Speakerfreak |
28-9-2005 22:07 |
Posts: 4941 |
stoor rand in je cilinder die jij ff weg schuurt beunerdebeunbeunn hehehe
|
|
Vieze naaiers hier |
|
zundappchef |
28-9-2005 22:11 |
Posts: 4082 |
he ik kleine kras van halve mm uitgeschuurt met waterproef schuur papier en een of andere vloeistof der in gepeert 10 min late lope en je ziet er helemaal niks meer
die manier kost 1 nieuwe zuiger 2 zuigerveren die vloeistof en beetje waterproef schuur papier halve thank benzine
die vliestof heb ik van de brommer boer weet niet of die overal te krijge is
bdw dat kan aleen bij groom want cilinder
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
NX 125 |
28-9-2005 22:19 |
Posts: 987 |
die vloeistof zal wss wel recinusolie zijn
en voor schuurpapier hebk is gehoord van best korrel 60 te gebruike
want de wand moet ijg ruw zijn vanbinnen
want bij een nieuwe cil is deze ook niet echt glad
en voor de lome mensen rond schuren en dus niet in de richting die de zuiger gaat
en geen bramen bij de poorten de randen van de poortjes moeten bot zijn
|
|
ook lid worden van the belgium gangsters inbox dan snowboarderke die helpt wel |
|
Jekko |
28-9-2005 22:22 |
Posts: 827 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NX 125
die vloeistof zal wss wel recinusolie zijn
en voor schuurpapier hebk is gehoord van best korrel 60 te gebruike
want de wand moet ijg ruw zijn vanbinnen
want bij een nieuwe cil is deze ook niet echt glad
en voor de lome mensen rond schuren en dus niet in de richting die de zuiger gaat
en geen bramen bij de poorten de randen van de poortjes moeten bot zijn
Korrel 60
|
|
Waiting for the wor`s to come |
|
Arjanus |
28-9-2005 22:26 |
Posts: 9073 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NX 125
die vloeistof zal wss wel recinusolie zijn
en voor schuurpapier hebk is gehoord van best korrel 60 te gebruike
want de wand moet ijg ruw zijn vanbinnen
want bij een nieuwe cil is deze ook niet echt glad
en voor de lome mensen rond schuren en dus niet in de richting die de zuiger gaat
en geen bramen bij de poorten de randen van de poortjes moeten bot zijn
ik weet niet of dat in belgium hetzelfde is als in nl
maar hier schuurt men daar ruwe planken ed mee
iig alles behalve cilinders
waterproof k600 lijkt me beter !
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|
M.O. |
28-9-2005 22:27 |
Posts: 1289 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: excite mt70
waarom test je hem niet ff op je brommer dan? -_- (misschien is het al gezegd)
Ik had ooit op mn MT een 70cc imi, pistonveer vergeten, kras van zo'n 3 milimeter diep en anderhalf centimeter breed. Ding reed weliswaar 10 km langzamer maar hij reed nog prima, wonder boven wonder I guess.
3mm diep en 1,5 cm breed en dan 10km zachter je reed daarvoor zkr 11km/h??
|
|
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW |
|
onraad |
28-9-2005 22:29 |
Posts: 593 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]
ik weet niet of dat in belgium hetzelfde is als in nl
maar hier schuurt men daar ruwe planken ed mee
iig alles behalve cilinders
waterproof k600 lijkt me beter !
Mja idd, met korrel 60 is het net of je met een gewone ruwe houtvijl in je cilinder zit. Is het idd niet 600 oid?
|
|
|
|
excite mt70 |
29-9-2005 0:22 |
Posts: 817 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: M.O.
[...]
3mm diep en 1,5 cm breed en dan 10km zachter je reed daarvoor zkr 11km/h??
niet zo bijdehand, hij ging van 70 km/u naar 60. Verschil is dat het mij niet uitmaakte of het op de lange duur de cilinder zou aantasten, en ik denk dat dat bij deze jongen wel het geval is.
|
|
|
|
motocrosser |
29-9-2005 22:54 |
Posts: 84 |
het maakt nie uit hoe diep ze zijn gewoon dicht plamuuren en dan mooi glad opschuren men mt liep er ook altijd mooi mee
|
|
|
|
christianos |
29-9-2005 22:55 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: motocrosser
het maakt nie uit hoe diep ze zijn gewoon dicht plamuuren en dan mooi glad opschuren men mt liep er ook altijd mooi mee
dicht plamuren ?
met albastine polyster plamuur cker ?
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 29-9-2005 om 22:55 uur.
|
|
|
|
mcdronkz |
29-9-2005 22:56 |
Posts: 32777 |
LOL!! geweldig
|
|
|
|
snowboarderke |
29-9-2005 23:19 |
Posts: 2193 |
Mij hebben ze ook gezegt dat je een hele grove korrel moet nemen, omdat je cillinder dan dof wordt.
Door in te rijden slijten je zuigerveren terug in op je cillinder en wordt ie weer glad.
Enkel bij bladblaazers ed gaan ze de cillinder volledig glad maken.
Althans dit hebben ze mij altijd gezegt en ik heb het zo toegepast en dit ging goed
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
KaWaReZ |
29-9-2005 23:22 |
Posts: 20582 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: motocrosser
het maakt nie uit hoe diep ze zijn gewoon dicht plamuuren en dan mooi glad opschuren men mt liep er ook altijd mooi mee
ahem...
of je gedraagt je of je post niet
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
suzuki rijder |
30-9-2005 19:12 |
Posts: 2322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HersenSpinsel
hij rijd nog wel goed maar hij tikt zegmaar alsof je de zuigerveren hoort.. er zat ook een stoot rand in die heb ik zegmaar beetje weggeschuurt maar ik ga niet in de cilinder schuren want dat wordt er niet beter op.. ik haal wel nieuwe veren en zie dan wel verder..ik kan nu nix testen want me waterpomp lager+as moet vervangen worden en over 3 weken komen die onderdelen pas
over het algemeen tikken 50 blokken van tsx wel een beetje maar kijk anders es naar je krukas of er speling op je drijfstang zit want die willen wel eens wat rammelen
|
|
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url] |
|