo, aan de onderkant van men zuiger, was een klein stukkie af, dus vroeg ik aan jullie dat als ik de zuiger laat afVLAKKEN langs de onderkant, dat dit kwaad zou kunne, hierdoor gaat de inlaatpoort vroeger open, en word de inlaattijd dus verlengt.....
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
wipe-out 27-10-2005 19:32 Print reply

Posts: 7672
Lees Bart zijn post nog eens door.
 
[RRT] Lost-P 27-10-2005 20:02 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denollie(the real one)
ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd in het begin , het zit dus zo, aan de onderkant van men zuiger, was een klein stukkie af, dus vroeg ik aan jullie dat als ik de zuiger laat afVLAKKEN langs de onderkant, dat dit kwaad zou kunne, hierdoor gaat de inlaatpoort vroeger open, en word de inlaattijd dus verlengt.....



Als je Bart z'n post nog eens GOED doorleest, dan legt hij daarin perfect uit dat jij daar NIKS mee te maken hebt door je membraan... je hebt een variabele inlaat, je hebt vrijwel niks met de lengte van je zuigerhemd te maken...
 
Chille Tune shit dan
denollie(the real one) 28-10-2005 16:10 Print reply

Posts: 501
dus ik zal geen probs hebben , khad de post niet gelezen , srry..
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............

Dit topic is 2037 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved