Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - homoet uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 555 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32303 - homoet uitlaat
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 5800 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

zundappchef 30-9-2005 20:09 Print topicpost

Posts: 4082
ik heb nu een homoet uitlaat da schijnt een snelheid uitlaat te zijn
maar met 8 mm carb oopt deze met moeite 60
en met een 10 mm precies het zelfde
met een 15 mm trekt deze zeer goed maar weer niet bove de 60 uit te branden
wat ik niet snap is dat ik in zijn 1/2/3 gewoon terring veel toeren kan maken en dat die dat in zijn 4 niet doet
hoe kan dit


Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 7-3-2006 om 18:10 uur.

Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 7-3-2006 om 18:10 uur.
 
1000 v twin rotax biatch

Terror 30-9-2005 20:14 Print reply

Posts: 9269
wat is je tandwielverhoudign ?

Dit bericht is gewijzigd door Terror op 30-9-2005 om 20:14 uur.
 
zundappchef 30-9-2005 20:16 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Terror
wat is je tandwielverhoudign ?

Dit bericht is gewijzigd door Terror op 30-9-2005 om 20:14 uur.



orgineel 14 38 gewoon goed
maar op een of andere manier wil die uitlaat gewoon niet meer kapisiteit geven bij 60 km
 
1000 v twin rotax biatch
mblover 30-9-2005 20:19 Print reply

Posts: 5391
Zit er op een Zundappje niet toevallig een andere begrenzer? Geknepen luchtfilter of bagger cilinder ofzo?
 
zundappchef 30-9-2005 20:24 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
Zit er op een Zundappje niet toevallig een andere begrenzer? Geknepen luchtfilter of bagger cilinder ofzo?




nee en als die er op zit dan zou ik het wete het licht en die fucking uitlaat maar ik weet nei waarom
 
1000 v twin rotax biatch
Pitre 30-9-2005 20:28 Print reply

Posts: 4066
uitlaat begrenst?
 
Ja en?
zundappchef 30-9-2005 20:29 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pitre..
uitlaat begrenst?



daar zat ik ook aan te denke

maar ik kan niks vinden aan de kant van de demper en in de bocht ook niet

en een homoet heeft geloof ik geen demper
 
1000 v twin rotax biatch
Pitre 30-9-2005 20:33 Print reply

Posts: 4066
miss is je cdi begrenst.. dat kan ook, heeft mijn madass ook hij rijd met begrenzer 53 en zonder 6065

Dit bericht is gewijzigd door Pitre.. op 30-9-2005 om 20:34 uur.
 
Ja en?
zundappchef 30-9-2005 20:34 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pitre..
miss is je cdi begrenst.. dat kan ook, heeft mijn madass ook hij de 53 gaat die niet meer toeren maken, zonder begrenzing rijd die 6065

zundapp heeft geen cdi directe onstekking
of je hebt een bobine maar geen cdi
 
1000 v twin rotax biatch
Terror 30-9-2005 20:36 Print reply

Posts: 9269
14 - 38 lijkt me toch erg zwaar

een vriend rijdt met homoet toch wel 65 70 75
met 15mm
 
Ariej 30-9-2005 20:51 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Terror
14 - 38 lijkt me toch erg zwaar

een vriend rijdt met homoet toch wel 65 70 75
met 15mm



ja maargoed misschien hoort die verhouding wel bij zundapp, hij zegt dat hij met 15mm wel aardig optrekt dus de verhouding is niet te zwaar lijkt mij

ik denk dat je ff je uitlaatpoort moet bekijken, of die enorm klein is of dichtgekoold, en misschien je kop afvlakken

en kijk eens naar je filter, wat daar allemaal kan begrenzen
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
J-master 30-9-2005 21:12 Print reply

Posts: 1158
hoe hard loopt hij met gewone uitlaat dan?
 
als je brommer niet rolt moet je geld rollen
Joostvdw 30-9-2005 21:22 Print reply

Posts: 4789
wel opnieuw afgesteld?

mijn vespa heeft precies hetzelfde verhaal, eerste versnelling trekt ie knalhard, en hoe hoger je qua versnellingen komt, hoe minder vermogen hij leverd zegmaar

ik heb het opgelost door gewoon choke aan te doen
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
zundappchef 30-9-2005 23:03 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
wel opnieuw afgesteld?

mijn vespa heeft precies hetzelfde verhaal, eerste versnelling trekt ie knalhard, en hoe hoger je qua versnellingen komt, hoe minder vermogen hij leverd zegmaar

ik heb het opgelost door gewoon choke aan te doen




ding is goed afgesteld en ouwe uitlaat was kapot en heb ik nie meer

hij moet nog meer benzine krijge maar verder die uitlaat lijkt de toeren in zijn 4 niet aan te kunne en dat vind ik raar

 
1000 v twin rotax biatch
Ariej 30-9-2005 23:46 Print reply

Posts: 3685
wat voor homoet is dat? 4p?
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
zundappchef 1-10-2005 18:01 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej
wat voor homoet is dat? 4p?



denk een 6 p
 
1000 v twin rotax biatch

Dit topic is 5800 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved