Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TZR in rijden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1230 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32392 - TZR in rijden
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1515 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TwistedMind 5-10-2005 17:03 Print topicpost
Posts: 80
ik heb mijn TZR laten honen omdat ik een vastloper gehad

maar ik zat zo met hem tepraten over me brommer en op een gegeven moment kwamen er op

dat ik een warmnaaier heb gehad maar dan niet bij me in of uitlaat poort maar aan de rechterkant (der tussenin)

hij zij dus dat er vuil uit me carter kwam ken dit ??

want ik ben hem natuurlijk aan het inrijden
en hij lijkt goed afgesteld starte lopen en bougie is koffie bruin

maar ik dacht hij is nu wel warm en ik begon 60 terijden ofzo 55 mischien

en bam 2 keer harde stoot

maar daarna reed de brommer gewoon weer
dus is het nu vuil of kon ik dat beter niet doen

ps brommer 250 km in rijden of 500km ?
alles is orgineel behalve luchtfilter

Dit bericht is gewijzigd door TwistedMind op 5-10-2005 om 17:09 uur.
 

honda_2takt_power 5-10-2005 17:04 Print reply

Posts: 6744
wat voor lcuhtfilter heb je erop zitten ipv originele btw +-500km inrijden zit je wel goed
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
TwistedMind 5-10-2005 17:07 Print reply
Posts: 80
een powerfilter

en sproeier 118 is groot genoeg ?
(oeps topic verkeerd geplaats)
 
honda_2takt_power 5-10-2005 17:21 Print reply

Posts: 6744
wat voor powerfilter een gaasfilter dan gelijk je ori er weer op of een schuimfilter twin air oid gaasfilter zuiveren alleen vuil uit de lcuht groter dan zand iig
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
MotoCrossIpkiss[stan] 5-10-2005 17:22 Print reply

Posts: 7744
eigenwijs
 
hoi
Markos 5-10-2005 17:25 Print reply

Posts: 5048
UF --> TF
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
TwistedMind 5-10-2005 17:28 Print reply
Posts: 80
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
wat voor powerfilter een gaasfilter dan gelijk je ori er weer op of een schuimfilter twin air oid gaasfilter zuiveren alleen vuil uit de lcuht groter dan zand iig



een soort schuimfilter wat voor merk weet ik niet
 
MotoCrossIpkiss[stan] 5-10-2005 17:30 Print reply

Posts: 7744
ik wel, geen kwaliteitsding iig
 
hoi
TwistedMind 5-10-2005 17:31 Print reply
Posts: 80
http://www.motox-col...gine/airfilter_s.jpg



hier lijkt hij een klein beetje op
 
MotoCrossIpkiss[stan] 5-10-2005 17:33 Print reply

Posts: 7744
wauw


neej prob orgi filter erop
 
hoi
Tzr Madness 5-10-2005 21:28 Print reply

Posts: 4656
hey, ik denk dat dit je bougie wel kan zijn.....er kan een "parel" tussen de contactpuntjes zitten....hierdoor krijgtie een zwakke ontsteking en gaat dus met minder vermogen rijden.....die klap kan verklaren dat de "parel" (olie/benzine resten) tussen de bougie uit schoot...ik ben hier niet zeker van maar het kan het geval zijn...dit kan elke brommer wel eens hebben....die parel is ook niet schadelijk...maar het scheelt altie er tussenuit is..dus al ga je volgende keer merken dat ie terugschiet in vermogen...moet je ff je bougie nakijken tussen de contactpuntjes

Dit bericht is gewijzigd door Tzr Madness op 5-10-2005 om 21:30 uur.
 
-Martijn- 5-10-2005 21:33 Print reply

Posts: 338
hoeveel km heeft je tzr gelopen dan?
 
Tzr Madness 5-10-2005 21:34 Print reply

Posts: 4656
mijn?
 
-Martijn- 5-10-2005 21:36 Print reply

Posts: 338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tzr Madness
mijn?


van die gene wie een warmnaaier had ofzo
 
mcdronkz 5-10-2005 21:38 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tzr Madness
hey, ik denk dat dit je bougie wel kan zijn.....er kan een "parel" tussen de contactpuntjes zitten....hierdoor krijgtie een zwakke ontsteking en gaat dus met minder vermogen rijden.....die klap kan verklaren dat de "parel" (olie/benzine resten) tussen de bougie uit schoot...ik ben hier niet zeker van maar het kan het geval zijn...dit kan elke brommer wel eens hebben....die parel is ook niet schadelijk...maar het scheelt altie er tussenuit is..dus al ga je volgende keer merken dat ie terugschiet in vermogen...moet je ff je bougie nakijken tussen de contactpuntjes

Dit bericht is gewijzigd door Tzr Madness op 5-10-2005 om 21:30 uur.


en anders moet je ff je contactpunten vervangen, deze zitten ook op een yamaha dt50, dan haal je de cdi eraf, is veel beter.
 
Tzr Madness 5-10-2005 21:43 Print reply

Posts: 4656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


en anders moet je ff je contactpunten vervangen, deze zitten ook op een yamaha dt50, dan haal je de cdi eraf, is veel beter.


is de cdi van een dt 50 beter....ik denk toch zeker te weten dat die van een tzr best is van ducati toch?
 

Dit topic is 1515 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved