heeft iemand enig idee waar de membraan zit bij een puch maxi? als je de carb er af haalt en dus de spruitstukje meelosmaakt wat aan je cilinder zit. zie je geen membraan... zit ie mischien ergens anders?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Robbiej17
heeft iemand enig idee waar de membraan zit bij een puch maxi? als je de carb er af haalt en dus de spruitstukje meelosmaakt wat aan je cilinder zit. zie je geen membraan... zit ie mischien ergens anders?
membraam op puch heeft geen enkele nut. Een puch is niet zo hoogtoerig en dus heeft een membraan nauwelijks effect. Als je het toch persee wilt moet je een cilinder kopen met membaar. Op je normale cilinder kan je geen membraam maken.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
membraam heeft zker nut, en op carter helemaal
inlaat timing, welles van gehoord
?
Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 10-10-2005 om 15:49 uur.
idd, met zuigergestuurde inlaat heb je een vaste inlaat timing, door het membraan krijg je een variabele inlaat timing, wat dus zeker voor vermogen zorgt.
hehe jah. in mijn mb8 zaten er ook "maar" 2, toch wel goed voor kleine 100km/u..
en een 5e versnelling die nog door wil trekken met iemand van 100kilo erop
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 11-10-2005 om 7:54 uur.
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.