Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ether in tank

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1105 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32563 - ether in tank
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

snowboarderke 13-10-2005 20:50 Print topicpost

Posts: 2193
ik heb hier een oude rag brommer staan waar ik binnekort een kleine race mee ga rijden, nu wil ik dit beetje voorruit laten gaan zonder er geld in te steken want dat is ie namelijk niet meer waart.
Het is een garrelli basic denk ik, het is zo een snorfiets.
Nu dacht ik eraan om wasbenzine in de tank te gooien samen met de benzine, zou hij dan harder rijden? En is de slijtage dan echt immens of valt dat nog mee.

Nu wilt ie ook niet echt veel toeren draaien en onderin de toeren heeft ie helemaal geen kracht, nu dacht ik eraan om de onsteking te vevroegen ofzo gaat hij dan meer toeren draaien. en trekt hij dan ook harder op?
Want op dit moment trekt hij pas door vanaf de 20km/h
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan

Pauluzzz[Furia]Jovinx 13-10-2005 21:01 Print reply

Posts: 924
Probeer eens methanol, gewoon mengen met je benzine. (20% ofzo kun je al goed merken)
 
wietplant 13-10-2005 21:03 Print reply

Posts: 2092
hier is al een topic over ff zoeken daar sta veel info in.
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
bart de scootergek 13-10-2005 21:03 Print reply

Posts: 8916
kijk eens in dit topic: http://www.brommerforum.nl/showtopic/32558/


 
Honda RC-33
snowboarderke 13-10-2005 21:09 Print reply

Posts: 2193
ja maar hij wilt het met een soort van boost doen, ik wou het met wasbenzine ( gaat dit) gewoon vermengen met de benzine en zodat hij een soort van constante boost heeft.
Is dit overigens gevaarlijk?
Ok snap wel dat je cillinder kan vastlopen maar dat boeit mij niets. wil die race winnen zolang ik maar geen risico loop met ontploffingsgevaar of dergelijke
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
S1lv3r 13-10-2005 21:11 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: snowboarderke
ja maar hij wilt het met een soort van boost doen, ik wou het met wasbenzine ( gaat dit) gewoon vermengen met de benzine en zodat hij een soort van constante boost heeft.
Is dit overigens gevaarlijk?
Ok snap wel dat je cillinder kan vastlopen maar dat boeit mij niets. wil die race winnen zolang ik maar geen risico loop met ontploffingsgevaar of dergelijke


wasbenine is vrijwel hetzelfde als benzine dacht ik, denk niet dat je er veel van gaat merken..
 
snowboarderke 13-10-2005 21:13 Print reply

Posts: 2193
en ether?
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
Almer 13-10-2005 21:15 Print reply

Posts: 3325
gooi gewoon n liter pure alcohol in je tank
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
snowboarderke 13-10-2005 21:17 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
gooi gewoon n liter pure alcohol in je tank

even serieus, gaat dat? Want ik zou het proberen anders
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
wietplant 13-10-2005 21:18 Print reply

Posts: 2092
jah da kan

 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
honda_for_life.com 13-10-2005 21:20 Print reply

Posts: 4176
gewoon lachgasinjectie van NOS of Nitrous Express







ga je wel sneller






als dit te duur is er zit geloof ik ook lachgas in slagroom-pistool patronen
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
redavac 13-10-2005 21:20 Print reply

Posts: 1716
met ether heb je meer ontploffings gevaar dan wasbenzine iig

 
Operator?? Give me the number of 911 fast!!
snowboarderke 13-10-2005 21:24 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: redavac
met ether heb je meer ontploffings gevaar dan wasbenzine iig


ja maar kan je brommer in brand vliegen of op hol slaan door zelf ontbranding ofzo?
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
Jozeff - Forum en Sales Moderator 13-10-2005 21:24 Print reply

Posts: 10835
ik denk dat thinner meer helpt dan wasbenzine, of remmenreiniger ofzo, brand ook goed

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
denollie(the real one) 13-10-2005 21:33 Print reply

Posts: 501
ken je die model autotjes met een verbrandingsmotor, die rijden op een soort benzine die gemixt is met nitro, probeer dit eens, anders gewoon methanol, slijtage is wel immens, omdat methanol een niet zo gelijdelijke verbranding heeft als benzine, methanol verbrand in een keer, bij benzine word er een vlamfront gecreerd waardoor de verbranding langer en effectiever is, bij methanol heb je wel hoge verbrandingsdrukpieken, wardoor je inderdaad, veeeeeel meer slijtage hebt, een vastnaaier van lagers en cil zullen wel heel snel voorkomen dan
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
SendaMax 13-10-2005 21:37 Print reply

Posts: 1592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denollie(the real one)
ken je die model autotjes met een verbrandingsmotor, die rijden op een soort benzine die gemixt is met nitro, probeer dit eens, anders gewoon methanol, slijtage is wel immens, omdat methanol een niet zo gelijdelijke verbranding heeft als benzine, methanol verbrand in een keer, bij benzine word er een vlamfront gecreerd waardoor de verbranding langer en effectiever is, bij methanol heb je wel hoge verbrandingsdrukpieken, wardoor je inderdaad, veeeeeel meer slijtage hebt, een vastnaaier van lagers en cil zullen wel heel snel voorkomen dan



Die nitro doe je er ook niet puur in, dan word het veel te heet, moet allemaal extra spul bij, meer olie, viscositeit verhogende shit ofzo.. niet zo makkelijk, als je de boel tenminste heel wilt houden
 

Dit topic is 3587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved