waarom zou je uitlaat willen doorslijpen? Ik denk dat je het hier hebt over ori uitlaat? maar daar zitten gewoon 3 vastgelaste bouten op die kan je er veel beter agzagen. Prop zit trouwens nog een beetje meer naar achteren.
Als je een achterwiel de bus waar de lager in vast zit zegmaar als die is uitgesleten, wat is dan de beste manier om dat te fiksen behalve een nieuw wiel kopen?
waarom zou je uitlaat willen doorslijpen? Ik denk dat je het hier hebt over ori uitlaat? maar daar zitten gewoon 3 vastgelaste bouten op die kan je er veel beter agzagen. Prop zit trouwens nog een beetje meer naar achteren.
Het is niet de uitlaat maar de begrenzer die ik wil doorslijpen en die bouten heb ik al vervangen maar ik wil weten hoeveel ik van die buis eraf kan halen.
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Het is niet de uitlaat maar de begrenzer die ik wil doorslijpen en die bouten heb ik al vervangen maar ik wil weten hoeveel ik van die buis eraf kan halen.
Ik heb gewoon alleen het laatste stukje afgezaagt ging toen 70. Maar je kan denk ik ook wel helemaal uithalen.
dus bij 3.
Dit bericht is gewijzigd door cerberus10 op 30-9-2005 om 11:41 uur.
Ik heb hem nu bij 3 eraf en loopt idd 70, maar ik wil zeker weten dat hij dan nog goed loopt alders moet ik hem er weer aan lassen. En daar zit ik eigenlijk niet op te wachten
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z
Ik heb hem nu bij 3 eraf en loopt idd 70, maar ik wil zeker weten dat hij dan nog goed loopt alnders moet ik hem er weer aan lassen. En daar zit ik eigenlijk niet op te wachten
Dan gewoon houden zo. En rondkijken voor een leuke andere uitlaatje.
ik heb het ook al in het grote motor topic gezet maar ik kreeg geen antwoord dus vandaar probeer ik het hier.
ik heb een vraagje over de yamaha R6.
ik wil als ik 18 ben en genoeg geld heb natuurlijk een r6 kopen.
maar nou zit ik met het probleem dat hij 25kW gemaakt moet worden.
nou werdt er gezegt dat dat niet kan omdat je dan je injectie moet veranderen of zo iets.
klopt dat?
en wat als ik de beginnende r6 koop dus bouwjaar 1998 1999 moet ik het dan ook veranderen of niet?
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: TZR50Rullezz
ik heb het ook al in het grote motor topic gezet maar ik kreeg geen antwoord dus vandaar probeer ik het hier.
ik heb een vraagje over de yamaha R6.
ik wil als ik 18 ben en genoeg geld heb natuurlijk een r6 kopen.
maar nou zit ik met het probleem dat hij 25kW gemaakt moet worden.
nou werdt er gezegt dat dat niet kan omdat je dan je injectie moet veranderen of zo iets.
klopt dat?
en wat als ik de beginnende r6 koop dus bouwjaar 1998 1999 moet ik het dan ook veranderen of niet?
Het is overdag, dan zijn er niet zoveel mensen online
Je moet niet ongeduldig zijn om t antwoord te krijgen.
Anders ga t ff navragen bij een motor zaak
Ik heb laatste m'n cilinder eraf gehaald en toen zag ik dat de bovenkant van de zuiger zwart(roer?) was en er een soort ruwig laagje overheen zat. moet ik een andere boegie nemen?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Jannenman
Ik heb laatste m'n cilinder eraf gehaald en toen zag ik dat de bovenkant van de zuiger zwart(roer?) was en er een soort ruwig laagje overheen zat. moet ik een andere boegie nemen?
roet is sowiso te rijk of teveel olie, kijk dat eens na. verder is een laagje roet wel redelijk normaal hoor, maar teveel hoort niet.
sinds gister werken de knipperlichten van me gpr niet meer
kan dit komen door een draadbreuk ( ook indicatie lampjes werken niet meer )
of is dat me knipperlichtrelais
toeter werkt wel etc