Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 90cc simonini minarelli AM-6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1047 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32682 - 90cc simonini minarelli AM-6
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5228 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gilera Gsm 19-10-2005 18:21 Print reply

Posts: 2376
Pro Tuning weet hier meer van. Inbox of vraag het hem even.
 
Rus 20-10-2005 15:02 Print reply
Posts: 63
Maar, wat denken jullie dat beter is..

80cc MHR malossi met bijhorende (dure) bovenlangse uitlaat e.d.
90cc Simonini met speciaal aangepaste bovenlangse uitlaat (die wordt door pro-tuning pasgemaakt).
Andere 80cc's (Airsal, Simoni e.d.)...

Zijn er nog filmpjes van brommers met deze setups?

Of hebben jullie ervaringen met deze cilinders, dan zou ik graag de prestaties willen horen....
 
drd erik 20-10-2005 15:06 Print reply
Posts: 363
mhr 80cc met bovenlangse (Dure) mhr pijp heb ik gehad
lekker koppel onderin maar verder is t maar een traag cilindertje max toeren 11000 [mhr pijp komt trouwens miss te koop..

verder is airsal een snellere cilinder dan mhr maar slecht afgewerkt.. eff laten afwerken en je hebt een best leuke cilinder

mk pro race 70cc is echt een toerennaaier maar onderin is t nix..

airsal 50 bewerkt heb ik gehad meer toeren dan mhr maar minder koppel
 
Jarco 20-10-2005 15:16 Print reply

Posts: 4520
simonini kit nemen.
 
Rus 20-10-2005 20:42 Print reply
Posts: 63
Denk ook dat ik de simonini kit ga nemen, maar duurt nog wel even, kost allemaal nogal wat...

Maar ik zag een hele tijd geleden een filmpje van een derbi senda sm met 80cc malossi, dat stond in het pro forum volgens mij, weten jullie dat te vinden?

Daarnaast hoorde ik van een filmpje van een brommer met 90cc simonini, kan ik ook nergens vinden..

Dit bericht is gewijzigd door Rus op 20-10-2005 om 20:43 uur.
 
[RRT] Lost-P 20-10-2005 20:47 Print reply
Posts: 4578
Ik zou btw ook voor de simonini kit gaan, zeker als Pro Tuning er een pijp bij maakt, hij is nogal ervaren met simonini spul
 
Chille Tune shit dan
Rus 20-10-2005 20:52 Print reply
Posts: 63
Ja, dacht ik ook

Maar weet iemand die filmpjes nog te vinden?
 
brommerberthus 20-10-2005 21:14 Print reply

Posts: 312
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drd erik
mhr 80cc met bovenlangse (Dure) mhr pijp heb ik gehad
lekker koppel onderin maar verder is t maar een traag cilindertje max toeren 11000 [mhr pijp komt trouwens miss te koop..

verder is airsal een snellere cilinder dan mhr maar slecht afgewerkt.. eff laten afwerken en je hebt een best leuke cilinder

mk pro race 70cc is echt een toerennaaier maar onderin is t nix..

airsal 50 bewerkt heb ik gehad meer toeren dan mhr maar minder koppel



waarom is de malossi mhr dan zoveel duurder als de airsal(alleen van wege de afwerking??) dan de airsal
en wat is dan standaard de snelste cilinder voor am6

 
StefanB 20-10-2005 21:16 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommerberthus
[...]



waarom is de malossi mhr dan zoveel duurder als de airsal(alleen van wege de afwerking??) dan de airsal
en wat is dan standaard de snelste cilinder voor am6




hijs duurder omdat der malossi op staat, en noobs als jij denken hey malossi, duur!!! zal wel hard gaan..


 
E24 M30b35@GT3576
brommerberthus 20-10-2005 21:28 Print reply

Posts: 312
ik kom pas in dit topic terrecht, je moet me niet gelijk gaan beschuldige dat ik malossi zo goed vind:S(zie noobs)
 
PRO TUNING 21-10-2005 7:42 Print reply

Posts: 4000
Malossi en Polini zijn zoveel duurder omdat er veel gesponsord wordt wat de klant moet betalen.

Om een Malossi cilinder te maken kost niets meer als b.v. een Airsal.
 
puch_master 21-10-2005 9:03 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Malossi en Polini zijn zoveel duurder omdat er veel gesponsord wordt wat de klant moet betalen.

Om een Malossi cilinder te maken kost niets meer als b.v. een Airsal.


maar ik denk dat er ook een stukje kwaliteit in het materiaal zit ofzo..
 
Toyota AE86 Levin coupé
Remco RS 21-10-2005 9:04 Print reply

Posts: 11463
allicht
 
PRO TUNING 21-10-2005 9:51 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master
[...]


maar ik denk dat er ook een stukje kwaliteit in het materiaal zit ofzo..


Dat kost niet meer als 5.00 euro extra productie kosten per cilinder.

 
-Tom- 21-10-2005 10:12 Print reply

Posts: 4151
Zie het als Ferarri en een snelle japanse auto, voor een snelle japanse auto betaal je minder, maar de kopers van Ferrari zijn ongeveer de hoofdsponsoren voor het formule 1 team.

Dit bericht is gewijzigd door -Tom- op 21-10-2005 om 10:13 uur.
 
FTS Member

Dit topic is 5228 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved