Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vaag probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 857 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32527 - vaag probleem
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 920 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

AOF 12-10-2005 17:57 Print topicpost

Posts: 1477
ik rijd tijdens school naar het tankstation met een vriend achterop om olie te halen voor in me blok.
ik haal w10-40. rij terug naar school. gooi olie in het blok en ga na de les toe.
ik wil naar huis rijden erna en me brommer haalt nog maar 90 op een lang recht stuk en trekt de 3 heel sloom en de 4 bijna niet meer. terwijl we vantevoren met 2 man de 100 haalden op dat stuk en nu in mij eentje maar 90. iemand enig idee hoe dit kan
 

richard3 12-10-2005 17:58 Print reply

Posts: 5198
dit vreemd keerring lek dat ie olie verbrand daar kan ie kut door lopen waarom moest je er olie indoen ?
 
op naar de grote brommers
Sypie_Honda 12-10-2005 17:58 Print reply

Posts: 13830
heb je dat stuk naar ut tankstation zonder olie in je blok gereden?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
KS Racing 12-10-2005 17:58 Print reply

Posts: 193
hoeveel heb je erin gegooit, tognie tot het eruit kwam lope he

 
AOF 12-10-2005 17:59 Print reply

Posts: 1477
nee niet zonder maar met maar 200ml erin ofzo.
en hij loopt niet anders ofzo. rook niet meer en stotterd ook niet ofzo dus zal niet de keering zijn denk ik

nee ik heb nu het blok tot de helf vol ongeveer misschine iets meer

Dit bericht is gewijzigd door lars1988 op 12-10-2005 om 18:00 uur.
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 12-10-2005 18:00 Print reply

Posts: 13700
je moet ook niet 2 verschillende merken in je blok gooien
 
AOF 12-10-2005 18:00 Print reply

Posts: 1477
kan dit hieraan liggen dan?

 
richard3 12-10-2005 18:01 Print reply

Posts: 5198
maar dat zal je kwa prestatie's niet merken kwa smering in het blok wel :P
naja vreemd
ligt het gewoon niet aan iets anders?

 
op naar de grote brommers
khpoppema 12-10-2005 18:02 Print reply

Posts: 3199
ververs je olie maar even goed inplaats van ff wat erbij gooien
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
AOF 12-10-2005 18:03 Print reply

Posts: 1477
geen idee niks anders gedaan eigenlijk.
ik dacht dat het aan de compressie lag maar is nog gewoon goed.
maar hij is echt een heel stuk minder fel.
en het lijkt ook alsof hij nu zwaarder schakeld.
maar dat lijkt me raar met juist meer olie of is dit niet zo?
 
richard3 12-10-2005 18:04 Print reply

Posts: 5198
is vreemd idd hoort namelijk niet

 
op naar de grote brommers
AOF 12-10-2005 18:07 Print reply

Posts: 1477
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KS Racing
hoeveel heb je erin gegooit, tognie tot het eruit kwam lope he




wat gebeurt er dan als je dit doet?
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 12-10-2005 18:09 Print reply

Posts: 13700
is dit uit algemeen belang of toch per ongeluk iets te veel erin? maar weet dat het zorgt voor slippende koppeling
 
richard3 12-10-2005 18:10 Print reply

Posts: 5198
zit er teveel olie in en schakeld/loopt de bak gewoon niet lekker nooit helemaal tot de vul dop doen tot het boutje halverwegen bij nsr naast de kickstart er uit draaien brommer rechtop komt er niks meer uit is het goed
 
op naar de grote brommers
AOF 12-10-2005 18:12 Print reply

Posts: 1477
ow ok ik zal het proberen. misschine ligt het daaraan ik hbe nl de hele fles erin gegooit omdat ie nogal leeg was. zit niet helemaal vol maar heb eens gehoort dat er iets van 900ml in moest en daar zit ik dus over.
 
spinechiller 12-10-2005 19:28 Print reply

Posts: 509
moet iets van 600 mililiter in ofzow!!
 
honda cr project...

Dit topic is 920 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved