Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - homoet uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 665 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32303 - homoet uitlaat
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 5801 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wipe-out 1-10-2005 20:11 Print reply

Posts: 7672
Hoeveel toeren haal je in elke versnelling?
Trekt hij zijn vierde versnelling niet? Zakt het toerental dan in?
 
zundappchef 1-10-2005 20:43 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out
Hoeveel toeren haal je in elke versnelling?
Trekt hij zijn vierde versnelling niet? Zakt het toerental dan in?




tis zo van in zijn 1 kan ie vol toere net als in zijn vrij 10500
in zijn 2 10000
in zijn 3 iets meer da 9500
en nu trekt ie maar net over de 7500

das dus nie egt 100%
hij loopt nu beter heb de gasnald omhoog gezet tussen al mijn prjecten door

nou koopt ie 70 zelf met 8500 maar hij blijft dat toeren gebeid hebbe dat de uitlaat gewoon bagger regeert das rodn 7000 tot 8000
egt gek snap der egt niks meer van

 
1000 v twin rotax biatch
dapptuninglimburg 1-10-2005 21:13 Print reply

Posts: 215
als t een gewone originele cilinder is moet je niet direct verwachten dat je z?ndapp direct 80 ofzo loopt ik zou.. eens kijken of je niet een andere sproeier nodig hebt... of eens gaan denken aan een 50 snel.
 
gezocht: sproeier 95 zeskant
Tzr Madness 1-10-2005 21:41 Print reply

Posts: 4656
kijk maar naar bougie........zwart is een te grote....grijs/wit is te klein....koffiebruin....is precies goed....denk maar aan heerlijke verse bak koffie
 
zundappchef 24-10-2005 21:47 Print reply

Posts: 4082
die cilinder is perfect zoals alle zundapp cilinders

zit aleen een 6 p uitlaat bij terwijl het een 4 p moet zijn hij is nu kut berekent
 
1000 v twin rotax biatch
phil is chil 24-10-2005 21:51 Print reply

Posts: 483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pitre..
miss is je cdi begrenst.. dat kan ook, heeft mijn madass ook hij rijd met begrenzer 53 en zonder 6065

Dit bericht is gewijzigd door Pitre.. op 30-9-2005 om 20:34 uur.


wow zit er een turbine op


(dat ie zo hard rijd<---met begrenzer uit)
 
<3 the massive
zundappchef 24-10-2005 21:53 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: phil is chil
[...]


wow zit er een turbine op


(dat ie zo hard rijd<---met begrenzer uit)



lol idd cdi aan gevreven turbo
 
1000 v twin rotax biatch
User 927 24-10-2005 21:54 Print reply

Posts: 6405
Voortandwiel 1 tandje lichter en hij trekt wel door in de 4

Als een brommer in alle versnellingen behalve de laatste of laatste 2 goed rijd istie gewoon simpelweg te zwaar vertand.

Ligt niet aan uitlaat, luchtfilter, CDI, bougie, carb of het weer
 
zundappchef 24-10-2005 21:59 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
Voortandwiel 1 tandje lichter en hij trekt wel door in de 4

Als een brommer in alle versnellingen behalve de laatste of laatste 2 goed rijd istie gewoon simpelweg te zwaar vertand.

Ligt niet aan uitlaat, luchtfilter, CDI, bougie, carb of het weer



licht aan de uitlaat heb nalijk de 4 p geprobeert en dan rijd ie makelijk 70

aleen dan hoor ik het krukas lager beetje
dus heb ik de 6 p er weer op gemikt
en nu loopt ie met wat carb afstellingen
15 mm sproeier 84 met moeite 70
en dan bedoel ik plat er op kroeg in zicht
 
1000 v twin rotax biatch

Dit topic is 5801 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved