ik heb de laatste tijd gehoord dat je doormiddel van een binnenrotor bijvoorbeeld HPI, je krukas lagers slijten als een gek. is dit waar of gewoon onzin
Quote:Oorspronkelijk gepost door: SendaR2004
ik heb de laatste tijd gehoord dat je doormiddel van een binnenrotor bijvoorbeeld HPI, je krukas lagers slijten als een gek. is dit waar of gewoon onzin
je krukas lagers slijten alleen sneller als je hogere toeren draait niet speciaal door een hpi
en als ze slijten als een gek gaan ze nog steeds wel iets van 10000km mee hoor
Je krukaslagers zullen minder snel slijten als je wisselt van een vliegwiel naar een binnenrotor ontsteking omdat er minder gewicht " aan " je lager hangt bij gelijk blijvende set-up.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Je krukaslagers zullen minder snel slijten als je wisselt van een vliegwiel naar een binnenrotor ontsteking omdat er minder gewicht " aan " je lager hangt bij gelijk blijvende set-up.
ja maar dan is ut geheel toch deels uit onbelans want aan de andere kant hangt de koppeling. zeg ut me als ik het verkeerd heb
nja dan zit de koppeling niet op de krukas, die zit op de primaire versnellingsbak as. alleen bij tomosjes, puch en een aantal 4-takt brommers zit de koppeling op de krukas.