er zit een bus om de as heen, het gat is nu idd "giga groot"
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aard
Ik zou gewoon een plaatje pakken, zo dik als dat je inham ongeveer dik, ietsjes dikker dan.
Daar dan een gat in boren, zodat je as er door heen past.
Zo blijft je moer aan de buitenkant.
ja een plaatje is wel makkelijk natuurlijk..
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TSX freak
gewoon freze
ja.. dan maak je volgens mij die achterbrug zwakker zoals lude al aangeeft.. was in eerste instantie ook wel mijn plan.. maar nu zie ik dat het mss niet zo verstandig is
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
hij moet tegen de brug aan komen en niet tegen de spanner
lijkt me lochies omdat anders alle kracht op dat m6 boutje komt te staan wat niet geod gaat komen
grote dikke ring eronder doen zou ik doen
Dit bericht is gewijzigd door mb-gek op 23-10-2005 om 17:11 uur.
mss moet ik even laten zien hoe de shit eruit ziet als de kettingspanner eruit is:
je ziet een blokje erin zitten wat vastgehouden wordt door die twee (kruiskop) bouten bovenop.. daar druk je dus tegenaan als je 'm uitfreest en die as tegen de kettingspanners aandraait..
en die ringen is een beetje problematisch denk ik, want zijn die wel zegmaar 3mm dik te krijgen, en een iets afwijkende buitenmaat als normaal ?
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
wrom niet de gaten van die kettingspanner groter boren en busje draaien die daarin valt, als versteviging, busja vasthecten op de spanne er ff vlakslijpen, dan hoef je je iig geen zorgen meer te maken dat de kettingspanner krom gaat ofzo
dan n grote ring onder de moer en aandraaien maar
er komt wel een busje in, die dus om de as zit, die steekt alleen niet zo ver uit.. misschien 3mm te weinig oid, dat moet ik dus ff opvullen  maar daar kan ik wss die as ook niet tegenaan draaien als ik het spul uitfrees...
van dat busje post ik morgen wel een foto
|