Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nieuwe 4-takt brommers

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1023 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #32767 - Nieuwe 4-takt brommers
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4737 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Crazycrosser 23-10-2005 12:55 Print reply

Posts: 570
oke wil je die in gescande foto dan hier plaatse
 
mcdronkz 23-10-2005 12:56 Print reply

Posts: 32777


deze zekers
 
fredtrash 23-10-2005 13:57 Print reply
Posts: 41
http://www.bikepics.com/jincheng/jc50q8/
dit is ook 50cc viertakt heb er zo een staan hier is ook gewoon legaal (hier in belgie dan)
 
Simpele 23-10-2005 14:38 Print reply

Posts: 251
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lars1988
nee

Wat nou nee

Het is wel makkelijk om op te voeren. Gewoon een 70cc setje kopen
En dat is ook niet duur.
Bovendien zijn er wel veel onderdelen verkrijgbaar. Meestal niet bij de doorgaanse brommerboer maar er zijn ook zaken die zich specialiseren in 4takt spul.
Dus.
 
nee.
AOF 23-10-2005 14:39 Print reply

Posts: 1477
ja maar verwacht inet dat je met een 4 takt brommer en 70cc meteen 90-100 haalt of een ander pijpje erop doen.
 
mcdronkz 23-10-2005 14:47 Print reply

Posts: 32777
verwacht niet dat een 2t brommer 1:25/30 rijdt met 85cc als je continu volgas boekt.

bovendien komt dat heel aardig vooruit.
 
Simpele 23-10-2005 14:51 Print reply

Posts: 251
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lars1988
ja maar verwacht inet dat je met een 4 takt brommer en 70cc meteen 90-100 haalt of een ander pijpje erop doen.

Nee maar dat moet je ook niet verwachten, het is 4takt en dat is gewoon langzamer. Hoewel ik moet zeggen dat je met 70cc+70kop, vervroegende ontsteking en een snelle nok ook wel over de 90 raakt,
er zijn 70cctjes die over de 100 lopen, dus het KAN wel.

 
nee.
honda_for_life.com 23-10-2005 15:29 Print reply

Posts: 4176
maddass is toch ook verkrijgbaar als 4-takt



(correct me if i'm wrong)
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
Frysk 23-10-2005 15:33 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_for_life.com
maddass is toch ook verkrijgbaar als 4-takt



(correct me if i'm wrong)

die is er toch alleen in 4 takt
 
giggitybyte
honda_for_life.com 23-10-2005 15:36 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speeder
[...]

die is er toch alleen in 4 takt



dacht in een foldertje gelezen te hebben dat ze er zijn in 4takt en 2takt (en dan nog keuze uit automaat of schakel)



maar dat laatste weet ik nie zeker
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
mr200r 23-10-2005 16:37 Print reply
Posts: 5122
Je kan wel allemaal de regering de schuld geven,de fabrikanten maken uit naar welke landen ze gaan.
Omdat de schakelverzekering zo hoog is en de scooter populairder
en maar 15000000 inwoners is NL niet intressant genoeg ze
kijken naar de omzet alleen de omzet en in NL is die waarschijnlijk
te laag.
 
mr200r
Palava 23-10-2005 16:38 Print reply

Posts: 2866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Je kan wel allemaal de regering de schuld geven,de fabrikanten maken uit naar welke landen ze gaan.
Omdat de schakelverzekering zo hoog is en de scooter populairder
en maar 15000000 inwoners is NL niet intressant genoeg ze
kijken naar de omzet alleen de omzet en in NL is die waarschijnlijk
te laag.



huh? verkerd topic ofzo
 
Stegehuis 23-10-2005 16:50 Print reply
Posts: 1150
denk het niet
 
christianos 23-10-2005 16:52 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
verwacht niet dat een 2t brommer 1:25/30 rijdt met 85cc als je continu volgas boekt.

bovendien komt dat heel aardig vooruit.

het grote voordeel van 4 takt, de zuinigheid en de betrouwbaarheid, en natuurlijk op ongelode benzine zonder olie.
rijden niet zuper hard, maar het koppel is wel heel lief
Leertouwer in Soest heeft bijna alle onderdelen die voor Honda 4 takt zijn.

 
Frysk 23-10-2005 17:03 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

het grote voordeel van 4 takt, de zuinigheid en de betrouwbaarheid, en natuurlijk op ongelode benzine zonder olie.
rijden niet zuper hard, maar het koppel is wel heel lief
Leertouwer in Soest heeft bijna alle onderdelen die voor Honda 4 takt zijn.


+ sneller wegtrekken in lage toeren
dus beetje gas trekt 4 takt al redelijk weg

2 takt moet toch meer gas hebben om goed weg te rijden
 
giggitybyte

Dit topic is 4737 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved