Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #32653 - 2takt vs 4 takt
|
Pagina 8 van 9
|
Dit topic is 9628 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Neonlampje |
18-10-2005 11:16 |
|
jackmasterTZR |
18-10-2005 11:18 |
Posts: 3062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]
ja; 4t is stom
maar wel leuk
hmmm, is ongeveer hetzelfde als richard (lompeboer) zn uitspraak:
Ik ben wel dom, maar niet slim
|
|
|
|
mulder |
18-10-2005 11:19 |
Posts: 13701 |
Dat mt blok is ook een hele langzame 125 cc als je een productie motor (uit die tijd) 125cc tweetakt zou hebben zou die jou MT ownen en die NX.
|
|
|
|
L2R-R2L |
18-10-2005 11:27 |
Posts: 1553 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: deon1989
[...]
en vergeet niet dat je 4takt cil wel 2x zo groot is.
2takt ownt jou 4takt dus bij dezelfde cil inhoud
wat dacht je van alle andere factoren.....
tandwiel verhoudingen...
zijn mt is opgevoerd om hard te gaan (lijkt me)
zijn nx is gewoon std (volgens mij)
zijn ook factoren die mee spelen...
2 takt is leuk
4takt is leuker
|
|
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering |
|
jackmasterTZR |
18-10-2005 11:28 |
Posts: 3062 |
doe mij ook maar gewoon 4 takt, het liefst diesel nog wel...
|
|
|
|
L2R-R2L |
18-10-2005 11:30 |
Posts: 1553 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR
doe mij ook maar gewoon 4 takt, het liefst diesel nog wel...
omdat???
|
|
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering |
|
M.O. |
18-10-2005 11:31 |
Posts: 1289 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR
doe mij ook maar gewoon 4 takt, het liefst diesel nog wel...
geef mij maar een wankelmotor nog meer rendament
alleen beetje jammer da ze nie zolang mee gaan
Dit bericht is gewijzigd door M.O. op 18-10-2005 om 11:32 uur.
|
|
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW |
|
Dakana |
18-10-2005 11:39 |
Posts: 739 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: damage
[...]
leer lezen
.
ik reageer op de opmerking die ik daar bij quote
daar refereer je specefiek naar 'multikleppers' en dus niet naar 2 kleppers
overigens trek jij een verschil tussen de mogelijkheid dat 2kleppers minder gemakkelijke kapot gaan als je distributie het begeeft en 4kleppers daar sneller aan kapot zouden gaan.
en dat vind ik onzin en daar reageer ik op.
|
|
|
|
jackmasterTZR |
18-10-2005 11:40 |
Posts: 3062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: M.O.
[...]
geef mij maar een wankelmotor nog meer rendament
alleen beetje jammer da ze nie zolang mee gaan
Dit bericht is gewijzigd door M.O. op 18-10-2005 om 11:32 uur.
nee klopt, zuigerveren daarvan sluiten als de neten, verder wel zeer interessant blokje...
@L2R
omdat diesel lekker lomp is, goed sterk, zuinig, zit niet met van die kutbougies te werken, turbo erop knikkeren, en het leukste van alles, omdat ze onderin zo goed sterk zijn is het zeker leuk om bij de stoplichten GTI coureurs die half op de middenconsole hangen met MOH sticker op de achteruit eruit te trekken.
|
|
|
|
bart de scootergek |
18-10-2005 11:44 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR
[...]
nee klopt, zuigerveren daarvan sluiten als de neten, verder wel zeer interessant blokje...
@L2R
omdat diesel lekker lomp is, goed sterk, zuinig, zit niet met van die kutbougies te werken, turbo erop knikkeren, en het leukste van alles, omdat ze onderin zo goed sterk zijn is het zeker leuk om bij de stoplichten GTI coureurs die half op de middenconsole hangen met MOH sticker op de achteruit eruit te trekken.
jeej, een medestander.
ik werk bij een vw/audi dealer, en heb daar zeg maar alle auto's gereden. maar vind ik de diesels vooral super lekker rijden. en dan de 2,5 tdi en de 3,0 tdi icm automaatje, das echt super rijden. ook de v10 tdi is leuk, maar dat trekt dus echt gewoon super lomp op .
hmm liet me ff gaan, wijken een beetje van het onderwerp af.
|
|
Honda RC-33 |
|
jackmasterTZR |
18-10-2005 11:59 |
Posts: 3062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]
jeej, een medestander.
ik werk bij een vw/audi dealer, en heb daar zeg maar alle auto's gereden. maar vind ik de diesels vooral super lekker rijden. en dan de 2,5 tdi en de 3,0 tdi icm automaatje, das echt super rijden. ook de v10 tdi is leuk, maar dat trekt dus echt gewoon super lomp op .
hmm liet me ff gaan, wijken een beetje van het onderwerp af.
we wijken er helemaal niet vanaf, diesel is ook 4 takt...
mijn oom had een saab 9-3 aero, laten chiptunen naar 475pk, nou gek daar trek zowat alle dagelijkse auto?s die je zo regelmatig tegenkomt mee uit...
echt gewoon kicken
Dit bericht is gewijzigd door jackmasterTZR op 18-10-2005 om 12:02 uur.
|
|
|
|
mcdronkz |
18-10-2005 12:16 |
|
jackmasterTZR |
18-10-2005 12:31 |
|
bart de scootergek |
18-10-2005 12:35 |
|
Kampersjaak |
18-10-2005 14:11 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MichiMess
wat vindje van deez,
Ik weet nu niet meer wat er harder gaat:S
Me honda NX 250cc 4takt.
Of me honda MT 125cc 2takt.
Kijk met me NX trek ik me MT eruit.
Maar op z'n top durf ik het niet te zeggen/
Me NX rijd ong 130..
En me MT rijd ook zoiets.(ik weet het niet prcies)
Duz 4takt meer koppel,
en 2takt meer snelheid
wat een lame ass vergelijking
|
|
oderint dum metuant |
|
Dit topic is 9628 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 8 van 9
|
|