Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - rs power

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1220 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32417 - rs power
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3707 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rsruud 10-10-2005 8:49 Print reply
Posts: 281
niets gezegt over tandwielen, k kom er nu pas achter dat het om een oud model gaat , k vond al zo vreemd dt je zoveel toeren draaide met die vertanding bij 100 km / uur haha
 
-Wheelie-Johie- 10-10-2005 21:16 Print reply

Posts: 2814
het afstellen gaat inmiddels stukken beter. ik heb een nieuw powerfilter aangeschaft. hierdoor werd het stotteren veel minder en door de gasnaald te veranderen werd het nog beter. de sproeier kan nu ook een stuk omhoog want de 104 is te klein en de 115 te groot. ik rijd nu ff met de 115 en kan niet volgas geven, alleen maar 3/4 de gasreactie is nu ook al beter en ik heb eindelijk het idee dat ik met een 80cc rijd woensdag ochtend ga ik weer verder met afstellen. nog 1 vraagje. stel dat deze gasnaald niet helemaal goed is, het is een w 7. heb je dan veel resultaat met een ander maatje ofzo en hoe moet je dat inschatten? ik zeg niet dat dat moet bij mij maar stel...
 
trots BMW e30 325i eigenaar
ghana 11-10-2005 18:07 Print reply

Posts: 35
ben ik ook wel benieuwd naar
 
-Wheelie-Johie- 11-10-2005 19:04 Print reply

Posts: 2814
iemand?

 
trots BMW e30 325i eigenaar
Kampersjaak 11-10-2005 19:10 Print reply

Posts: 12285
de diktes verschillen van die naalden , als je een dunnere naald hebt, krijgt die eerder benzine,
en dikker andersom


zelfde effect met de hoogte dus

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 11-10-2005 om 19:10 uur.
 
oderint dum metuant
-Wheelie-Johie- 22-10-2005 11:03 Print reply

Posts: 2814
ik rij nu al een tijdje afgestelt en wel. er is een 100 sproeier ingekomen en de gasnaald staat helemaal naar beneden. maar ik wil nu toch nog wat meer resultaat. gisteren ging ik ff kijken hoe snel ik nu was en het mag dus wel wat sneller vind ik. ik deed een stuk van 150m dus sprintje zegmaar en toen zat ik op 50-55 ofzo. me brommer loopt 105 nu @ 12000 toeren ik ben op de 100 in 30 sec dat moet toch sneller kunnen of niet? ik ga me cilinder waarschijnlijk tunen want dan kan ik toch een andere powerband krijgen. zodatie sneller optrekt. ik kan hem ook zwaarder vertanden want hij draait nog overtoeren maar dan trek ik nog trager op
verder is de setup:
-74 top performance
-gianellie uitlaat
-21 dellorto, malosie pwrfilter
-std membraan en std krukas

nu wil ik er niet al me spaargeld voor uitrekken maar iets leuks mag wel. nu zag ik zoon metrakit pro race cdi staan. is dat wat?( ik kon er op het forum geen info over vinden) en als ik een malossie VL6 membraan neem maakt dat wat uit voor de prestaties? onderdelen kosten veel geld en tunen kost niks(mits je het goed doet) wat is een goede keus?
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Almer 22-10-2005 12:11 Print reply

Posts: 3325
die cdi heb je niet veel aan lijkt me alstie nu al te veel toeren draaien, zo'n 6v membraam lijkt me wel wat, et helpt zeker, ik weet niet wat je nu hebt, maar met een beter (duurder) membraam krijg je meercompressie dus betere prestaties... en ik zou eerst es n andere uitlaat proberen voordat k ging tunen... kweet niet wat je nu hebt...
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
ghana 22-10-2005 12:30 Print reply

Posts: 35
er staat toch dattie een gianellie uitlaat heeft!!! dat is beter als origineel
 
-Wheelie-Johie- 22-10-2005 16:17 Print reply

Posts: 2814
iemand?

 
trots BMW e30 325i eigenaar
Remco RS 22-10-2005 16:19 Print reply

Posts: 11463
ik vraag me af of je hier bij straatgebruik iets aan hebt
 
puch_master 22-10-2005 16:48 Print reply

Posts: 3429
150M naar de 55 ?

m'n nsr met 70cc untuned zat dan tegen de 80 aan..

top van 105/110 met 11k rpm.
 
Toyota AE86 Levin coupé
-Wheelie-Johie- 22-10-2005 17:18 Print reply

Posts: 2814
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master
150M naar de 55 ?

m'n nsr met 70cc untuned zat dan tegen de 80 aan..

top van 105/110 met 11k rpm.


naar mijn idee moet het dus idd harder kunnen
 
trots BMW e30 325i eigenaar
-Wheelie-Johie- 23-10-2005 18:34 Print reply

Posts: 2814
is het mogelijk dat de vertanding nu zo kort is dat ik geen gebruik maak van me vermogen?
 
trots BMW e30 325i eigenaar
-Wheelie-Johie- 24-10-2005 8:53 Print reply

Posts: 2814
?
 
trots BMW e30 325i eigenaar
[RRT] Lost-P 24-10-2005 9:23 Print reply
Posts: 4578
Dat is heel goed mogelijk ja
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 3707 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved