mulder |
28-9-2005 22:15 |
Posts: 13701 |
Is een een zuigere tokico remklauw standaard op nsr en mbx?
|
|
|
|
g4mer |
28-9-2005 22:19 |
Posts: 494 |
wat is het verschil tussen een race zuiger en een malossi zuiger ?
ik krijg dus morgen of overmorgen 70cc met race zuiger(1 veer dat hort zo blijkbaar).
mja wat maakt het verschilt verder ?
die racezuiger schijnt het ook ff minder te doen in die malossi cil.
waarom ? 'tis toch "race" zuiger lijkt me dat hij sneller moet gaan
|
|
|
|
honda_2takt_power |
28-9-2005 22:21 |
Posts: 6744 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
Is een een zuigere tokico remklauw standaard op nsr en mbx?
volgens mij niet staandaard zit daar een 2zuigerige op maar welk merk weet ik niet
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
senda80cc |
28-9-2005 22:25 |
Posts: 3434 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: g4mer
wat is het verschil tussen een race zuiger en een malossi zuiger ?
ik krijg dus morgen of overmorgen 70cc met race zuiger(1 veer dat hort zo blijkbaar).
mja wat maakt het verschilt verder ?
die racezuiger schijnt het ook ff minder te doen in die malossi cil.
waarom ? 'tis toch "race" zuiger lijkt me dat hij sneller moet gaan
1 zuigerveer is minder compressie maar minder weerstand in cilinder dus cilinder word wat hoogtoeriger,
ok is een zuiger met 1 zuigerveer vaak sneller versleten dan een zuiger met 2 zuiger veren
maar denk ok dat je beter org. malossi zuigertje kan rijden is waarschijnlijk minder slijtage
|
|
Keep on rockin' in a free world |
|
Kampersjaak |
28-9-2005 22:43 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
[...]
1 zuigerveer is minder compressie maar minder weerstand in cilinder dus cilinder word wat hoogtoeriger,
ok is een zuiger met 1 zuigerveer vaak sneller versleten dan een zuiger met 2 zuiger veren
maar denk ok dat je beter org. malossi zuigertje kan rijden is waarschijnlijk minder slijtage
ik geloof er geen reet van dat het minderweerstand geeft zodat die meer toeren maakt,
dus als er een zuiger in komt met 2 veren dan maaktr die ineens een 1000 rpm minder aan toeren?
|
|
oderint dum metuant |
|
bart de scootergek |
28-9-2005 22:50 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
[...]
volgens mij niet staandaard zit daar een 2zuigerige op maar welk merk weet ik niet
idd, en geloof niet dat het een tokico is, eerder nissin dan.
|
|
Honda RC-33 |
|
4wieler |
28-9-2005 23:05 |
Posts: 109 |
ja echt h? :P wist hondamt8driver dat dit zou gebeuren :P de 500 zijn we al voorbij :p
|
|
Ork, Ork, Ork, Soep Eten Doe Je Met Een...? |
|
mb-gek |
28-9-2005 23:31 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: g4mer
wat is het verschil tussen een race zuiger en een malossi zuiger ?
ik krijg dus morgen of overmorgen 70cc met race zuiger(1 veer dat hort zo blijkbaar).
mja wat maakt het verschilt verder ?
die racezuiger schijnt het ook ff minder te doen in die malossi cil.
waarom ? 'tis toch "race" zuiger lijkt me dat hij sneller moet gaan
de originele zuiger van malossi is duurder en heeft spoelpoorten in de zuiger
die zogenaamde race zuiger 9 wass gewoon een eurokit zuigertje) heeft 1 zuigerveer maar niet dezelfde spoelpoorten ( als ie al speolpoorten had benh het ff vergeten ) als die malossi
kijk btw wel op dat het slotje niet door een poort heen gaat en beter kan je gewoon een originele zuiger kopen en erin proppen
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
mblover |
29-9-2005 7:48 |
Posts: 5391 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]die zogenaamde race zuiger 9 wass gewoon een eurokit zuigertje) heeft 1 zuigerveer maar niet dezelfde spoelpoorten ( als ie al speolpoorten had benh het ff vergeten ) als die malossi
Ja, die eurokut/airsal zuiger heeft spoelpoorten, die heb ik zelf ook in me airsal cilinder zitten.
|
|
|
|
christianos |
29-9-2005 10:48 |
Posts: 20445 |
een malossi zuiger is beter dan zo'n race geval
dat is gewoon een dure naam voor imi zooi.
malossi en polini zuiger s zijn hele goed, maar heel duur (meestal..)
|
|
|
|
Hidde a.k.a. Mb |
29-9-2005 14:01 |
Posts: 602 |
vanochtend start me brom wel gewoon met kick en is gewoon 1x kicke
maar toen vanmiddag op school wou ik hem aan kicke en toen kiep hij heel ff maar viel toen weer weg dus ik aanlopen en starte gewoon wel en toen ik kickte en een heel klein btje gas gaf viel die gewoon uit en daarna deed hij nix meer
(dit was gister ook zo)
en daarvoor had ik een 4 kleps membraam nu weer verandert naar 2 kan het daar aan liggen?
Dit bericht is gewijzigd door Hidde a.k.a. Mb op 29-9-2005 om 14:03 uur.
|
|
|
|
Deon |
29-9-2005 14:03 |
Posts: 9656 |
heb je je benzine kraan open?
sproeier verstopt?
heb je niks aan de setup verandert?
|
|
|
|
Hidde a.k.a. Mb |
29-9-2005 14:03 |
Posts: 602 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: deon1989
heb je je benzine kraan open?
sproeier verstopt?
heb je niks aan de setup verandert?
alleen membraam
|
|
|
|
BIET |
29-9-2005 14:33 |
Posts: 22355 |
Ik ga zeer binnekort waarsg mijn NSR ruile voor een MB, krijg ik wat geld bij natuurlijk..allemaal niet boeiend, het gaat hierom:
Ik wil dan zown SF kapje erop zette. Deze denk ik:
Nou vraag ik mij af of je met die lampjes nog alle 3 de lichtstanden hebt en of ze ook een beetje licht geven, ik zie namelijk niet zo goed in het donke
Dit bericht is gewijzigd door BIET op 29-9-2005 om 14:34 uur.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Palava |
29-9-2005 14:39 |
Posts: 2866 |
ik had groot en klein licht, en nu groot=klein licht, maar wel redelijke lichtopbrengst
|
|
|
|