vooruitnietachteruit |
29-9-2005 18:36 |
Posts: 618 |
hij weet dus al wel hoe je gas moet geven
Je kunt ook meteen ff nieuwe bougiedop kopen, misschien brengt ie het daar niet over...
|
|
|
|
Almer |
29-9-2005 19:54 |
Posts: 3325 |
bougiedop is wel goed is vrijwel nooit de bougiedop behalve als die kapot geslagen is of als je de vonk er tussendoor ziet springen, maar waarom zou hij het dan eerst wel doen en later niet als het de dop is? Ik denk dat het je carb is, rookt ie ook veel? Dan zou er troep in je vlotterkamer kunnen zitten waardoor ie verzuipt.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vooruitnietachteruit
hij weet dus al wel hoe je gas moet geven
Je kunt ook meteen ff nieuwe bougiedop kopen, misschien brengt ie het daar niet over...
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
Nappa |
29-9-2005 20:05 |
Posts: 89 |
Ik heb men puch even een goed uurtje laten staan .. en daarna nog is geprobeerd.. Hij starte iig wel en daarna kapte hij er weer mee .. toen heb ik bij de tank de knopstand veranderd en volgens mij stond de stand op reserve benzine en nu staatie wel goed en kheb daarna 2 uur achter mekaar op volle toeren gereden. Maar volgens mij was de motor verzopen en na een tijdje kon ik weer rijden. En nu loopt er weer goed benzine doorheen.
|
|
|
|
Scozzisa |
29-9-2005 20:07 |
Posts: 2077 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
bougiedop is wel goed is vrijwel nooit de bougiedop behalve als die kapot geslagen is of als je de vonk er tussendoor ziet springen, maar waarom zou hij het dan eerst wel doen en later niet als het de dop is? Ik denk dat het je carb is, rookt ie ook veel? Dan zou er troep in je vlotterkamer kunnen zitten waardoor ie verzuipt.
[...]
als ie verzuipt hoeft ie niet veel te roken he
|
|
|
|
Jsze-MT5 |
29-9-2005 20:09 |
Posts: 619 |
ontsteking spoeldje gesmolten
of bogie kop kapot
of boegie kapot geslagen
of niet op tijd staan
|
|
goeie moggel |
|
Nappa |
29-9-2005 20:13 |
Posts: 89 |
Hij doet het alweer maar als ik jullie allemaal goed begrijp.. als men puch niet goed start zal het wss aan de boogie liggen als het niet aan men benzine ligt en men motor die is verzopen.
|
|
|
|
Kawasaa |
29-9-2005 20:17 |
Posts: 778 |
kan aan heel veel dingen liggen, dat ligt aan de symtomen
|
|
|
|
Nappa |
29-9-2005 20:20 |
Posts: 89 |
Tja maar iig is er niets kapot aan men boogie denk ik.. desnoods miss vies maar voor de rest niets op aan te merken. Het ligt denk ik aan mijn tank die verschillende standen heeft.. miss kan iemand mij daar bij helpen..
Het is een ronde knop die op 4 standen kan : <- , OMHOOG , -> en de stand naar BENEDEN. Als hij beneden staat (denk ik) looptie goed. En op zijn -> dan laat hij geen benzine door. En naar OMHOOG is volgens mij de Reserve Tank.. maar naar <- heb ik geen idee. Weet iemand hoe de werkelijke standen zijn? Want ik ben hier namelijk NIET zeker van
|
|
|
|
bobje |
29-9-2005 20:22 |
Posts: 2955 |
als je er recht voor staat: naar rechts: benzinekraan dicht
naar links: reserve beneden: open
boven: boven? wtf?
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
Nappa |
29-9-2005 20:23 |
Posts: 89 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bobje
als je er recht voor staat: naar rechts: benzinekraan dicht
naar links: reserve beneden: open
boven: boven? wtf?
ah dus links is reserve? en naar beneden is nodig voor rijden? en recht moet ik doen als ik ga slapen ofzo en de volgende dag weer wil rijden. en Omhoog weet je niet :p ?
|
|
|
|
Kawasaa |
29-9-2005 20:25 |
Posts: 778 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Nappa
Tja maar iig is er niets kapot aan men boogie denk ik.. desnoods miss vies maar voor de rest niets op aan te merken. Het ligt denk ik aan mijn tank die verschillende standen heeft.. miss kan iemand mij daar bij helpen..
Het is een ronde knop die op 4 standen kan : <- , OMHOOG , -> en de stand naar BENEDEN. Als hij beneden staat (denk ik) looptie goed. En op zijn -> dan laat hij geen benzine door. En naar OMHOOG is volgens mij de Reserve Tank.. maar naar <- heb ik geen idee. Weet iemand hoe de werkelijke standen zijn? Want ik ben hier namelijk NIET zeker van
staat er wel op volgens mijn... meestal naar ondere is <on> rechts is <off> boven is (reserve)
|
|
|
|
bobje |
29-9-2005 20:26 |
Posts: 2955 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Nappa
[...]
ah dus links is reserve? en naar beneden is nodig voor rijden? en recht moet ik doen als ik ga slapen ofzo en de volgende dag weer wil rijden. en Omhoog weet je niet :p ?
Klopt, en omhoog weet ik inderdaad niet, kan bij mij niet iig. Maar ik zou gewoon altijd als je afstapt je benzinekraan dichtdraaien, kan nooit kwaad.
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
Nappa |
29-9-2005 20:26 |
Posts: 89 |
uhu dat dacht ik ook maar "bobje" zei dus weer dat links de reserve stand is
|
|
|
|
motocrosser |
29-9-2005 22:50 |
Posts: 84 |
je doet gewoon een beetje benzine in de cilinder en dan met een boormachine op vliegwiel en even lomp veel toeren laten draaien en dan loopt die altijd
|
|
|
|
Nappa |
30-9-2005 21:48 |
Posts: 89 |
hmm ja da snap ik niet helemaal :p als ik gas geef terwijl ik ren .. dan gaat hij juist totaal NIET aan .. en als ik gewoon het start hendeltje in doe en ren 3 stappen.. start hij en met gas geven erbij juist niet....
|
|
|
|