Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda cr 500

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 972 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32492 - honda cr 500
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3765 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PRO TUNING 11-10-2005 10:06 Print reply

Posts: 4000
Om te kunnen starten heeft een CR 500 een sloot vol benzine nodig.

Een truc die meestal werd toegepastis leg de machine plat zodat de benzine uit de carburateur loopt en dan starten.

Om een CR 500 te kunnen starten heb je wel een " echte " kerel nodig.
 
Knoxville 11-10-2005 10:08 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Om te kunnen starten heeft een CR 500 een sloot vol benzine nodig.

Een truc die meestal werd toegepastis leg de machine plat zodat de benzine uit de carburateur loopt en dan starten.

Om een CR 500 te kunnen starten heb je wel een " echte " kerel nodig.


Dat heeft er niks mee te maken...

Dat platleggen is alleen maar ff dat de carburateur even helemaal volstroomt na een tijd stilstaan oid....

En als een 500 goed is, kan elk kind de was doen, als je het maar goed doet....

 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
-Tom- 11-10-2005 11:15 Print reply

Posts: 4151
Ik denk dat pro tuning wel weet waar 'ie over praat.
Vriend van me heeft ook een cr500 gehad. Ook een onding om te starten. Ook precies hetzelfde starten zoals rick zegt, alleen hij was niet echt groot, en moest 't ding tegen de boom aan zetten om te kunnen springen. Soms bokt hij ook ff terug, dan loop je ff een dagje mank
 
FTS Member
sjonnie-sjaggelaar 11-10-2005 12:49 Print reply
Posts: 183
gij heeft in ieder geval compressie zat krijg um wel gewoon naar beneden gejast maar hij springt nie aan benzine in de kop heb ik al geprobeert maar daar wil hij ok nie op lopen raar genoeg ik heb er een gloednieuwe onstekings set bij gekregen die heb ik er nu op staan nu ga ik vanmiddag me carb ff reinige

maar het schijnt ok dat die dinge nog al snel verzuipe klopt da?
 
you are a gay
Jozeff - Forum en Sales Moderator 11-10-2005 13:40 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


dan slipt je wiel zeker niet?

feit blijft dattie eigenlijk teveel compressie heeft om aan te rennen

zijn al je pakkingen en keerringen nog wel goed? enig idee? want daar kan die ook beroerd tot niet van lopen.



jij hebt dat nog nooit gedaan dat merk ik wel
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Rick 11-10-2005 13:47 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Ik denk dat pro tuning wel weet waar 'ie over praat.
Vriend van me heeft ook een cr500 gehad. Ook een onding om te starten. Ook precies hetzelfde starten zoals rick zegt, alleen hij was niet echt groot, en moest 't ding tegen de boom aan zetten om te kunnen springen. Soms bokt hij ook ff terug, dan loop je ff een dagje mank



klopt ja, ik heb nu nog een gat in me legerkisten zitten van die kickstarter
ook op me nike's geprobeerd, die zijn echt helemaal naar de klote, net als me enkels op dat moment toen
vraag maar aan jordi, die was er ook bij dat ik ff ging trappen
heel me poten aan gort die middag
 
Ride like your ass is on fire!!!
martijn_helmer 11-10-2005 13:50 Print reply

Posts: 146
Staat je ontsteking wel optijd? want sommige reetkevers willen de grondplaat wel 'ns helemaal verkeerd erop zetten ( bij 'n XT500(is wel 4takt, maar toch) kan dat in iedergeval ...ik weet niet hoe dat bij 'n cr500 zit) En aandouwen kan wel, maar dan moet je 'm zonder koppeling ineens in z'n versnelling gooie.
 
voederbiet 11-10-2005 13:59 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijn_helmer
Staat je ontsteking wel optijd? want sommige reetkevers willen de grondplaat wel 'ns helemaal verkeerd erop zetten ( bij 'n XT500(is wel 4takt, maar toch) kan dat in iedergeval ...ik weet niet hoe dat bij 'n cr500 zit) En aandouwen kan wel, maar dan moet je 'm zonder koppeling ineens in z'n versnelling gooie.


dat wordt denkik nogal moeilijk, mijn 250 kon je ook aanlopen maar af en toe asje het precies goed getimed had, en anders stond je achterwiel gewoon vast, met nog een keer zoveel compressie zal het flink moeilijk worde om hem aan te lopen

 
BF is gewoon een kk site
sjonnie-sjaggelaar 11-10-2005 19:44 Print reply
Posts: 183
hij loopt eindelijk maar me onsteking staat bagger want als ie ff gelopen heeft en wil hem weer aanstampe doet ie niks dan tuft ie maar jezus wat een kracht zeg een 250 is niks vergeleken met dat
 
you are a gay
kreidler rs 11-10-2005 19:48 Print reply

Posts: 6202
effe een klein vraagje, hoe is de compressie vergeleken met een 500 4t?
 
bier drinken en kut roepen
acer 11-10-2005 19:48 Print reply

Posts: 871
hehe pas maar op met dat geweld
 
Willy Billy
sjonnie-sjaggelaar 11-10-2005 19:50 Print reply
Posts: 183
op een 500 4 takt zit een kleppe lichter op 500 2 takt nie sloop de kleppe lichter van je 4 takt er maar af dan weet je het denk ik
 
you are a gay
voederbiet 11-10-2005 19:52 Print reply

Posts: 10000
whoei suc6, heb je al foto's van dat ding?
 
BF is gewoon een kk site
sjonnie-sjaggelaar 11-10-2005 19:53 Print reply
Posts: 183
in me pro net neer geplakt
 
you are a gay
sjonnie-sjaggelaar 11-10-2005 19:58 Print reply
Posts: 183
he ff vraagje hoe kun je zo'n onsteking perfect afstelle
 
you are a gay

Dit topic is 3765 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved