-te kleine sproeier ( ik raad tussen de 90 en 100 aan)
-luchtfilter lichtjes geknepen door rubber ding -verdunning in uitlaatbocht uit cylinder
-katalysator in dikke gedeelte van pijp
-terug loop naar luchtfilter ( ik raadt je aan deze er niet uit te halen) laat onderbrande resten van je uitlaatgassen terugkomen in de cylinder via luchtfilter...hierdoor looptie zuiniger, dit hebben alle moderne motoren.
-de vertanding is ook te licht (als je veel koppel wilt, moet je hem zo houden)
- met een 13 tandwiel voor en alle begrenzers eruit moet je makkelijk 115 gaan
als je nou es oplet lulletje.. hij heb een andere uitlaat.. en van luchtfilter geknepen.. wat een BULLSHIT.. zit nix in je luchtfilter box.. of jij heb een mongolen tzr
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]
[...]
als je nou es oplet lulletje.. hij heb een andere uitlaat.. en van luchtfilter geknepen.. wat een BULLSHIT.. zit nix in je luchtfilter box.. of jij heb een mongolen tzr
je moet je muil houwe, zit wel een rubbere buisje in je luchtfilter