Hello, kben bezig met het restaureren van een
Suzuki TS50ER21 (de motor is aangepast met elektrische onsteking) nu heb ik het probleem al ik een kilometer of 15/2à0 goed door rij dat hij overtoeren gaat en als ik hem probeer stil te leggen dat hij blijft draaien (zelfontbranding) nu volgens mij komt het ofwel omdat het niet origineel is dat het met elektrische onsteking is in de plaats van visplatine (contactpunten) of te wel dat mijn voor onsteking niet goed afgestelt is... N heb ik wel het probleem dat ik niet weer hoe ik die regel met elektrische ontsteking met stroboscoop lamp ofzo?
Hopelijk kan er me iemand verder mee helpen...
Grtz Tha Vodk
.:Life To Ride - Ride To Life:. Tuning And Bling Is More My Thing
als het weer gebeurd, trek dan eens een draadje van je onsteking los.
dan weet je of het aan je onsteking of aan zelfdetonering ligt.
Ik dendat een extra voetpakking wel zal helpen als het niet aan je onsteking ligt. dan is je afstand tussen rand kop en zuiger te klein waardoor ie gaat detoneren