Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 2takt vs 4 takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 972 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32653 - 2takt vs 4 takt
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9628 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 18-10-2005 11:16 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
een beetje onzinnige discussie, Damage heeft gewoon gelijk.

(leuke discussiepunten niet daarvan, dus als iemand nog iets toe te voegen heeft: ga je gang)

Dit bericht is gewijzigd door Bullet op 18-10-2005 om 1:05 uur.

ja; 4t is stom

maar wel leuk
 
jackmasterTZR 18-10-2005 11:18 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]

ja; 4t is stom

maar wel leuk





hmmm, is ongeveer hetzelfde als richard (lompeboer) zn uitspraak:

Ik ben wel dom, maar niet slim
 
mulder 18-10-2005 11:19 Print reply

Posts: 13701
Dat mt blok is ook een hele langzame 125 cc als je een productie motor (uit die tijd) 125cc tweetakt zou hebben zou die jou MT ownen en die NX.
 
L2R-R2L 18-10-2005 11:27 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989
[...]


en vergeet niet dat je 4takt cil wel 2x zo groot is.

2takt ownt jou 4takt dus bij dezelfde cil inhoud



wat dacht je van alle andere factoren.....
tandwiel verhoudingen...
zijn mt is opgevoerd om hard te gaan (lijkt me)
zijn nx is gewoon std (volgens mij)
zijn ook factoren die mee spelen...

2 takt is leuk
4takt is leuker


 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
jackmasterTZR 18-10-2005 11:28 Print reply

Posts: 3062
doe mij ook maar gewoon 4 takt, het liefst diesel nog wel...
 
L2R-R2L 18-10-2005 11:30 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR
doe mij ook maar gewoon 4 takt, het liefst diesel nog wel...

omdat???

 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
M.O. 18-10-2005 11:31 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR
doe mij ook maar gewoon 4 takt, het liefst diesel nog wel...

geef mij maar een wankelmotor nog meer rendament

alleen beetje jammer da ze nie zolang mee gaan

Dit bericht is gewijzigd door M.O. op 18-10-2005 om 11:32 uur.
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
Dakana 18-10-2005 11:39 Print reply

Posts: 739
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: damage
[...]



leer lezen
.



ik reageer op de opmerking die ik daar bij quote
daar refereer je specefiek naar 'multikleppers' en dus niet naar 2 kleppers

overigens trek jij een verschil tussen de mogelijkheid dat 2kleppers minder gemakkelijke kapot gaan als je distributie het begeeft en 4kleppers daar sneller aan kapot zouden gaan.
en dat vind ik onzin en daar reageer ik op.

 
jackmasterTZR 18-10-2005 11:40 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M.O.
[...]

geef mij maar een wankelmotor nog meer rendament

alleen beetje jammer da ze nie zolang mee gaan

Dit bericht is gewijzigd door M.O. op 18-10-2005 om 11:32 uur.



nee klopt, zuigerveren daarvan sluiten als de neten, verder wel zeer interessant blokje...


@L2R

omdat diesel lekker lomp is, goed sterk, zuinig, zit niet met van die kutbougies te werken, turbo erop knikkeren, en het leukste van alles, omdat ze onderin zo goed sterk zijn is het zeker leuk om bij de stoplichten GTI coureurs die half op de middenconsole hangen met MOH sticker op de achteruit eruit te trekken.
 
bart de scootergek 18-10-2005 11:44 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR
[...]



nee klopt, zuigerveren daarvan sluiten als de neten, verder wel zeer interessant blokje...


@L2R

omdat diesel lekker lomp is, goed sterk, zuinig, zit niet met van die kutbougies te werken, turbo erop knikkeren, en het leukste van alles, omdat ze onderin zo goed sterk zijn is het zeker leuk om bij de stoplichten GTI coureurs die half op de middenconsole hangen met MOH sticker op de achteruit eruit te trekken.


jeej, een medestander.

ik werk bij een vw/audi dealer, en heb daar zeg maar alle auto's gereden. maar vind ik de diesels vooral super lekker rijden. en dan de 2,5 tdi en de 3,0 tdi icm automaatje, das echt super rijden. ook de v10 tdi is leuk, maar dat trekt dus echt gewoon super lomp op .


hmm liet me ff gaan, wijken een beetje van het onderwerp af.
 
Honda RC-33
jackmasterTZR 18-10-2005 11:59 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]


jeej, een medestander.

ik werk bij een vw/audi dealer, en heb daar zeg maar alle auto's gereden. maar vind ik de diesels vooral super lekker rijden. en dan de 2,5 tdi en de 3,0 tdi icm automaatje, das echt super rijden. ook de v10 tdi is leuk, maar dat trekt dus echt gewoon super lomp op .


hmm liet me ff gaan, wijken een beetje van het onderwerp af.



we wijken er helemaal niet vanaf, diesel is ook 4 takt...

mijn oom had een saab 9-3 aero, laten chiptunen naar 475pk, nou gek daar trek zowat alle dagelijkse auto?s die je zo regelmatig tegenkomt mee uit...

echt gewoon kicken

Dit bericht is gewijzigd door jackmasterTZR op 18-10-2005 om 12:02 uur.
 
mcdronkz 18-10-2005 12:16 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]


jeej, een medestander.

ik werk bij een vw/audi dealer, en heb daar zeg maar alle auto's gereden. maar vind ik de diesels vooral super lekker rijden. en dan de 2,5 tdi en de 3,0 tdi icm automaatje, das echt super rijden. ook de v10 tdi is leuk, maar dat trekt dus echt gewoon super lomp op .


hmm liet me ff gaan, wijken een beetje van het onderwerp af.


nee je hebt groot gelijk vw ownt gewoon

je hebt iig niet van die rare verhalen van hydrostoters die gestelt moeten worden enzo, rare opel freaks

die pheaton heeft idd best een leuk vermogen

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 18-10-2005 om 12:29 uur.
 
jackmasterTZR 18-10-2005 12:31 Print reply

Posts: 3062
de nieuwe touareg die uit gaat komen das pas een bot ding jum.

6 liter W12
 
bart de scootergek 18-10-2005 12:35 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR
de nieuwe touareg die uit gaat komen das pas een bot ding jum.

6 liter W12



mwaah, ik heb hem in een A8 gereden, het ging wel hard, maar het mist toch wel iets, ik weet het niet. komt misschien omdat die a8 zo super zwaar is ofzo.

maar nu wordt het dus een volkswagen topic, als we het over volkswagens willen hebben moeten we dat ergens anders doen .
 
Honda RC-33
Kampersjaak 18-10-2005 14:11 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MichiMess
wat vindje van deez,
Ik weet nu niet meer wat er harder gaat:S

Me honda NX 250cc 4takt.
Of me honda MT 125cc 2takt.

Kijk met me NX trek ik me MT eruit.
Maar op z'n top durf ik het niet te zeggen/
Me NX rijd ong 130..
En me MT rijd ook zoiets.(ik weet het niet prcies)

Duz 4takt meer koppel,
en 2takt meer snelheid


wat een lame ass vergelijking
 
oderint dum metuant

Dit topic is 9628 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved