Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - big block mbx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1055 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32449 - big block mbx
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3631 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gilera Gsm 9-10-2005 15:55 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mbx 110
ja klopt ja het kwam tersprake in 1 of ander topic,n paar maanden terug ,er staat nu ook weer n nsr op marktplaats met n 125 deronder,weet iemand wat dat voor blok is?t ziet eruit als n honda blok?


Ja dat blok kwam onder een nsr125 vandaan.
 
Gilera Gsm 9-10-2005 15:56 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



weet wat je bedoeld, was idd die blauw-witte nsr met een cr500 blok erin. heeft hier nog op marktplaats gestaan, dus was volgens mij een nederlander.





Daar lag een suzuki 500 2 takt blok onder.
 
bart de scootergek 9-10-2005 16:00 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm
[...]



Daar lag een suzuki 500 2 takt blok onder.



hoe weet je dat? ken je hem? want dat lijkt me niet logisch aangezien suzuki geen vloeistofgekoelde 500 blokken heeft gemaakt dacht ik. maja kan natuurlijk wel zo zijn.

en gebruik btw de edit functie, zo post je 2 keer achter elkaar.
 
Honda RC-33
honda mbx 110 9-10-2005 16:02 Print reply

Posts: 115
suzuki?van zon walter wolff special geval zeker,ik vond de foto wel vet en t concept ook ik ga zoiets zeker bouwen ,maar niet met n crosserblok dat is veelste kort gegeared,dus ik denk idd een ns400r blok
 
i love the smell of napalm in the morning !
brommercrazy 9-10-2005 16:04 Print reply

Posts: 2594
Denk ook even aan je remmen

 
bart de scootergek 9-10-2005 16:04 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mbx 110
suzuki?van zon walter wolff special geval zeker,ik vond de foto wel vet en t concept ook ik ga zoiets zeker bouwen ,maar niet met n crosserblok dat is veelste kort gegeared,dus ik denk idd een ns400r blok



nsr400 is een 3 cilinder, dus rekening houden met 3 uitlaten die je moet kunnen wegwerken. beter neem je een 1 cilinder, dat past denk ik beter.

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 9-10-2005 om 16:06 uur.
 
Honda RC-33
Gilera Gsm 9-10-2005 16:05 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



hoe weet je dat? ken je hem? want dat lijkt me niet logisch aangezien suzuki geen vloeistofgekoelde 500 blokken heeft gemaakt dacht ik. maja kan natuurlijk wel zo zijn.

en gebruik btw de edit functie, zo post je 2 keer achter elkaar.


Het stond in de advertentie dat er een suzuki 500cc blok onder lag. En op de foto was het ook te zien. Heb de foto nog wel ergens, maar kan hem zo niet vinden.

Dit bericht is gewijzigd door Gilera Gsm op 9-10-2005 om 16:05 uur.
 
honda mbx 110 9-10-2005 16:15 Print reply

Posts: 115
ok da wat is tot 500cc de zwaarste 2 takt die er is ,geen cross dan ,t word gewoon n speelgoedje dus niet te duur graag ,en t liefst ook watergekoeld,trouwens iemand enig idee als ik zo'n blok onder mn legale mbx gooi, ben ik dan strafbaar?,dr rijd hier zo'n ouwe rond met n ks175 blok op n ks80 motorfiets,dus mag ik zoiets ook ,alhoewel iets extremer?
 
i love the smell of napalm in the morning !
KaWaReZ 9-10-2005 16:17 Print reply

Posts: 20582
je bent strafbaar idd..

(wss niet alleen ivm verzekering en 25kw regeling, maar ook omdat je "motorfiets" is gekeurd met dat en dat blok, schijnt iets van een vage regeling te zijn)
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
mr200r 9-10-2005 16:21 Print reply
Posts: 5122
mtx200 blok heb je 27 pk op een 85 licht brommertje.
 
mr200r
bart de scootergek 9-10-2005 16:23 Print reply

Posts: 8916


is dit iets voor je, 700cc 1-cilinder .


de meeste 2-takt blokjes zijn meer cilinders, alleen de kleine racers tot 125 hebben er 1, vanaf dan zijn het bijna altijd blokken met meer cilinders. alleen de crossers hebben 1 cilinder, dus zul je toch echt zon blok moeten kiezen.
 
Honda RC-33
Baasbas 9-10-2005 16:26 Print reply
Posts: 2176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mbx 110
ja klopt ja het kwam tersprake in 1 of ander topic,n paar maanden terug ,er staat nu ook weer n nsr op marktplaats met n 125 deronder,weet iemand wat dat voor blok is?t ziet eruit als n honda blok?



ik heb naar die foto zitten kijken, maar als ik het goed zie (zie ik dat?) dan heeft hij zelf 2 nieuwe buizen gelast (die onder het blok doorlopen)

dus eigenlijk past dat 125 blok al niet eens
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
honda mbx 110 9-10-2005 16:29 Print reply

Posts: 115
he mr metz ,nee ik denk dat mn regenboog gewoon zo blijft ,ga hard genoeg met 93 malossi,en oja kawa ik heb mn moterrijbewijs al sinds,98,dus ik stap zo op n 1000cc als het moet,maar dat trekt me niet zo (meer)boven de 250 word t toch n grote brei van kleuren,en worden de strepen op de weg 1 lijn ,nee dat heb ik gehad ,nou even!

 
i love the smell of napalm in the morning !
Joostvdw 9-10-2005 17:04 Print reply

Posts: 4789
waarom niet een rd250/350?

dat zijn 2 cilinder 2 takt motoren, zijn ook vrij rap te maken met goeie uitlaten

en je hebt ook nog de gt250/400 en 500 serie (geloof ik) daar zou je evt ook blok van kunnen nemen
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
mallemeeuw 9-10-2005 17:05 Print reply

Posts: 4088
alles pas te maken. alleen ben je levens moe!!

koop gewoon een motor dan.

Dit bericht is gewijzigd door mallemeeuw op 9-10-2005 om 17:08 uur.
 
!!!! Lambal United !!!!

Dit topic is 3631 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved