Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nsr 70cc wil niet harder als 80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 900 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32820 - Nsr 70cc wil niet harder als 80
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2903 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hondansr1 24-10-2005 21:32 Print reply
Posts: 71
haha trekke als de brand weer bij ons op de plaats voor liggen kinderkopjes als ze nat zijn en rijd uit stilstaant weg spint ie gewoon
 
Hidde a.k.a. Mb 24-10-2005 21:34 Print reply

Posts: 602
geen last van overtoeren dan?
 
Mr Pain 24-10-2005 21:34 Print reply
Posts: 4966
idd, dat moet wel 110 sjouwen, afstelling en tandwiel verhouding denk ik, ik reed met 17/43 met die malossi 6bak
 
richard3 24-10-2005 21:36 Print reply

Posts: 5198
ik moet mijn 70cc eurocindro ook nog proper maken dus tja

rij nu 95 met 15-45 en niet helemaal perfect afgesteld
dus daar moet 105 toch wel mee te redden zijn
je moet toch zeker wel eerst goed afstellen voordat iets echt hard wil maja (heb je die cilinder al ingereden ??) gewoon vraagie tussen door h?


 
op naar de grote brommers
khpoppema 24-10-2005 21:39 Print reply

Posts: 3199
trouwens

aantal versnellingen maakt niet uit

ik reed met 4 versnellingen @ nsr 90 bij 10k
en nu met 6 bak ook 90 @ 10k


 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
hondansr1 24-10-2005 21:42 Print reply
Posts: 71
jaa die cilinder heb ik 500 km ingereden en ligt er al 4000 op
maar ik ga van de week eerst mun tandwielen proberen ik laat het jullie horen
 
gonzales 24-10-2005 21:43 Print reply

Posts: 1319
begin met bougikleur , koffie met melk bruin ,:perfect , gruis te kleine spoeier , zwart te grote sproeier . is dat ok chek je je luchtfilter , is het filterelement schoon , heb je nergens , NERGENS een klein beetje valse lucht , ventueel met bus wd40 chekken , dan kijken als je uitlaatpoort niet vol roet zit .
 
burn your rubber not your soul
richard3 24-10-2005 21:48 Print reply

Posts: 5198
maar hij reed 4k met 80 op top ?
en dan ga jij je niet eerder afvragen van wtf ??
kijk idd je vertanding maar es na en laat het maar weten
 
op naar de grote brommers
mb-gek 24-10-2005 21:53 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
trouwens

aantal versnellingen maakt niet uit

ik reed met 4 versnellingen @ nsr 90 bij 10k
en nu met 6 bak ook 90 @ 10k



dan doe je toch iets verkeerd hoor

bij mij scheelde zeker 10 kmper ur

maar de tandwiel verhouding maakt zeker uit wanneer je een 4 of een 5/6 bak heb

bij een 5/6 bak moet hij namelijk veeeeeel lichter dan bij een 4 bak


maar ik heb nog steeds niet gehoord van de ts HOEVEEL versnellingen heb je nou ?

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Mr Pain 24-10-2005 21:54 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

dan doe je toch iets verkeerd hoor

bij mij scheelde zeker 10 kmper ur

maar de tandwiel verhouding maakt zeker uit wanneer je een 4 of een 5/6 bak heb

bij een 5/6 bak moet hij namelijk veeeeeel lichter dan bij een 4 bak


maar ik heb nog steeds niet gehoord van de ts HOEVEEL versnellingen heb je nou ?




met 6bak kan je harder omdat je hem beter in de powerband kan houden waardoor je iets zwaarder kan vertanden
 
gonzales 24-10-2005 21:56 Print reply

Posts: 1319
begin eerst met na te lopen wat ik daar melde
maybe vind je daar<wel iets

 
burn your rubber not your soul
richard3 24-10-2005 21:56 Print reply

Posts: 5198
ik wou al zeggen je doet het verkeerd om het kan zwaarder
denk niet dat je met een 4 bak makkelijk rijdt met 16-45 met een 6 bak wel

 
op naar de grote brommers
mb-gek 24-10-2005 21:56 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr Pain
[...]



met 6bak kan je harder omdat je hem beter in de powerband kan houden waardoor je iets zwaarder kan vertanden

lichter slimmert
en dat hoef je mij neit te vertellen want ik heb wel ervaring met beide alleen khpoppema begreep het blijkbaar niet dat hij iets verkeerd had met zijn nsr
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
khpoppema 24-10-2005 21:56 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

dan doe je toch iets verkeerd hoor

bij mij scheelde zeker 10 kmper ur

maar de tandwiel verhouding maakt zeker uit wanneer je een 4 of een 5/6 bak heb

bij een 5/6 bak moet hij namelijk veeeeeel lichter dan bij een 4 bak


maar ik heb nog steeds niet gehoord van de ts HOEVEEL versnellingen heb je nou ?




bij mij dus niet, neit dak het erg vind.


johan van de wetering had eht er ook over dat er verwschillende bakken zijn klopt dat?

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Mr Pain 24-10-2005 21:58 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

lichter slimmert
en dat hoef je mij neit te vertellen want ik heb wel ervaring met beide alleen khpoppema begreep het blijkbaar niet dat hij iets verkeerd had met zijn nsr



als je met een 4 bak met bijvoorbeeld 13/45 rijd kan je met een 6bak bijvoorbeeld 15/45 rijden omdat je hem beter in zijn powerband kan houden, dus volgens mij word ie dan wat zwaarder
 

Dit topic is 2903 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved