Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - big block mbx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1098 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32449 - big block mbx
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3633 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rive-MBX 10-10-2005 9:43 Print reply

Posts: 764
ziek hebben jullie allemaal een doodwens of ff 800 cc onder een brommer leggen koop een moter of zo
 
*zucht*
Neonlampje 10-10-2005 9:57 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
afbeelding

is dit iets voor je, 700cc 1-cilinder .


de meeste 2-takt blokjes zijn meer cilinders, alleen de kleine racers tot 125 hebben er 1, vanaf dan zijn het bijna altijd blokken met meer cilinders. alleen de crossers hebben 1 cilinder, dus zul je toch echt zon blok moeten kiezen.
hij blijft roelen:



 
kreidler rs 10-10-2005 10:03 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]
hij blijft roelen:
afbeelding



wel grof, maar je verbrand wel goed je poten
 
bier drinken en kut roepen
Neonlampje 10-10-2005 10:15 Print reply

Posts: 14825
bijzaak
 
koen-z 10-10-2005 10:18 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs
[...]

wel grof, maar je verbrand wel goed je poten



hitteschildje does the trick
 
PRO TUNING 10-10-2005 11:01 Print reply

Posts: 4000
geen sales aub.

Dit bericht is gewijzigd door Bullet op 10-10-2005 om 16:01 uur.
 
mcdronkz 10-10-2005 11:08 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
geen sales aub.


pls getjoent zeker ?

nah laat dan maar zitten, doe ik het liever zelf.

Dit bericht is gewijzigd door wipe-out op 10-10-2005 om 16:53 uur.
 
PRO TUNING 10-10-2005 14:42 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


pls getjoent zeker ?

nah laat dan maar zitten, doe ik het liever zelf.



En wat mankeert daar aan ?

In 1982 werd men er Nederlands kampioen mee in de 4- takt klasse, zover heb jij het nog niet gebracht.
 
mcdronkz 10-10-2005 15:12 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]



En wat mankeert daar aan ?

In 1982 werd men er Nederlands kampioen mee in de 4- takt klasse, zover heb jij het nog niet gebracht.


toen was ik nog geeneens geboren, duh

btw, ik sprak laatst koos mulder nog, weet niet of je 'm kent, en hij was zwaar onder de indruk van mijn kennis en vaardigheden

leuke club btw, mcmios93, maar het is geen partij voor mij uiteraard

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 10-10-2005 om 15:17 uur.
 
mulder 10-10-2005 15:41 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
ik zou een xr250 blok inbouwen, 1 cil, luchtgekoeld, 12v, zat koppel en vermogen, oftewel geen gezeik.



hij wil 2t
 
Remco RS 10-10-2005 15:47 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]
hij blijft roelen:
afbeelding




zijn hier meer foto's of filmpjes +info van?
 
Frysk 10-10-2005 15:49 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
[...]


zijn hier meer foto's of filmpjes +info van?

ja wil ik ook weten dit is echt vet
 
giggitybyte
bart de scootergek 10-10-2005 15:58 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speeder
[...]

ja wil ik ook weten dit is echt vet



ik heb het hier met lude al eens over gehad, hij weet er volgens mij wel mer van. maar dat gaat niet in dit topic verder, hier graag ontopic, als je wil kun je het via zijn profiel doen, inboxen of een nieuw topic openen.

hier dus graag ontopic blijven .
 
Honda RC-33
wipe-out 10-10-2005 20:05 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
[...]



ik heb naar die foto zitten kijken, maar als ik het goed zie (zie ik dat?) dan heeft hij zelf 2 nieuwe buizen gelast (die onder het blok doorlopen)

dus eigenlijk past dat 125 blok al niet eens


Het is een NSR125 blok, met powervalve enzo.

Die NSR is van een jongen geweest die hier een paar dorpen verderop woonde. Heb hem weleens gesproken, is via-via een vage kennis zeg maar.

Hij heeft inderdaad de onderste framebuizen weggeslepen, en er andere voor in de plaats gelast. Volgas wegrijden ging niet, want dan brak de ketting. Dat was hem al een paar keer overkomen, en het was geen prutser, dus daar zal het niet aan liggen.

edit:

Ik zie nu wie hem te koop aanbied. Weet ook wie dat is. Wist niet eens dat hij die NSR nu had.

Dit bericht is gewijzigd door wipe-out op 10-10-2005 om 20:07 uur.
 
honda mbx 110 10-10-2005 20:33 Print reply

Posts: 115
heb net heel brommerforum omgespit maar kan geen foto vinden van die nsr met dat 500cc blok ,heeft iemand er iets van?,en weet iemand of dat ding nog bestaat,ben er wel benieuwd naar b.v.d
 
i love the smell of napalm in the morning !

Dit topic is 3633 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved