Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 110 malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 881 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32391 - 110 malossi
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2106 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-jaZper- 5-10-2005 17:02 Print topicpost

Posts: 3841
heb een vraagje over de 110 malossi cilinder voor de mb
hoe lang lopen deze cilinders? dus hoeveel km heb je er ong mee kunen maken, zijn vast wel mensen hier die zoon cil gehad hebben
doet me er een groot plezier mee

 
groene motoren gaan harder

M.O. 5-10-2005 17:16 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
heb een vraagje over de 110 malossi cilinder voor de mb
hoe lang lopen deze cilinders? dus hoeveel km heb je er ong mee kunen maken, zijn vast wel mensen hier die zoon cil gehad hebben
doet me er een groot plezier mee


ligt nog al of je goed heb afgesteld en hoe je ermee omgaat
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
MT70-nolimit 5-10-2005 17:19 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M.O.
[...]

ligt nog al of je goed heb afgesteld en hoe je ermee omgaat



uhuh sukkel, jij hebt ook het buskruit niet uitgevonden of wel lijkt me nogal duidelijk, dat is met alle cilinders, jaZper wil weten hoe slijtvast juist deze cilinder is
 
gaat lang goed
M.O. 5-10-2005 17:21 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]



uhuh sukkel, jij hebt ook het buskruit niet uitgevonden of wel lijkt me nogal duidelijk, dat is met alle cilinders, jaZper wil weten hoe slijtvast juist deze cilinder is

heb buskruit wel uitgevonden!!!
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
VerteX 5-10-2005 17:38 Print reply

Posts: 1265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M.O.
[...]

heb buskruit wel uitgevonden!!!


euhhh , nu weer ontopic a.u.b ? bedankt

 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
Shinigami 5-10-2005 17:39 Print reply

Posts: 797
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi senda man
[...]


euhhh , nu weer ontopic a.u.b ? bedankt



Huhu, Komt die daar met ze 48 posts en dan gaat die zo beginne
 
...
cerberus10 5-10-2005 17:40 Print reply

Posts: 2338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi senda man
[...]


euhhh , nu weer ontopic a.u.b ? bedankt


wannabe admin
 
-rik- 5-10-2005 17:43 Print reply
Posts: 186
ik heb die cilinder gehad k heb er alleen maar 250 km me gereden maar had verder geen slijtage dus moet wel lang mee kunnen
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 5-10-2005 17:45 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GoesKoes
[...]


Huhu, Komt die daar met ze 48 posts en dan gaat die zo beginne


STFU jij hebt 300 posts, en dat maakt je niet zoveel meer als hij

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -rik-
ik heb die cilinder gehad k heb er alleen maar 250 km me gereden maar had verder geen slijtage dus moet wel lang mee kunnen


Volgens mij kan je niet na 250 km zeggen of een cilinder slijtvast is of niet
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
[RRT] Lost-P 5-10-2005 18:05 Print reply
Posts: 4578
Vanaf nu ontopic!

en idd, na 250 km kun je dr nog weinig over zeggen.
Heb zelf verder ook geen ervaring met deze cilinder (qua slijtage dan )
 
Chille Tune shit dan
-jaZper- 5-10-2005 19:20 Print reply

Posts: 3841
bedankt voor die ene zinvolle reply
nog meer mensen die er ervaring mee hebben? is namelijk een hoop geld
 
groene motoren gaan harder
Stegehuis 5-10-2005 19:28 Print reply
Posts: 1150
IK heb een 110cc malossi O.T. op me MB8. 2000 km geleden een nieuwe zuigerveer erop gedaan, zuiger had al redelijk wat gedraait denk ik.

Maar heb die 2000 km zonder luchtfilter gereden en 20 mikuni. Maar start altijd nog snel en heeft redelijke compressie en trekt als een tiet naar de 100 op me teller.

Laatst sporten tegen een 70cc scooter alles erop en eraan, aan het begin gaat hij net wat sneller maar als ik 40 rij kom ik hem voorbij..

En nu ga ik ff gasse op me mbtje


 
MT70-nolimit 5-10-2005 21:27 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stegehuis
IK heb een 110cc malossi O.T. op me MB8. 2000 km geleden een nieuwe zuigerveer erop gedaan, zuiger had al redelijk wat gedraait denk ik.

Maar heb die 2000 km zonder luchtfilter gereden en 20 mikuni. Maar start altijd nog snel en heeft redelijke compressie en trekt als een tiet naar de 100 op me teller.




Zonde dat je zonder luchtfilter rijd...
Maar hoe zit het nou met die malossi's het oude type is 110cc en het nieuwe type 93cc? Of nie?
 
gaat lang goed
mtx freak 5-10-2005 22:03 Print reply

Posts: 2711
nee de 110cc is de 93cc
 
dt50rcrosser 5-10-2005 22:47 Print reply

Posts: 6252
snugger...
mt70 bedoelt...

oude type 110cc cil van malosi heeft 110 echte ccs
nieuwe type 110cc cil van malosi heeft maar 93 echte ccs

 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
honda-mbx 5-10-2005 22:48 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
nee de 110cc is de 93cc


nee, de malossi voor mbx is 93cc en word ook wel 110cc genoemd.
dit komt omdat de boring het zelfde is als de mb cilinder alleen de slag niet.

ff over de MB cilinder:
het is een nicasyl cilinder en leverd een leuk vermogen.
kijk maar naar het profiel van foxbuster666 (nickname @ bf).
wanneer je hem emailt kan die je wass meer vertellen..
 
ik vlam je..

Dit topic is 2106 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved