Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #32272 - "kleine vragen" topic - deel 5
|
Pagina 6 van 206
|
Dit topic is 72632 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Palava |
29-9-2005 22:04 |
Posts: 2866 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
...
nou, vork is dikker, maar het past ook niet met de stuurpen, balhoofd enz?
en ik wil graag nsr voorrem, maar ik zou niet weten hoe ik zo'n adaptertje moet maken
@ jozeff, ja?
Dit bericht is gewijzigd door Palava op 29-9-2005 om 22:05 uur.
|
|
|
|
MT70-nolimit |
29-9-2005 22:08 |
Posts: 4322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Palava
[...]
nou, vork is dikker, maar het past ook niet met de stuurpen, balhoofd enz?
en ik wil graag nsr voorrem, maar ik zou niet weten hoe ik zo'n adaptertje moet maken
@ jozeff, ja?
Dit bericht is gewijzigd door Palava op 29-9-2005 om 22:05 uur.
balhoof is ook allemaal anders hoor
|
|
gaat lang goed |
|
Palava |
29-9-2005 22:11 |
Posts: 2866 |
iig, heeft iemand hier op t forum NSR schijfrem (=klauw en pomp en geprrforeerde schijf) op zn mb?
ik zou graag een sort van bouwytekenig willen hebben voor de adapterplaat
|
|
|
|
Razor |
29-9-2005 22:27 |
Posts: 1554 |
Ik heb een rieju rr 2000.
Nu heb ik dalijk gilardoni 2 50cc getuned, 19mm dellorto vlakschuif, getuned spruitstuk, powerfilter, hebo bovenlangse uitlaat, en carbon 0,3 membraan plaatjes.
Met die setup, hoeveel nut heeft het daarop een binnenrotor te zetten? Wat zal je vooral merken, of merk je er niet veel van?
En welke binnenrotors passen er allemaal op? am6 natuurlijk... maar ook van derbi, honda oid??
En ik had gehoord dat in kettingzagen ook een soort binnenrotor zat... Kan je dat makkelijk op am6 blok bouwen? En heeft zo'n ding veel nut?
Wat zijn voor en nadelen eraan?
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
richard3 |
29-9-2005 22:46 |
Posts: 5198 |
op 50cc heeft dat weinig nut ik denk op 70cc dat je het ook al niet echt zal gaan merken
voordeel is snellere gas reactie
nadeel geen/kleinere lichtspoel
maar zou als ik jou was het met deze setup niet doen
|
|
op naar de grote brommers |
|
Mad Scientist |
30-9-2005 0:00 |
Posts: 450 |
what up allemaal
uuhmzz ik heb een mt met hm7 uitlaat (std iets sneller) en een 50cc import en een 16mm mikuni met powerfilter nou rijd hij helemaal lekker maar op hoge touren blijft hij stotteren en wil hij niet helemaal doortrekken vooral in hogere versnellingen maar met chocke erop doet hij dit wel hij krijgt cker te weinig lucht dan of zit ik verkeerd..??
|
|
|
|
mblover |
30-9-2005 0:08 |
Posts: 5391 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Palava
iig, heeft iemand hier op t forum NSR schijfrem (=klauw en pomp en geprrforeerde schijf) op zn mb?
ik zou graag een sort van bouwytekenig willen hebben voor de adapterplaat
Wat heb je eraan dan? Lijkt me niet zo heel veel te schelen? (Correct me if i'm wrong)
Passen NSR velgjes trouwens zo in een mb?
|
|
|
|
mb-gek |
30-9-2005 0:08 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
[...]
[...]
Als jullie het niet weten, zeg dan gewoon niets?
Een nsr vork kan je n?et in een mb zetten, daar zijn de poten te dik voor. Snap sowiezo niet waarom je dat zou willen doen, mb heeft al een schijfophanging?
naja ik ben er nogsteeds van ovetuigd dat nsr kroonplaten in een mb balhoofd passen
en wat jij zegt is lomp want dat die poten neit passen weet iederen boer wel
het gaat om het balhoofd
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
mb-gek |
30-9-2005 0:11 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Palava
[...]
nou, vork is dikker, maar het past ook niet met de stuurpen, balhoofd enz?
en ik wil graag nsr voorrem, maar ik zou niet weten hoe ik zo'n adaptertje moet maken
@ jozeff, ja?
Dit bericht is gewijzigd door Palava op 29-9-2005 om 22:05 uur.
nsr schijf past zo in je mb hoor
en nsr velgen ook
maar wrom geen mb remset zoeken?
remt goed genoeg hoor als je maar goed remleiding en blokken heb
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
30-9-2005 8:27 |
Posts: 12846 |
Even opnieuw omdat ik er zeker van wil zijn:
Bij welk getal kan ik het beste de begrenzer doorslijpen (gaat hier om een tzr)
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Palava |
30-9-2005 8:33 |
Posts: 2866 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]
naja ik ben er nogsteeds van ovetuigd dat nsr kroonplaten in een mb balhoofd passen
en wat jij zegt is lomp want dat die poten neit passen weet iederen boer wel
het gaat om het balhoofd
ja, dat komt omdat iedereen hier iets anders roept,
maar een nsr klauw past neit zomaar op mb schijf, en
nsr schijf met mb klauw past ook niet zomaar,
dus als ik t doe doe dan meteen nsr schijf + klauw
|
|
|
|
Sypie_Honda |
30-9-2005 9:09 |
Posts: 13830 |
wat is het verschil tussen een hoogtoerige cil en een laagtoerige?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Fredzzz |
30-9-2005 9:24 |
Posts: 1159 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
wat is het verschil tussen een hoogtoerige cil en een laagtoerige?
hoogtoerig kan gewoon meer aan, meer toeren, kan (meestal) ook sneller...laag toerig is meer voor 50cc...(toch?!)
|
|
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB |
|
Fredzzz |
30-9-2005 9:27 |
Posts: 1159 |
Ok nu heb ik een vraag/(groot?!) probleem...
Ik ree net naar huis op mn citta...rij 50 (hoort 75 te kunnen maar dat wou die niet omdat die op eene of andere manier moeilijkheiden heeft om op zn top te komen, das dus het eerste probleem)
nu was het probleem dat ik 50 op die weg ree, en ik een kleine knal ofzo hoor, leek meer uit de richting van de uitlaat te komen (ONDER het blok, niet de demper dus).
ik kwam in een keer stil te staan...
ik wou hem daarna nog een keertje aanlopen, maar wou niet echt, dus ik naar huis lopen
wat zou hier de oorzaak voor kunnen zijn?
(setup: 65DR op speed engine met Polini 70cc hogedruk kop, 13/13 carb, mazzuchelli race krukas, scooter powerfilter...)
Dit bericht is gewijzigd door Fredzzz op 30-9-2005 om 9:29 uur.
|
|
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB |
|
Blijhoofd |
30-9-2005 9:30 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
wat is het verschil tussen een hoogtoerige cil en een laagtoerige?
laag toerig geeft ze vermogen bij een laag toerental af hoog toerig bij een hoog toerig
kwa verbruik koppel en slijtage kan je beter een laag toerige cilinder hebben
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Dit topic is 72632 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 6 van 206
|
|