Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hebo Manston 50cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 836 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32727 - Hebo Manston 50cc
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3935 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vinnie 20-10-2005 21:46 Print reply

Posts: 3505
ik denk dat je beter 70cc kunt gaan rijden als die manston..
die manston heeft waarschijnlijk meer vermogen dan een 70cc van ong. dezelfde prijs.
dus voor de boetes hoef je het niet te laten
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Razor 20-10-2005 21:49 Print reply

Posts: 1554
Ja ok maar ik vind het zelf ook nog klein beetje risico vol en me vader is er zeer fel op tegen (zit ook in de verzekeringen...) dus tsja dat 70cc wordt hem niet.

Maar daarom wil ik die 50cc manston. En 2 reply's hiervoor ofzo had ik de nadelen op een rijtje gezet. Alleen wil ik weten of dit klopte of dat er nog meer bij komt kijken. En stonden nog onbeantwoore vragen tussen.
 
blowdown en een powerband te koop!
vinnie 20-10-2005 21:50 Print reply

Posts: 3505
je vind een 70 risicovoller dan dit?
terwijl dit meer vermogen heb?

50 of 70, met zoveel vermoge ben je nie verzekerd

Dit bericht is gewijzigd door vinnie op 20-10-2005 om 21:50 uur.
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Bullet 20-10-2005 21:51 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leonardo
Waarom het niet doordringt? Omdat jij vind dat het race gebruik is wil nog niet zeggen dat het ook op de straat gebruikt mag worden...
als je ff logisch nadenkt snap je vanzelf ook wel dat een cil die 13/14k moet knallen om fatsoenlijk vooruit te komen niet bepaald geschikt is voor straatgebruik..

De nadelen zijn dat je lang moet warm rijden, heb ik geen problemen mee.
je hoeft niet lang warm te rijden, maar normaal zoals je het met elke cil doet

eel zuiger verwisselen. Is ook niet zo'n probleem. Ik wil alleen nog weten of dat per se om de 1000 km moet of als je heel zuinig bent je er ook langer mee kan doen.
nou om de 1000km kan je wel vergeten, met goed gebruik moet je meer denken aan 300km..

En dat je sterkere krukas erin moet doen. Alleen de vraag welke? Is die die dopler (nieuw) voor 100 euro al voldoende?
niet echt, volgens doppler zelf is geschikt tot 15/16k

En het risico dat je een vastloper kan krijgen, tjsa dat is dan mijn risico.
ja maar volgens mij heb jij totaal geen id hoe hoog de risco is met een Manston? het is geen std cil waarmee je na 5 warmlopers nog doodleuk door kunt rijden

Ik had wel gehoord dat je er heel klein beetje moet afdraaien dan is iets veiliger en krijgt ie meer koeling en compressie.
onzin

Maar dat leek me juist een foute gedachte...

Dit bericht is gewijzigd door leonardo op 20-10-2005 om 21:25 uur.




 
**My BungHole Will Speak Now**
Neluhz 20-10-2005 21:52 Print reply

Posts: 4032
hoe kan een wout nou zien of je een 70 hebt?
en boelat heeft gelijk btw

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 20-10-2005 om 21:53 uur.
en btw, als jij elke week je cilinder wil verwisselen, heb je te veel vrije tijd.
en dan blijf je pakkingen kopen

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 20-10-2005 om 21:56 uur.
 
mcdronkz 20-10-2005 21:52 Print reply

Posts: 32777
ik raad je aan om een 50cc airsal oid te kopen.
 
vinnie 20-10-2005 22:01 Print reply

Posts: 3505
idd, ben het met dronkz eens
koop een normale 50snel
geen cilinder die ze in de sobw gebruiken standaard(zoals die manston)

Dit bericht is gewijzigd door vinnie op 20-10-2005 om 22:02 uur.
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Almer 20-10-2005 22:02 Print reply

Posts: 3325
koop gewoon een 50airsal ofzo die wat duurzamer is dan een manston waar je misschien even echt mee kan knallen en het dan afgelopen is...
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Razor 20-10-2005 22:45 Print reply

Posts: 1554
Ok

En als het een Hebo NG 50cc is. Verandert dat wel de zaak of blijven voorgaande reply's dan hetzelfde?

Is airsel het geschikste dan als snelle 50 als je die ook nog laat tunen?

En de standaard cilinder is daar nog wat vermogen uit te halen, tuned...?
 
blowdown en een powerband te koop!
wietplant 20-10-2005 22:50 Print reply

Posts: 2092
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leonardo
Ok

En als het een Hebo NG 50cc is. Verandert dat wel de zaak of blijven voorgaande reply's dan hetzelfde?

Is airsel het geschikste dan als snelle 50 als je die ook nog laat tunen?

En de standaard cilinder is daar nog wat vermogen uit te halen, tuned...?



wat wil je nou? als jij gewoon veel vermogen wil moet je die manston kopen. want als je die airsal enzo gaat tunen gaan die ook nie lang mee. gewoon kiezen tussen snelheid of duurzaamheid.. bijde kan niet. dan moet je gewoon een normale 70cc kopen.. maarja da wil je nie
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 20-10-2005 22:54 Print reply

Posts: 17929
beter 70 kopen, minder toeren, meer koppel, minder slijtage dus rijd beter

jute zien geen verschil, die zien alleen ''kw's''
 
Razor 20-10-2005 22:55 Print reply

Posts: 1554
Ik wil 50cc blijven rijden en het liefst er ook aardig hard mee gaan maar die manston kon ik toevallig 2e hands kopen maar dat is dus niet echt mogelijk blijkbaar als je bijv zuiger om de 300 km moet vervangen...

Dus wil ik weten welke 50cc nog meer goed was, en ik nu 2 standaard 50cc's heb liggen wilde ik er ??n laten tunen en onder tussen zoeken naar een andere snelle 50cc.

 
blowdown en een powerband te koop!
Speakerfreak 20-10-2005 23:07 Print reply

Posts: 4941
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leonardo
Ik wil 50cc blijven rijden en het liefst er ook aardig hard mee gaan maar die manston kon ik toevallig 2e hands kopen maar dat is dus niet echt mogelijk blijkbaar als je bijv zuiger om de 300 km moet vervangen...

Dus wil ik weten welke 50cc nog meer goed was, en ik nu 2 standaard 50cc's heb liggen wilde ik er ??n laten tunen en onder tussen zoeken naar een andere snelle 50cc.




niks 300km das fucking gezijk


waarom dan geen 70cc?
 
Vieze naaiers hier
Killerbean 20-10-2005 23:13 Print reply

Posts: 3243
koop een aisal 70 of metrakit gietijzer 70cc of een malossi mhr replica.

zijn mooie cilinders voor nette prijzen
 
RX loos
mcdronkz 20-10-2005 23:16 Print reply

Posts: 32777
of mhr80..
 

Dit topic is 3935 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved