Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puch maxi start niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 766 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #32469 - puch maxi start niet
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3304 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

suzuki rijder 10-10-2005 15:21 Print reply

Posts: 2322
heeft ie nog wel genoeg compressie als de zuiger en cilinder op zijn wil een puch haast niet starten
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
Almer 10-10-2005 15:44 Print reply

Posts: 3325
kijk eerst nog es naar die sproeier, als je die tegen het licht houdt moet er een gaatje inzitte ist dat niet zo met n compressor (of met je mond als dat wil) schoonblazen totdat je weer n gaatje ziet
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Robbiej17 11-10-2005 18:05 Print reply
Posts: 43
De ontsteking is rot.. hoe duur moet een nieuwe ontsteking kosten? of waar kan ik een 2e hands ontsteking halen?? liefst omg Lelystad/Almere

bvd

Dit bericht is gewijzigd door Robbiej17 op 11-10-2005 om 18:05 uur.
 
HONDA MT FRIESLAND 17-10-2005 21:08 Print reply
Posts: 79
koppeling al nagekeken

dat er misschien een veertje af mist

 
/
maxisport 17-10-2005 21:13 Print reply

Posts: 4206
ik zeg condensator
want hij vonkt wel buiten de cilinder
maar miss niet onder hoge druk, in de cilinder dus.
en een condensator zorgt voor een sterke vonk, die dan ook onder hoge compressie overspringt

en t is gewoon zo'n standaard puch geval
suc 6
 
Almer 17-10-2005 21:15 Print reply

Posts: 3325
ik zeg contactpunten, bij zo'n dinkje verniel je die condensator niet zo snel, maar je contactpunten zijn wel slijtagegevoelig

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
ik zeg condensator
want hij vonkt wel buiten de cilinder
maar miss niet onder hoge druk, in de cilinder dus.
en een condensator zorgt voor een sterke vonk, die dan ook onder hoge compressie overspringt

en t is gewoon zo'n standaard puch geval
suc 6


 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
jorismb 19-10-2005 19:54 Print reply

Posts: 360
okee.. geen problemen met je ontsteking dat blijkt wel.. omdat ik al veel te veel aan puch heb gesleuteld kan ik je misschien wel helpen.. ff checklistje maken voor je
vonkt ie? ja (zei je)
krijgt ie benzine? ja (bougie was nat zei je)
heeft ie compressie? ? (kost het moeite om aan te lopen of voel je nauwelijks verschil tussen koppeling ingeknepen en niet ingeknepen?)
toen zei je ook nog dat je bougie wit was.. post ff je complete setup, carb, cilinder, uitlaat en je sproeier.. want waarschijnlijk heb je een te klein sproeiertje erin zitte..
 
nick_whazaa 19-10-2005 20:23 Print reply

Posts: 532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorismb
okee.. geen problemen met je ontsteking dat blijkt wel.. omdat ik al veel te veel aan puch heb gesleuteld kan ik je misschien wel helpen.. ff checklistje maken voor je
vonkt ie? ja (zei je)
krijgt ie benzine? ja (bougie was nat zei je)
heeft ie compressie? ? (kost het moeite om aan te lopen of voel je nauwelijks verschil tussen koppeling ingeknepen en niet ingeknepen?)
toen zei je ook nog dat je bougie wit was.. post ff je complete setup, carb, cilinder, uitlaat en je sproeier.. want waarschijnlijk heb je een te klein sproeiertje erin zitte..


ook al vonkt die, hoeft die nog niet te starten. het licht er maar net aan hoe laat je ontsteking staat, ik zou het gokken op onsteking.
 
Lord_vader... ik krijg nog geld van je !!
crosser10040 19-10-2005 23:14 Print reply

Posts: 515
probeer eens een grotere sproeier een maatje of 10 groter dan je er nu in hebt zitten en je zou ook een beetje aan je grondplaat kunnen gaan draaien
 
ploebie 22-10-2005 20:13 Print reply

Posts: 66
als ik jou was zou ik ook ff met perslucht de sproeier schoonspuiten,kan sijn dat ie vuil is
 
vespa power
frenk the puch man 27-10-2005 8:46 Print reply

Posts: 129
contact punte .. ff checke

 
relaxxx
jorismb 27-10-2005 23:54 Print reply

Posts: 360
heb je sowieso alles al afgesteld?
carb en ontsteking??
zie puchmaxi.nl ter informatie!
 
Palava 28-10-2005 1:03 Print reply

Posts: 2866
kun je wel over ontsteking enzo praten, maar witte bougie is toch gewoonb te arme afstelling ==> valse lucht, te kleine sproeier
 
puchisroeg 30-10-2005 23:55 Print reply
Posts: 46
Gewoon alles langs gaan en zorgen dat je het goed voor elkaar heb.

begin


-zorg dat je onsteking goed werkent heb.
-Stel je onsteking af.
-maak je carb. even schoon.
-kijk of i compresie heeft.
-draai er even een nieuwe bougie (nkg 7 in.
-ga een stukkie rijden en kijk wat voor kleur de bougie heeft.
-is die wit moet er een grotere sproeier in.
-is i zwart dan doe je er een kleinere sproeier in.
-is hij koffie bruin dan i shij goed.

 
poelman 1-11-2005 23:30 Print reply

Posts: 67
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
Oude benzine uit de tank, wegdonderen. Nieuwe erin, carb schoonmaken, nieuwe bougie erin, helmaal vast draaien en dan loopt ie wel weer.



Idd laatst ook zo'n ding weer aan het lopen gemaakt. Zou gewoon ff cilinder ed eraf draaien schoonmaken en vooral oude benzine eruit donderen. Ff lopen en klaar is kees. Puch loopt altijd. Als ie loopt ff w88 tot ie een beetje warm is en gaan met die banaan.

GRTZ Poelman
 

Dit topic is 3304 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved