christianos |
10-10-2005 20:59 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: slow nsr driver
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
wat?
uitlaatpoort vochtig
:-s
wat bedoel je?
lol
ma als de uitlaat de lang is verbrand de mengsmering niet goed en gaat de uitlaat in. maar als de uitlaat te kort is gaan de droge gassen de cilinder weer in waardoor de zuiger aan de uitlaat kant geen smering krijgt en zo de zuigerveer vast gaat zitten en dan vastloopt. (zoals bij veel parmakit cilinders)
en hoe zie je dat dan ?
|
|
|
|
Bullet |
10-10-2005 20:59 |
Posts: 12150 |
70 malossi bewerkt.
opmaat pijp
24 vlak
hpi
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
honda mbx 110 |
10-10-2005 20:59 |
Posts: 115 |
n 70cc wel n 80 niet?,tis in beide gevallen geen brommer meer,je loopt alleen maar meer risico dat je je 50 blokje naar de gvd rijd,zolang je n nl frame hebt zijn de gevolgen wettelijk gelijk !
|
|
i love the smell of napalm in the morning ! |
|
honda_for_life.com |
10-10-2005 21:00 |
Posts: 4176 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: slow nsr driver
neej, 133 met lasergun.
en wat is beter als aangepaste proma, ik heb 3cm uit de bocht gehaald en 1cm midden uit expansie, loopt nu mooi hoog in toeren ongv 13k
lasers kloppen voor geen ene fuck
|
|
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)? |
|
slow nsr driver |
10-10-2005 21:01 |
Posts: 264 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
en hoe zie je dat dan ?
als je de uitlaat dan onder de brommer vandaan haald en je kijkt met een zaklampje in de uitlaatpoort moet die net voor de zuiger nog n beetje nat zijn. als die helemaal droog is, is de uitlaat te kort, is de hele uitlaatpoort nat dan is de uitlaat te lang
|
|
|
|
christianos |
10-10-2005 21:02 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: slow nsr driver
[...]
als je de uitlaat dan onder de brommer vandaan haald en je kijkt met een zaklampje in de uitlaatpoort moet die net voor de zuiger nog n beetje nat zijn. als die helemaal droog is, is de uitlaat te kort, is de hele uitlaatpoort nat dan is de uitlaat te lang
okeej..
ik heb er echt nog nooit van gehoord
maar het zal allemaal wel..
|
|
|
|
slow nsr driver |
10-10-2005 21:03 |
Posts: 264 |
zaag maar is een stuk uit de uitlaat. wedden dat ie droog loopt.
|
|
|
|
FazuL NSR |
10-10-2005 21:04 |
Posts: 2046 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
70 malossi bewerkt.
opmaat pijp
24 vlak
hpi
dan is 130 wel mogelijk jah, maar dan haal je wel alles uit de kast
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
10-10-2005 21:27 |
Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: slow nsr driver
zaag maar is een stuk uit de uitlaat. wedden dat ie droog loopt.
en zonder uitlaat dan?
jaren met een zundapp op de plak gereden zonder uitlaat, niks aan de hand hoor
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Mr Pain |
10-10-2005 21:31 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: slow nsr driver
zaag maar is een stuk uit de uitlaat. wedden dat ie droog loopt.
hahahaha
je bent grappig man
|
|
|
|
slow nsr driver |
10-10-2005 21:49 |
Posts: 264 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]
en zonder uitlaat dan?
jaren met een zundapp op de plak gereden zonder uitlaat, niks aan de hand hoor
zonder uitlaat geen tegendruk en loopt daarom ook niet vast. maar als de uitlaat te kort is is er te veel tegendruk en loopt zo de zuiger droog bij de uitlaat kant
|
|
|
|
christianos |
10-10-2005 21:54 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: slow nsr driver
zaag maar is een stuk uit de uitlaat. wedden dat ie droog loopt.
neej bedankt...
ik geloof in andere theorieen en niet in een vaag natte uitlaatpoort verhaal
|
|
|
|
slow nsr driver |
10-10-2005 21:59 |
Posts: 264 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
neej bedankt...
ik geloof in andere theorieen en niet in een vaag natte uitlaatpoort verhaal
gloof je ma niet. probeer dan is. zul je zelf zien
|
|
|
|
christianos |
10-10-2005 22:00 |
Posts: 20445 |
ik ga geen uitlaat verzagen
als je dat bedoeld..
|
|
|
|