Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic - deel 5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 572 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #32272 - "kleine vragen" topic - deel 5
Pagina 6 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 72632 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Palava 29-9-2005 22:04 Print reply

Posts: 2866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross
...




nou, vork is dikker, maar het past ook niet met de stuurpen, balhoofd enz?

en ik wil graag nsr voorrem, maar ik zou niet weten hoe ik zo'n adaptertje moet maken



@ jozeff, ja?

Dit bericht is gewijzigd door Palava op 29-9-2005 om 22:05 uur.
 
MT70-nolimit 29-9-2005 22:08 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Palava
[...]



nou, vork is dikker, maar het past ook niet met de stuurpen, balhoofd enz?

en ik wil graag nsr voorrem, maar ik zou niet weten hoe ik zo'n adaptertje moet maken



@ jozeff, ja?

Dit bericht is gewijzigd door Palava op 29-9-2005 om 22:05 uur.


balhoof is ook allemaal anders hoor
 
gaat lang goed
Palava 29-9-2005 22:11 Print reply

Posts: 2866
iig, heeft iemand hier op t forum NSR schijfrem (=klauw en pomp en geprrforeerde schijf) op zn mb?

ik zou graag een sort van bouwytekenig willen hebben voor de adapterplaat
 
Razor 29-9-2005 22:27 Print reply

Posts: 1554
Ik heb een rieju rr 2000.
Nu heb ik dalijk gilardoni 2 50cc getuned, 19mm dellorto vlakschuif, getuned spruitstuk, powerfilter, hebo bovenlangse uitlaat, en carbon 0,3 membraan plaatjes.

Met die setup, hoeveel nut heeft het daarop een binnenrotor te zetten? Wat zal je vooral merken, of merk je er niet veel van?

En welke binnenrotors passen er allemaal op? am6 natuurlijk... maar ook van derbi, honda oid??

En ik had gehoord dat in kettingzagen ook een soort binnenrotor zat... Kan je dat makkelijk op am6 blok bouwen? En heeft zo'n ding veel nut?

Wat zijn voor en nadelen eraan?

 
blowdown en een powerband te koop!
richard3 29-9-2005 22:46 Print reply

Posts: 5198
op 50cc heeft dat weinig nut ik denk op 70cc dat je het ook al niet echt zal gaan merken
voordeel is snellere gas reactie

nadeel geen/kleinere lichtspoel

maar zou als ik jou was het met deze setup niet doen

 
op naar de grote brommers
Mad Scientist 30-9-2005 0:00 Print reply

Posts: 450
what up allemaal

uuhmzz ik heb een mt met hm7 uitlaat (std iets sneller) en een 50cc import en een 16mm mikuni met powerfilter nou rijd hij helemaal lekker maar op hoge touren blijft hij stotteren en wil hij niet helemaal doortrekken vooral in hogere versnellingen maar met chocke erop doet hij dit wel hij krijgt cker te weinig lucht dan of zit ik verkeerd..??
 
mblover 30-9-2005 0:08 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Palava
iig, heeft iemand hier op t forum NSR schijfrem (=klauw en pomp en geprrforeerde schijf) op zn mb?

ik zou graag een sort van bouwytekenig willen hebben voor de adapterplaat


Wat heb je eraan dan? Lijkt me niet zo heel veel te schelen? (Correct me if i'm wrong)

Passen NSR velgjes trouwens zo in een mb?
 
mb-gek 30-9-2005 0:08 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross
[...]

[...]

Als jullie het niet weten, zeg dan gewoon niets?

Een nsr vork kan je n?et in een mb zetten, daar zijn de poten te dik voor. Snap sowiezo niet waarom je dat zou willen doen, mb heeft al een schijfophanging?


naja ik ben er nogsteeds van ovetuigd dat nsr kroonplaten in een mb balhoofd passen

en wat jij zegt is lomp want dat die poten neit passen weet iederen boer wel

het gaat om het balhoofd
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
mb-gek 30-9-2005 0:11 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Palava
[...]



nou, vork is dikker, maar het past ook niet met de stuurpen, balhoofd enz?

en ik wil graag nsr voorrem, maar ik zou niet weten hoe ik zo'n adaptertje moet maken



@ jozeff, ja?

Dit bericht is gewijzigd door Palava op 29-9-2005 om 22:05 uur.

nsr schijf past zo in je mb hoor

en nsr velgen ook
maar wrom geen mb remset zoeken?
remt goed genoeg hoor als je maar goed remleiding en blokken heb


 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Gary - Forum en Gallery Moderator 30-9-2005 8:27 Print reply

Posts: 12846
Even opnieuw omdat ik er zeker van wil zijn:

Bij welk getal kan ik het beste de begrenzer doorslijpen (gaat hier om een tzr)


 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Palava 30-9-2005 8:33 Print reply

Posts: 2866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

naja ik ben er nogsteeds van ovetuigd dat nsr kroonplaten in een mb balhoofd passen

en wat jij zegt is lomp want dat die poten neit passen weet iederen boer wel

het gaat om het balhoofd



ja, dat komt omdat iedereen hier iets anders roept,
maar een nsr klauw past neit zomaar op mb schijf, en
nsr schijf met mb klauw past ook niet zomaar,
dus als ik t doe doe dan meteen nsr schijf + klauw
 
Sypie_Honda 30-9-2005 9:09 Print reply

Posts: 13830
wat is het verschil tussen een hoogtoerige cil en een laagtoerige?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Fredzzz 30-9-2005 9:24 Print reply

Posts: 1159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
wat is het verschil tussen een hoogtoerige cil en een laagtoerige?


hoogtoerig kan gewoon meer aan, meer toeren, kan (meestal) ook sneller...laag toerig is meer voor 50cc...(toch?!)
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
Fredzzz 30-9-2005 9:27 Print reply

Posts: 1159
Ok nu heb ik een vraag/(groot?!) probleem...

Ik ree net naar huis op mn citta...rij 50 (hoort 75 te kunnen maar dat wou die niet omdat die op eene of andere manier moeilijkheiden heeft om op zn top te komen, das dus het eerste probleem)

nu was het probleem dat ik 50 op die weg ree, en ik een kleine knal ofzo hoor, leek meer uit de richting van de uitlaat te komen (ONDER het blok, niet de demper dus).

ik kwam in een keer stil te staan...
ik wou hem daarna nog een keertje aanlopen, maar wou niet echt, dus ik naar huis lopen

wat zou hier de oorzaak voor kunnen zijn?

(setup: 65DR op speed engine met Polini 70cc hogedruk kop, 13/13 carb, mazzuchelli race krukas, scooter powerfilter...)

Dit bericht is gewijzigd door Fredzzz op 30-9-2005 om 9:29 uur.
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
Blijhoofd 30-9-2005 9:30 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
wat is het verschil tussen een hoogtoerige cil en een laagtoerige?



laag toerig geeft ze vermogen bij een laag toerental af hoog toerig bij een hoog toerig

kwa verbruik koppel en slijtage kan je beter een laag toerige cilinder hebben
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235

Dit topic is 72632 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved