vinnie |
20-10-2005 21:46 |
Posts: 3505 |
ik denk dat je beter 70cc kunt gaan rijden als die manston..
die manston heeft waarschijnlijk meer vermogen dan een 70cc van ong. dezelfde prijs.
dus voor de boetes hoef je het niet te laten
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Razor |
20-10-2005 21:49 |
Posts: 1554 |
Ja ok maar ik vind het zelf ook nog klein beetje risico vol en me vader is er zeer fel op tegen (zit ook in de verzekeringen...) dus tsja dat 70cc wordt hem niet.
Maar daarom wil ik die 50cc manston. En 2 reply's hiervoor ofzo had ik de nadelen op een rijtje gezet. Alleen wil ik weten of dit klopte of dat er nog meer bij komt kijken. En stonden nog onbeantwoore vragen tussen.
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
vinnie |
20-10-2005 21:50 |
Posts: 3505 |
je vind een 70 risicovoller dan dit?
terwijl dit meer vermogen heb?
50 of 70, met zoveel vermoge ben je nie verzekerd
Dit bericht is gewijzigd door vinnie op 20-10-2005 om 21:50 uur.
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Bullet |
20-10-2005 21:51 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: leonardo
Waarom het niet doordringt? Omdat jij vind dat het race gebruik is wil nog niet zeggen dat het ook op de straat gebruikt mag worden...
als je ff logisch nadenkt snap je vanzelf ook wel dat een cil die 13/14k moet knallen om fatsoenlijk vooruit te komen niet bepaald geschikt is voor straatgebruik..
De nadelen zijn dat je lang moet warm rijden, heb ik geen problemen mee.
je hoeft niet lang warm te rijden, maar normaal zoals je het met elke cil doet
eel zuiger verwisselen. Is ook niet zo'n probleem. Ik wil alleen nog weten of dat per se om de 1000 km moet of als je heel zuinig bent je er ook langer mee kan doen.
nou om de 1000km kan je wel vergeten, met goed gebruik moet je meer denken aan 300km..
En dat je sterkere krukas erin moet doen. Alleen de vraag welke? Is die die dopler (nieuw) voor 100 euro al voldoende?
niet echt, volgens doppler zelf is geschikt tot 15/16k
En het risico dat je een vastloper kan krijgen, tjsa dat is dan mijn risico.
ja maar volgens mij heb jij totaal geen id hoe hoog de risco is met een Manston? het is geen std cil waarmee je na 5 warmlopers nog doodleuk door kunt rijden
Ik had wel gehoord dat je er heel klein beetje moet afdraaien dan is iets veiliger en krijgt ie meer koeling en compressie.
onzin
Maar dat leek me juist een foute gedachte...
Dit bericht is gewijzigd door leonardo op 20-10-2005 om 21:25 uur.
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Neluhz |
20-10-2005 21:52 |
Posts: 4032 |
hoe kan een wout nou zien of je een 70 hebt?
en boelat heeft gelijk btw
Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 20-10-2005 om 21:53 uur.
en btw, als jij elke week je cilinder wil verwisselen, heb je te veel vrije tijd.
en dan blijf je pakkingen kopen
Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 20-10-2005 om 21:56 uur.
|
|
|
|
mcdronkz |
20-10-2005 21:52 |
Posts: 32777 |
ik raad je aan om een 50cc airsal oid te kopen.
|
|
|
|
vinnie |
20-10-2005 22:01 |
Posts: 3505 |
idd, ben het met dronkz eens
koop een normale 50snel
geen cilinder die ze in de sobw gebruiken standaard(zoals die manston)
Dit bericht is gewijzigd door vinnie op 20-10-2005 om 22:02 uur.
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Almer |
20-10-2005 22:02 |
Posts: 3325 |
koop gewoon een 50airsal ofzo die wat duurzamer is dan een manston waar je misschien even echt mee kan knallen en het dan afgelopen is...
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
Razor |
20-10-2005 22:45 |
Posts: 1554 |
Ok
En als het een Hebo NG 50cc is. Verandert dat wel de zaak of blijven voorgaande reply's dan hetzelfde?
Is airsel het geschikste dan als snelle 50 als je die ook nog laat tunen?
En de standaard cilinder is daar nog wat vermogen uit te halen, tuned...?
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
wietplant |
20-10-2005 22:50 |
Posts: 2092 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: leonardo
Ok
En als het een Hebo NG 50cc is. Verandert dat wel de zaak of blijven voorgaande reply's dan hetzelfde?
Is airsel het geschikste dan als snelle 50 als je die ook nog laat tunen?
En de standaard cilinder is daar nog wat vermogen uit te halen, tuned...?
wat wil je nou? als jij gewoon veel vermogen wil moet je die manston kopen. want als je die airsal enzo gaat tunen gaan die ook nie lang mee. gewoon kiezen tussen snelheid of duurzaamheid.. bijde kan niet. dan moet je gewoon een normale 70cc kopen.. maarja da wil je nie
|
|
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
20-10-2005 22:54 |
Posts: 17929 |
beter 70 kopen, minder toeren, meer koppel, minder slijtage dus rijd beter
jute zien geen verschil, die zien alleen ''kw's''
|
|
|
|
Razor |
20-10-2005 22:55 |
Posts: 1554 |
Ik wil 50cc blijven rijden en het liefst er ook aardig hard mee gaan maar die manston kon ik toevallig 2e hands kopen maar dat is dus niet echt mogelijk blijkbaar als je bijv zuiger om de 300 km moet vervangen...
Dus wil ik weten welke 50cc nog meer goed was, en ik nu 2 standaard 50cc's heb liggen wilde ik er ??n laten tunen en onder tussen zoeken naar een andere snelle 50cc.
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
Speakerfreak |
20-10-2005 23:07 |
Posts: 4941 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: leonardo
Ik wil 50cc blijven rijden en het liefst er ook aardig hard mee gaan maar die manston kon ik toevallig 2e hands kopen maar dat is dus niet echt mogelijk blijkbaar als je bijv zuiger om de 300 km moet vervangen...
Dus wil ik weten welke 50cc nog meer goed was, en ik nu 2 standaard 50cc's heb liggen wilde ik er ??n laten tunen en onder tussen zoeken naar een andere snelle 50cc.
niks 300km das fucking gezijk
waarom dan geen 70cc?
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Killerbean |
20-10-2005 23:13 |
Posts: 3243 |
koop een aisal 70 of metrakit gietijzer 70cc of een malossi mhr replica.
zijn mooie cilinders voor nette prijzen
|
|
RX loos |
|
mcdronkz |
20-10-2005 23:16 |
Posts: 32777 |
of mhr80..
|
|
|
|