Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - rs power

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1078 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32417 - rs power
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 3704 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Wheelie-Johie- 6-10-2005 21:40 Print topicpost

Posts: 2814
hey ik heb nu een rs met 74 cc top performance 21 dellorto en powerfilter en gianellie uitlaat hij loopt nu 105 ongeveer @ 12000 met 13-40. hij stottert bij 3200 toeren en bij 4000 en vol in ze 1 stottert tie ook wel behoorlijk. ook moet ik echt plat liggen anders trektie niet voorbij de 80 km/h. de eindsnelheid viel me beetje tegen ik dacht dat er wel wat meer uit kwam. krijg ik nou nog meer power met een kleinere sproeier? vanmiddag probeerde ik te wheelien maar hij komt heel slecht omhoog. op me mtx met 110cc kan ik gewoon lekker gas geven en dan komtie al omhoog. hoe krijg ik me rs ook zo? dus hij moet echt keihard vlammen! moet ik dan eerst nog kleinere sproeier en komtie dan al omhoog? hoe krijg ik hem echt vlammend?
 
trots BMW e30 325i eigenaar

Ariej 6-10-2005 21:46 Print reply

Posts: 3685
heeft hij bijna altijd moeite met wegtrekken?, vertanding lichter maken

verder even je carburateur afstellen(je mengsel)
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
mangoo 6-10-2005 22:04 Print reply

Posts: 743
je mag d'r wel een iets kleiner sproeiertje in doen
 
rsruud 6-10-2005 22:04 Print reply
Posts: 281
vertanding is niets mis mee, stel hem even af, staat vast wel een hele mooie faq over hier
 
Jeroen B 6-10-2005 22:20 Print reply

Posts: 1929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rsruud
vertanding is niets mis mee, stel hem even af, staat vast wel een hele mooie faq over hier



beetje zware vertanding lijkt me he?
ik heb 13-44 met tuned gila en 21mm en yasuni cross hm
probeer vtw 11
 
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__
SpeedY_the_Devil 6-10-2005 22:38 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jeroen__
[...]



beetje zware vertanding lijkt me he?
ik heb 13-44 met tuned gila en 21mm en yasuni cross hm
probeer vtw 11


en ik had 17 - 38

is honda vertanding dan zo anders ofzo of hoe zit dat?

vriend van me reed btw ook met 15 voor op ze rs dus its klopt er niet..

Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_devil op 6-10-2005 om 22:39 uur.
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
m_a_r_k 6-10-2005 22:39 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil
[...]


en ik had 17 - 38

is honda vertanding dan zo anders ofzo of hoe zit dat?

vriend van me reed btw ook met 15 voor op ze rs dus its klopt er niet..

Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_devil op 6-10-2005 om 22:39 uur.


andere blok vertanding he
 
Deon 6-10-2005 22:40 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil
[...]


en ik had 17 - 38

is honda vertanding dan zo anders ofzo of hoe zit dat?

vriend van me reed btw ook met 15 voor op ze rs dus its klopt er niet..

Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_devil op 6-10-2005 om 22:39 uur.

jah, honda is anders

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jeroen__
[...]



beetje zware vertanding lijkt me he?
ik heb 13-44 met tuned gila en 21mm en yasuni cross hm
probeer vtw 11


doe maar 12, 11 ben je wel eeerg snel door je gears heen
 
SpeedY_the_Devil 6-10-2005 22:42 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989
[...]

jah, honda is anders



maar vriend van me reed op rs met 15 voor en standaard achter (weet niet hoeveel dat is)

trok bijna gelijk met mij en top @ 105 echte (120 op zijn teller )

Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_devil op 6-10-2005 om 22:42 uur.
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Deon 6-10-2005 22:44 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil
[...]



maar vriend van me reed op rs met 15 voor en standaard achter (weet niet hoeveel dat is)

trok bijna gelijk met mij en top @ 105 echte (120 op zijn teller )

Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_devil op 6-10-2005 om 22:42 uur.


15

dat is wel erg groot, setup?
 
Jeroen B 6-10-2005 22:45 Print reply

Posts: 1929
oja
en ori setup zeker?
achter ori is 48 geloof ik
 
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__
SpeedY_the_Devil 6-10-2005 22:46 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989
[...]


15

dat is wel erg groot, setup?


70cc (dacht malossi of een ander duur merk) 20 mm carb en K&N filter en 1 of andere gare uitlaat (ori ofzo?)
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Oonzen Ad 6-10-2005 22:46 Print reply

Posts: 3807
probeer idd ff kleinere sproeier, was bij mij ook dat ie onderin de toeren stottert
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
-Wheelie-Johie- 6-10-2005 23:20 Print reply

Posts: 2814
oke ik zal eerst goed afstellen, maar kun je dan een beetje makkelijk wheelien?
 
trots BMW e30 325i eigenaar
RS-Power 6-10-2005 23:26 Print reply

Posts: 1035
Vette Topic naam man

Welke top heb je de zwarte of de roze? (heb ze zelf beide gehad )
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
rsruud 6-10-2005 23:48 Print reply
Posts: 281
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jeroen__
[...]



beetje zware vertanding lijkt me he?
ik heb 13-44 met tuned gila en 21mm en yasuni cross hm
probeer vtw 11



even na gerekent, je hebt gelijk. voortandwiel 12 zou moeten voldoen, zeker ism een rode top.
 

Dit topic is 3704 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved