NSR-krul |
26-10-2005 15:41 |
Posts: 2981 |
ligt het niet aan de tandwiel verhouding?
|
|
|
|
TZR50Rullezz |
26-10-2005 15:45 |
Posts: 1837 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-krul
ligt het niet aan de tandwiel verhouding?
nee die heb ik ook gelijk verandert toen ik die andere uitlaat erop had zitten.
tandwielvoor is : 13
achter:36 dus is goed verdeelt
|
|
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!! |
|
NSR-krul |
26-10-2005 15:49 |
|
Sypie_Honda |
26-10-2005 15:49 |
Posts: 13830 |
is je uitlaat miss dichtgekoold?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
TZR50Rullezz |
26-10-2005 15:59 |
Posts: 1837 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
is je uitlaat miss dichtgekoold?
daar heb ik ook al naar gekeken omdat natuurlijk die ring erin zit en hij een kleiner oppervlak heeft maar daar ligt het niet aan want die is nog hardstikke schoon.
@ honda krul dat tandwiel heb ik er later opgezet samen met die 36 en hij reed gewoon uitstekend trok goed op dus ligt ook niet aan de vertanding.
ik weet het ook niet meer
misschien omdat het nu kouder wordt ofzo dat tie problemen krijgt maar in mijn opzicht is het s'middags warmer dan s'morgens dus daar ligt het niet aan denk ik maar het is wel irritant dat hij gewoon 60 rijdt en niet harder.
of ik moet echt plat op de tank gaan liggen en dan loopt tie langzaam op naar 65 maar niet harder
|
|
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!! |
|
Sypie_Honda |
26-10-2005 16:00 |
Posts: 13830 |
met choke aan houd hij dan nog in?
edit: welke kleur is de bougi?
Dit bericht is gewijzigd door MB-5 driver op 26-10-2005 om 16:01 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
TZR50Rullezz |
26-10-2005 16:04 |
Posts: 1837 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
met choke aan houd hij dan nog in?
edit: welke kleur is de bougi?
Dit bericht is gewijzigd door MB-5 driver op 26-10-2005 om 16:01 uur.
met chocke aan houdt hij helemaal in dan ga ik steeds langzamer rijden en als ik geen gas geef dan en dan vallen mn toeren gewoon terug dus mn motor slaat maar af om het zo maar te zeggen en dan kan ik terugschakelen en helemaal tot stilstand gekomen dan is mn motor echt uit.
wel is zo als ik tijdens het rijden met mn chocke weer gasgeeft als hde toeren teruggevallen zijn dan doet tie het gewoon.
de bougie is goed niks mis mee
|
|
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!! |
|
TZR50Rullezz |
26-10-2005 19:50 |
Posts: 1837 |
weet iemand wat het kan zijn want ik weet het echt niet meer en het is best irritant
|
|
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!! |
|
khpoppema |
26-10-2005 19:59 |
Posts: 3199 |
kun je ook iets merken aan stotteren ofzo?
je heb ori cil en dan iets van getuned?
met 13 mm en begrensde techno?
nou met deze tandwielverhouding is dit echt neit raar hoor
wat zijn je toeren op top bij beide gevallen?
wat je kan doen om toch gelijkmatig te rijden:
ik zou voor geen kleiner tyandiwle doen maar achter groter (36 is echt klein, gaat je ketting over je achterbrug schuren)
dus achter iets groter, iets van 43 of 45
dan kun je voor met 14 of 15 werken
dat is meer een verhouding voor deze setup
dan kun je dus je tandwielverhouding wat korter maken je uitlaat ontgrenzen, en netjes 70 rijden, (en hard trekken) en dus ok 70 met meewind
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
TZR50Rullezz |
26-10-2005 20:20 |
Posts: 1837 |
stotteren doet hij niet.
ik heb ori cilinder en dan uitgehoont dus scheeld niks.
13 mm en ook begrensde tecno.
bij top zijn mn toeren bij 60 iets van rond de 7000 en bij de 70 rond 8000 toeren.
maar in het begin met deze tandwielverhouding en deze uitlaat (begrensd) deed hij het gewoon goed dus helemaal geen problemen en sloeg gewoon gelijk naar de top
Dit bericht is gewijzigd door TZR50Rullezz op 26-10-2005 om 20:21 uur.
|
|
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!! |
|
khpoppema |
26-10-2005 20:24 |
Posts: 3199 |
vind t wel netjes 8000 k met ori cil
dies neit helemaal ori
waarschijnlijk inlaatpoort btje bijgewerkt
ik denk toch begrenzing eruit of minder en dan groter achter
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
TZR50Rullezz |
26-10-2005 20:27 |
Posts: 1837 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
vind t wel netjes 8000 k met ori cil
dies neit helemaal ori
waarschijnlijk inlaatpoort btje bijgewerkt
ik denk toch begrenzing eruit of minder en dan groter achter
doordat de uitlaat ''begrensd'' is kan ik maximaal de 9000 toeren halen.
in zn neutraal rond de 10500 toeren maar hij gaat niet boven de 9000 toeren als je in een versnelling rijdt.
zover ik weet is het inlaatpoortje niet bewerkt misschien door de vorige eigenaar al gedaan want die had er een proma op laten zetten.
ik zou ook wel de begrenzing eruit halen maar ja dan gaat tie over de 80 heen en daar zijn en de politie en mn ouders niet blij mee die vinden dat te hard gaan dusja en mn pa is zo technisch als maar gaan kan dus ik kan het er ook niet uitslopen
en ik heb zelf geen begrenzer op mn brommer zitten dus dat wordt dan te hoge boete.
Dit bericht is gewijzigd door TZR50Rullezz op 26-10-2005 om 20:29 uur.
|
|
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!! |
|
khpoppema |
26-10-2005 20:43 |
Posts: 3199 |
je kan toch de begrenzing eruithalen of kleiner maken odat je meer kracht heb, dan je tandwielverhouding aanpassen, zodat je ent zo hard gaat maar harder trekt, vaak heb je hierdoor veel minder last van de tegenwind
maargoed je zei dat ie eht eerst wel helemaal goed deed, zou ik zeggen compressieverlies
Dit bericht is gewijzigd door khpoppema op 26-10-2005 om 20:43 uur.
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
TZR50Rullezz |
27-10-2005 15:16 |
Posts: 1837 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
je kan toch de begrenzing eruithalen of kleiner maken odat je meer kracht heb, dan je tandwielverhouding aanpassen, zodat je ent zo hard gaat maar harder trekt, vaak heb je hierdoor veel minder last van de tegenwind
maargoed je zei dat ie eht eerst wel helemaal goed deed, zou ik zeggen compressieverlies
Dit bericht is gewijzigd door khpoppema op 26-10-2005 om 20:43 uur.
dan zal ik daar eens even naar gaan kijken bedankt
|
|
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!! |
|
BIET |
27-10-2005 15:25 |
Posts: 22355 |
Moet je ff aanlope en als je hem dan in zijn 1 zet en het achterwiel blokkeerd, dan heb je iig zat compressie. Als ie niet blokkeerd is het niet zo goed...
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|