Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - binnerotor mt5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 997 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #32568 - binnerotor mt5
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 697 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jsze-MT5 14-10-2005 15:02 Print topicpost

Posts: 619
moet je een binnerotor afstellen?
en is er wel een binnerotor voor mt5
 
goeie moggel

John Huijben 14-10-2005 15:04 Print reply

Posts: 2433
ja die moet je afstellen
ja die is er
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
wietplant 14-10-2005 15:10 Print reply

Posts: 2092
volgens mij zijn der zelfs meerdere en je moet hem net zo afstellen als je normale ontsteking
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
Jsze-MT5 14-10-2005 15:15 Print reply

Posts: 619
maar wat heeft dan zon duure ontsteking dan voorn zin
jah ok geen flieg wel
 
goeie moggel
blaasdwaas 14-10-2005 18:48 Print reply

Posts: 601
het heeft wel een vliegwiel maar dat vliegwiel heeft een veel mindere massa dan je orginele vliegwiel,gevolg is dat je brommer minder energie nodig heeft om dta vliegwiel rondte krijgen waardoor je gasreactie aanzienlijk verbeterd en je brom sneller op toeren komt,dit scheelt heeeeel veel toz van orgi ontsteking


nadeel:geen licht
kan ook opgelost worden door een lichtspoel van hpi te kopen deze is te koop voor de prijs van rond de 50 euro
 
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
hondansrpower 14-10-2005 19:09 Print reply

Posts: 302
maak alleen niet dezelfe fout als ik dee,mijn hpi2005 stond veel te laat en dus werden me uitlaat gassen super heet en liep me cilinder warm.
maar de prestaties gaan er skkr op vooruit,bij mij een ubergeile gasreactie en veel meer koppel onderin en natuurlijk ook bovenin,en je kunt zwaarder vertanden dus hogere top,vooral weelien word een stuk makkelijker,kost wat maar dan heb je ook iets.

Dit bericht is gewijzigd door hondansrpower op 14-10-2005 om 19:10 uur.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
snowboarderke 14-10-2005 19:10 Print reply

Posts: 2193
nu even een heel stomme vraag, kan je niet gewoon je vliegwiel afdraaien en op die manier lichter maken, heb je dan ook een soort van HPI???
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
a honda highrider 14-10-2005 19:16 Print reply

Posts: 1818
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: snowboarderke
nu even een heel stomme vraag, kan je niet gewoon je vliegwiel afdraaien en op die manier lichter maken, heb je dan ook een soort van HPI???



ja klopt, je kan je normale vliegwiel afdraaien.
Voordeel hiervan is dat je een snellere gasreactie hebt.

toch is het helemaal niks vergeleken een hpi, mede door de curve van de hpi.

Ik heb zelf ook wel eens een vliegwiel van een mt afgedraaid. zo het opzich wel voor je kunnen doen.
 
D? Mo(raal)derator
Jozeff - Forum en Sales Moderator 14-10-2005 19:20 Print reply

Posts: 10835
ik denk niet dat je een vliegwiel zo ver kunt afdraaien dat hij net zo licht wordt dan een hpi.(als je het een beetje veilig wil houden tenminste)

maar je zal het verschil wel merken als je een vliegwiel afdraaid
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
snowboarderke 14-10-2005 19:20 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: a honda highrider
[...]



ja klopt, je kan je normale vliegwiel afdraaien.
Voordeel hiervan is dat je een snellere gasreactie hebt.

toch is het helemaal niks vergeleken een hpi, mede door de curve van de hpi.

Ik heb zelf ook wel eens een vliegwiel van een mt afgedraaid. zo het opzich wel voor je kunnen doen.

hoeveel mag je eraf draaien dan, want als je er te veel af doet blijft hij dan nog wel stationair draaien?
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
Jozeff - Forum en Sales Moderator 14-10-2005 19:27 Print reply

Posts: 10835
stationair draaien doet hij nog wel (hoogstens iets hoger afstellen)

maar als je teveel afdraaid heb je kans dat je vliegwiel uit elkaar knalt door de middelpuntvliedende-en massatraagheidskrachten die best hoog zijn bij 10.000 t/min
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.

Dit topic is 697 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved