Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Puch start niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 800 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32279 - Puch start niet
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8907 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vooruitnietachteruit 29-9-2005 18:36 Print reply

Posts: 618
hij weet dus al wel hoe je gas moet geven
Je kunt ook meteen ff nieuwe bougiedop kopen, misschien brengt ie het daar niet over...
 
Almer 29-9-2005 19:54 Print reply

Posts: 3325
bougiedop is wel goed is vrijwel nooit de bougiedop behalve als die kapot geslagen is of als je de vonk er tussendoor ziet springen, maar waarom zou hij het dan eerst wel doen en later niet als het de dop is? Ik denk dat het je carb is, rookt ie ook veel? Dan zou er troep in je vlotterkamer kunnen zitten waardoor ie verzuipt.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vooruitnietachteruit
hij weet dus al wel hoe je gas moet geven
Je kunt ook meteen ff nieuwe bougiedop kopen, misschien brengt ie het daar niet over...


 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Nappa 29-9-2005 20:05 Print reply

Posts: 89
Ik heb men puch even een goed uurtje laten staan .. en daarna nog is geprobeerd.. Hij starte iig wel en daarna kapte hij er weer mee .. toen heb ik bij de tank de knopstand veranderd en volgens mij stond de stand op reserve benzine en nu staatie wel goed en kheb daarna 2 uur achter mekaar op volle toeren gereden. Maar volgens mij was de motor verzopen en na een tijdje kon ik weer rijden. En nu loopt er weer goed benzine doorheen.
 
Scozzisa 29-9-2005 20:07 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
bougiedop is wel goed is vrijwel nooit de bougiedop behalve als die kapot geslagen is of als je de vonk er tussendoor ziet springen, maar waarom zou hij het dan eerst wel doen en later niet als het de dop is? Ik denk dat het je carb is, rookt ie ook veel? Dan zou er troep in je vlotterkamer kunnen zitten waardoor ie verzuipt.

[...]





als ie verzuipt hoeft ie niet veel te roken he
 
Jsze-MT5 29-9-2005 20:09 Print reply

Posts: 619
ontsteking spoeldje gesmolten
of bogie kop kapot
of boegie kapot geslagen
of niet op tijd staan
 
goeie moggel
Nappa 29-9-2005 20:13 Print reply

Posts: 89
Hij doet het alweer maar als ik jullie allemaal goed begrijp.. als men puch niet goed start zal het wss aan de boogie liggen als het niet aan men benzine ligt en men motor die is verzopen.
 
Kawasaa 29-9-2005 20:17 Print reply

Posts: 778
kan aan heel veel dingen liggen, dat ligt aan de symtomen
 
Nappa 29-9-2005 20:20 Print reply

Posts: 89
Tja maar iig is er niets kapot aan men boogie denk ik.. desnoods miss vies maar voor de rest niets op aan te merken. Het ligt denk ik aan mijn tank die verschillende standen heeft.. miss kan iemand mij daar bij helpen..

Het is een ronde knop die op 4 standen kan : <- , OMHOOG , -> en de stand naar BENEDEN. Als hij beneden staat (denk ik) looptie goed. En op zijn -> dan laat hij geen benzine door. En naar OMHOOG is volgens mij de Reserve Tank.. maar naar <- heb ik geen idee. Weet iemand hoe de werkelijke standen zijn? Want ik ben hier namelijk NIET zeker van
 
bobje 29-9-2005 20:22 Print reply

Posts: 2955
als je er recht voor staat: naar rechts: benzinekraan dicht
naar links: reserve beneden: open
boven: boven? wtf?
 
Sooner or later it's lager time
Nappa 29-9-2005 20:23 Print reply

Posts: 89
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobje
als je er recht voor staat: naar rechts: benzinekraan dicht
naar links: reserve beneden: open
boven: boven? wtf?


ah dus links is reserve? en naar beneden is nodig voor rijden? en recht moet ik doen als ik ga slapen ofzo en de volgende dag weer wil rijden. en Omhoog weet je niet :p ?
 
Kawasaa 29-9-2005 20:25 Print reply

Posts: 778
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nappa
Tja maar iig is er niets kapot aan men boogie denk ik.. desnoods miss vies maar voor de rest niets op aan te merken. Het ligt denk ik aan mijn tank die verschillende standen heeft.. miss kan iemand mij daar bij helpen..

Het is een ronde knop die op 4 standen kan : <- , OMHOOG , -> en de stand naar BENEDEN. Als hij beneden staat (denk ik) looptie goed. En op zijn -> dan laat hij geen benzine door. En naar OMHOOG is volgens mij de Reserve Tank.. maar naar <- heb ik geen idee. Weet iemand hoe de werkelijke standen zijn? Want ik ben hier namelijk NIET zeker van


staat er wel op volgens mijn... meestal naar ondere is <on> rechts is <off> boven is (reserve)
 
bobje 29-9-2005 20:26 Print reply

Posts: 2955
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nappa
[...]


ah dus links is reserve? en naar beneden is nodig voor rijden? en recht moet ik doen als ik ga slapen ofzo en de volgende dag weer wil rijden. en Omhoog weet je niet :p ?


Klopt, en omhoog weet ik inderdaad niet, kan bij mij niet iig. Maar ik zou gewoon altijd als je afstapt je benzinekraan dichtdraaien, kan nooit kwaad.
 
Sooner or later it's lager time
Nappa 29-9-2005 20:26 Print reply

Posts: 89
uhu dat dacht ik ook maar "bobje" zei dus weer dat links de reserve stand is
 
motocrosser 29-9-2005 22:50 Print reply

Posts: 84
je doet gewoon een beetje benzine in de cilinder en dan met een boormachine op vliegwiel en even lomp veel toeren laten draaien en dan loopt die altijd
 
Nappa 30-9-2005 21:48 Print reply

Posts: 89
hmm ja da snap ik niet helemaal :p als ik gas geef terwijl ik ren .. dan gaat hij juist totaal NIET aan .. en als ik gewoon het start hendeltje in doe en ren 3 stappen.. start hij en met gas geven erbij juist niet....
 

Dit topic is 8907 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved