Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Injectie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1032 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3284 - Injectie
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1881 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BlueThunder 21-3-02?22:17 Print topicpost
Posts: 190
Ja ik wil dus injectie op me mb gaan bouwen van een ditech (zo'n skoeter)
Heeft iemand anders dit al geprobeerd?
Ik ga morgen ff informeren bij de bromboer of dit mogelijk is voor een mooi prijsje
Dan moet ik er toch echt wel vette power uit kunne krijgen
 
je kunt altijd sneller......

Blukaap 21-3-02?23:18 Print reply

Posts: 10006
Knettergek, als je dat ooit werkend in elkaar krijgt heb je meteen een baan te pakken bij weet ik wat voor brommer/scooter/motorfabrikant.

Veel succes d'r mee dus .
 
Bastila is lief
Neonlampje 21-3-02?23:28 Print reply

Posts: 14825

dis dus zo'n kop van ditech...

Ik heb ff zitten goegelen, kon niet echt veel vinden hierover.. mijn theorie:
door bepalen van druk in cylinder bepaald processor op welk tijdstip de zuiger zich bevind.. hij moet pas inspuiten wanneer de spoelkanalen gesloten zijn (via spoelkanalen wordt lucht aangezogen, je hebt dus een speciale carb nodig)
Vanwege slag, boring, en dat systeem moet je dus hele krukas in carter inbouwen, scootercylinder erop, carborateur, cylinderkop, electronica.. ik schat dat je er zo rond de 2000 piek of meer kwijt bent voor het systeem en alles...
wat je dan nodig hebt is een computer gestuurde vreesbank voor inbouwen van krukas, bla bla bla...
het is te doen.. maar waarom besteed je niet gewoon je geld/tijd aan het bruut (laten) tunen en lassen van n uitlaat??

conclusie: je bent gek... maar wel in de goede betekenis van het woord
 
frankarnhe 21-3-02?23:44 Print reply
Posts: 1213
besteed je geld dan aan een 6bak blok met een snelle cilinder dan weet je zeker dat je hard gaat
 
Pertijn 23-3-02?23:52 Print reply
Posts: 846
1. Het is niet te doen.
2. Je hebt er geen raid aan, hij word er nix beter op.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Neonlampje 24-3-02?00:08 Print reply

Posts: 14825
hwoah hij loopt zuiniger, en je hebt een betere mengsel in je cylinder, en je compressie-ratio zal ietsjes hoger liggen...
maar datzelfde effect krijg je met goed afstellen van je carb en laten tunen van je cyl/carters/cylkop...


Persoonlijk geloof ik voor geen hol dat je dit serieus bedoeld...

maarjah het kan
 
Zeta-boy 24-3-02?11:11 Print reply

Posts: 2066
Die gast kennende, hij woont ook in Roosendaal, meent hij het. Hij heeft het er al eerder over gehad. Knettergek issie....
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Pingu 24-3-02?12:42 Print reply
Posts: 1842
haha best duur denk ik... maar volgens mij werkt het ok niet echt, en is het meer om kopers te trekken dat ze er injectie op zetten. waarom zouden vrijwel alle 2-takt racers carburateurs hebben, en zitten ze bij yamaha nog te twijfelen (voor op de m1) tussen carbs en injectie? volgens mij gewoon omdat je er vrij weinig mee opschiet.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
70malossi 24-3-02?16:27 Print reply
Posts: 4176
die gast is niet gek!
die gast is waus!!!
ik hop niet dat dat ze je te (heel motherfokking) hard uitlachen bij je bromemrboer
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Woeter 24-3-02?17:21 Print reply

Posts: 2832
Die gast is wel gek. hij geloofde zelfs dat een vader van een vriend van em 14 pk uit een 8cc motortje haalde whahahaha
 
B3AST 24-3-02?17:35 Print reply
Posts: 2469
ja jongen, weetje wat jij doet: je gaat naar de brommerboer, koopt de beste di-tech (de duurste, die heeft mooiere stickers, dus gaat ook harder) en dat motorblok sleutel je eronder weg, en die zet je in een klein hokje met je MB-blok en daar zet je een radiotje in met een zwoel muziekje (stimuleert de paringsdrang) en dan kijken of er dan kleine MB-blokjes uitkomen met injectie, en dan elke dag ff beetje pap tot ze groot zijn (duurt meestal ca. 18.5 weken)
en dat flans je op je MB. als je toch bezig bent, voer dan ff hetzelfde trukje uit met een straalmotor van een F-16 en dan weet je zeker dat je het snelste weg bent bij het stoplicht...

echt waar hoor....





ik meen het
 
- insane in the brain -
Zeta-boy 24-3-02?18:05 Print reply

Posts: 2066
Quote:
Originally posted by: Woeter?TS80x

Die gast is wel gek. hij geloofde zelfs dat een vader van een vriend van em 14 pk uit een 8cc motortje haalde whahahaha

Als je het over vince hebt kan dat misschien wel kloppen. De pa van een maat van me maakt zelf allemaal motortjes. Cilinders enzo maakt hij zelf. Echt fokking aso. 18000 toeren laat ie sommige cilindertjes draaien.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
NSR JunK 24-3-02?19:04 Print reply

Posts: 2339
heel bruud maarre 14PK uit een 8cc cil dat kan niet en als het wel kan dan breng ik mn NSR er direct heen 87,5PK uit mn 50cc

wha dat zal wel hard gaan
 
70malossi 24-3-02?20:13 Print reply
Posts: 4176
dan breng ik mn bmw er ook heen.
dat is een 1995 cc.ben ik dus wel ff sneller dan die gekruisde f16 mt bij t stoplicht
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Zeta-boy 24-3-02?20:18 Print reply

Posts: 2066
Ok ik heb het ff nagevraagd, Vince loopt te lullen. Maat van me, zijn pa haalt 3,5 pk uit 11 cc. en dat ding draait dan schrik niet 23000 toeren.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Martijn 24-3-02?22:24 Print reply
Posts: 10000
vinnet niet gek dat die dingen 23k kunnen draaien... wat voor krachten komen er nou op een cilindertje van een paar gram... vele malen minder dan een 70cc tje... dus... weinig kracht op ODP en BDP dus lekker veel rpm...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 1881 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved