Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Homoet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1083 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32818 - Homoet
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3812 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

zundappchef 24-10-2005 21:14 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
[...]



Voor een snor ofzo



ja deze zijn voor snor welk merk heb ik niet gekeken

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fastkootje
[...]


ik weet echt 90 % zkr dat 2p niet bestaat!!! op google ook niks over te vinden en dat is wel heel raar


raar dat ik ze dan gewoon kan kopen toch


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



worden ze nu ineens naar het toerenaantal genoemd, je weet volgens mij ook niet helemaal wat je bedoeld.


nee een 6 poort cilinder maakt meer toeren dan een 4 poorts
en op het toeren aantal van de poorten word de uitlaat berekent



 
1000 v twin rotax biatch
fastkootje 24-10-2005 21:15 Print reply

Posts: 3150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]



klep dicht asje de discussie nie volgt. (denk niet dajje me zelfs snapt)


snap jij het zelf wel dan... hij is vet onduidelijk. eerst denkt iedreen dat hij het over puch heeft. daarna opeens over honda mb uitlaat. en de homoet special is toch ook goed voor 70cc (een van de beste) dus wat is er verkeerd dan?
 
zundappchef 24-10-2005 21:18 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]



klep dicht asje de discussie nie volgt. (denk niet dajje me zelfs snapt)



je hebt weer helemaal gelijk hij snapt der niks van
 
1000 v twin rotax biatch
bart de scootergek 24-10-2005 21:19 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



ja deze zijn voor snor welk merk heb ik niet gekeken

[...]


raar dat ik ze dan gewoon kan kopen toch


[...]


nee een 6 poort cilinder maakt meer toeren dan een 4 poorts
en op het toeren aantal van de poorten word de uitlaat berekent





en waar haal jij dit vandaan? dit klopt dus voor geen meter, alsof je meer poorten hebt je gelijk meer toeren maakt. klopt voor geen meter, of je moet me de bron hiervan geven.
 
Honda RC-33
zundappchef 24-10-2005 21:21 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]


en waar haal jij dit vandaan? dit klopt dus voor geen meter, alsof je meer poorten hebt je gelijk meer toeren maakt. klopt voor geen meter, of je moet me de bron hiervan geven.



doen we het anders

toon jij maar is aan dat een 4 poort meer toeren kan maken dan een 6 of 9 poorts
 
1000 v twin rotax biatch
KaWaReZ 24-10-2005 21:22 Print reply

Posts: 20582
houden we het hierbij even bij de "ongetunede" versies? of gaan we uit van even grote (inlaat) poortoppervlakken

enige waar ik op kan komen in verschillen dat zijn evt wervelingen en (verbeterde?) menging, bij een verschil van 4 of 6 poorts.
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
zundappchef 24-10-2005 21:23 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
houden we het hierbij even bij de "ongetunede" versies? of gaan we uit van even grote (inlaat) poortoppervlakken

enige waar ik op kan komen in verschillen dat zijn evt wervelingen en (verbeterde?) menging, bij een verschil van 4 of 6 poorts.



ongetunede versies
heb ik het over
 
1000 v twin rotax biatch
bart de scootergek 24-10-2005 21:24 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



doen we het anders

toon jij maar is aan dat een 4 poort meer toeren kan maken dan een 6 of 9 poorts



waarom zou dat niet kunnen? poortenaantal zegt toch niks over poortiming, dat zijn 2 verschillende dingen .

dus jij beweerd dat alle cilinders met 6-poorten hoogtoeriger zijn dan iedere cilinder met 4-poorten.
 
Honda RC-33
User 927 24-10-2005 21:24 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



doen we het anders

toon jij maar is aan dat een 4 poort meer toeren kan maken dan een 6 of 9 poorts



Das heel simpel.

Ik heb een 6 poorts 70cc TCCD Getuned, die loopt zeventig... met dezelfde vertanding liep een getunede 70cc cilinder met 4 poorten 80...

Het aantal toeren ligt aan het poortoppervlak en de poortlayout in de cilinder, niet aan het aantal.

Anders tune ik binnenkort je cilinder wel ff, boor ik er 8 poorten bij
 
zundappchef 24-10-2005 21:27 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



waarom zou dat niet kunnen? poortenaantal zegt toch niks over poortiming, dat zijn 2 verschillende dingen .

dus jij beweerd dat alle cilinders met 6-poorten hoogtoeriger zijn dan iedere cilinder met 4-poorten.


niet iedere de standaart 4 poort is laagtoerigger dan een standaart 6 poorts inmiddels dat beweer ik

 
1000 v twin rotax biatch
User 927 24-10-2005 21:28 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]


niet iedere de standaart 4 poort is laagtoerigger dan een standaart 6 poorts inmiddels dat beweer ik




Je verandert volgens mij elke seconde van standpunt, of niet?
 
zundappchef 24-10-2005 21:28 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
[...]



Das heel simpel.

Ik heb een 6 poorts 70cc TCCD Getuned, die loopt zeventig... met dezelfde vertanding liep een getunede 70cc cilinder met 4 poorten 80...

Het aantal toeren ligt aan het poortoppervlak en de poortlayout in de cilinder, niet aan het aantal.

Anders tune ik binnenkort je cilinder wel ff, boor ik er 8 poorten bij



Anders tune ik binnenkort je cilinder wel ff, boor ik er 8 poorten bij




das knap als der als 6 in zitten

 
1000 v twin rotax biatch
User 927 24-10-2005 21:29 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



Anders tune ik binnenkort je cilinder wel ff, boor ik er 8 poorten bij




das knap als der als 6 in zitten




Wedden dat dat kan? Zeg niet dat ie er op voor uit gaat.... maar goed, 2 booster poorten, 2 fluitpoortjes bij de uitlaat, en dan nog maar 4 extra spoelpoorten, moet toch iets

Edit: Want hoe meer poorten, hoe hoogtoeriger ja? Jast ie vast wel 18k alsk klaar ben. Timing zalk me in jou geval ff niet druk om maken

Dit bericht is gewijzigd door Razadull AKA Roald op 24-10-2005 om 21:30 uur.
 
bart de scootergek 24-10-2005 21:29 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
[...]



Je verandert volgens mij elke seconde van standpunt, of niet?



idd wat je zegt, hij lult maar een beetje in de rondte, hij snapt het zelf niet eens.

en datgene wat hij lult is complete onzin en valt niet eens te onderbouwen.
 
Honda RC-33
zundappchef 24-10-2005 21:32 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



idd wat je zegt, hij lult maar een beetje in de rondte, hij snapt het zelf niet eens.

en datgene wat hij lult is complete onzin en valt niet eens te onderbouwen.



nou wat ik bedoel een standaart 4 poorts maakt minder toeren dan een standaart 6 poort

je kunt wel een 4 poort meer toeren late make door uhm te tune
maar dan is een homoet 4p niet meer goed berekent en krijg je minder resultaat


 
1000 v twin rotax biatch

Dit topic is 3812 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved