Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - gilera gsm moet harder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 737 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #32549 - gilera gsm moet harder
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1375 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2fast4you 13-10-2005 15:10 Print topicpost
Posts: 5
hey ik heb hier mijn gilera gsm met standaart cil en gianelli uitlaat hier door loopt hij ong 90/95 km per uur mee nu wil ik dr een 19 mm carb +spruitstuk maar sommige beweren dat het geen enkelen zin heeft is dit waar of heeft iemand anders nog tips om me gsm harder te laten lopen zonder meteen de cil te vervangen


greetz
 

m_a_r_k 13-10-2005 15:12 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2fast4you
hey ik heb hier mijn gilera gsm met standaart cil en gianelli uitlaat hier door loopt hij ong 90/95 km per uur mee nu wil ik dr een 19 mm carb +spruitstuk maar sommige beweren dat het geen enkelen zin heeft is dit waar of heeft iemand anders nog tips om me gsm harder te laten lopen zonder meteen de cil te vervangen


greetz


cilinder tunen

 
lucius 13-10-2005 15:22 Print reply

Posts: 262
andere tandwielverhouding
 
segeren 13-10-2005 15:23 Print reply

Posts: 376
carb is optrekken
 
Gilera Gsm 13-10-2005 15:29 Print reply

Posts: 2376
Andere carb zal niet veel zin hebbe. Je kunt de cilinder tunen, maar standaart is hij al erg snel duss.. Andere cilinder??
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 13-10-2005 15:35 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2fast4you
hey ik heb hier mijn gilera gsm met standaart cil en gianelli uitlaat hier door loopt hij ong 90/95 km per uur mee nu wil ik dr een 19 mm carb +spruitstuk maar sommige beweren dat het geen enkelen zin heeft is dit waar of heeft iemand anders nog tips om me gsm harder te laten lopen zonder meteen de cil te vervangen


greetz


Heeft wel zin, zal iets harder trekken (waardoor je iets zwaarder kan vertanden) en hij zal meer zuipen. Maar hoe hard wil je precies?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
RS-Power 13-10-2005 15:36 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm
Andere carb zal niet veel zin hebbe. Je kunt de cilinder tunen, maar standaart is hij al erg snel duss.. Andere cilinder??



ik zeg gewoon alsnog neem een gila 70 (weet ook wel iemand die hem mischien wegdoet een ongebruikte)
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
bom 13-10-2005 16:47 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2fast4you
hey ik heb hier mijn gilera gsm met standaart cil en gianelli uitlaat hier door loopt hij ong 90/95 km per uur mee nu wil ik dr een 19 mm carb +spruitstuk maar sommige beweren dat het geen enkelen zin heeft is dit waar of heeft iemand anders nog tips om me gsm harder te laten lopen zonder meteen de cil te vervangen


greetz



loopt hij nu 90/95 op de teller van de brommer...
dit vind ik dan namelijk wel erg tegenvallen mijn gsm met 50cc en 19mm en originele uitlaat loop ook 90 op de teller. dan zou je verwachten dan hij me een andere uitlaat nog wel wat harder wilt..
 
zulu007 13-10-2005 16:53 Print reply

Posts: 1362
valt tegen hoor meestal is orginele uitlaat snelst behalve als je andere cilinder neemt natuurlijk
 
Jeroen B 13-10-2005 17:03 Print reply

Posts: 1929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zulu007
valt tegen hoor meestal is orginele uitlaat snelst behalve als je andere cilinder neemt natuurlijk



ojaa

 
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__
me myself and I 13-10-2005 17:05 Print reply

Posts: 2222
met die standaart cillinder zul je egt nix (heel weinig) harder gaan dan zul je egt moeten gaan tunen.. met een grotere carberateur word je brommer wat feller maar dan krijgt je koppeling wel op zijn donder want die zul je dan egt veel moeten gebruiken om goed vooruit te kunnen.. dus als je harder wilt zul je een andere cillinder moeten kopen.. of gaan tunen
 
... Boe!
Mitchell17 14-10-2005 6:34 Print reply

Posts: 556
Quote:
krijgt je koppeling wel op zijn donder



Yeah right
 
SpeedY_the_Devil 14-10-2005 6:37 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mitchell17
[...]



Yeah right


mja t kan...

ga maar wedstrijdje optrekken vanuit ze 4

koppeling was zo heet geworden dat ie in 1x niks meer deed

(was ff showen dat ik een scooter in me 4 nog weg kon trekken)
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
bom 14-10-2005 7:18 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil
[...]


mja t kan...

ga maar wedstrijdje optrekken vanuit ze 4

koppeling was zo heet geworden dat ie in 1x niks meer deed

(was ff showen dat ik een scooter in me 4 nog weg kon trekken)



dat jij zo dom bent om in ze vier met slippende koppeling weg te trekken heeft echt niks met de carb te maken dit had ook wel kunnen gebeuren met 12mm ofzo. je hebt gewoon die platen door gebrand

edit: en een andere carb is niks in vergelijking met een 70cc en daarbij houden de platen het ook de eerste tijd, het is alleen bij een gsm met 70cc wel aan te raden om ze tervangen

Dit bericht is gewijzigd door bom op 14-10-2005 om 7:20 uur.
 
2fast4you 14-10-2005 12:15 Print reply
Posts: 5
aller eerst thnx voor de reacties ja mijn gsm heeft 95 km per uur gelopen en dat zat je er met ze 2e op maar sindse ik een andere ontsteking heb ik dat wat afgezakt ga nu ff me speolepakket na kijken maar die carb maakt m dus wat feller is wel heel erg goed natuurlijk maar ist echrt schadelijk voor de koppeling ????


greetz
 
Speakerfreak 14-10-2005 12:17 Print reply

Posts: 4941
haha wat een gelul hier allemaal

koop gewoon ander uitlaatje oid.
 
Vieze naaiers hier

Dit topic is 1375 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved