Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - rs 125

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1122 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #32259 - rs 125
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3209 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 27-9-2005 23:52 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pleepotkiller
Ik wil dus in novemebr me motorrijbewijs halen.En mijn eerste motor moet een rs125 worden.Maar wat ik me afvroeg,hoe hard ga je met die dingen als je ze opvoert tot 160cc?En is dat legaal ivm het kw reglementr.Ga ik niet over de 25 kw heen met 160cc?


om maar even braaf te doen.

(160cc loopt geheid vast)

top (met wat aanpassingen wellicht) rond de 170.
meeste zijn "standaard" < 25kw.
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Apriliars105 27-9-2005 23:54 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


motor-forum geen fatsoenlijke bron ? mensen die zo'n ding hebben, geen fatsoenlijke bron ?

geef het nou maar op, ik begrijp best dat je aprilia wilt verdedigen, maar het heeft zo weinig zin


Waarom zou ik het opgeven als ik het zelf weet De verkoper van deze aprilia geen goede bron? Lijkt me wel, hij heeft er zelf me egereden en had ook geen reden om erover te liegen, want hij wordt toch voor op het circuit gebruikt, dus die 170/180 wordt toch niet gehaald...
 
As finishing touch, God created the Dutch
koekoen2000 27-9-2005 23:56 Print reply

Posts: 340
waarom pak je anders niet n RS250 die je laat trug schroeven lijkt mij dat ie harder trekt ziet er vetter uit en de top zal waarsxchijnlijk iets hoger liggen

(correct me if i'm wrong)
 
Wat Vind Je Van Mn Rijstijl Bel: 0900-FUCK YOU
Apriliars105 27-9-2005 23:57 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekoen2000
waarom pak je anders niet n RS250 die je laat trug schroeven lijkt mij dat ie harder trekt ziet er vetter uit en de top zal waarsxchijnlijk iets hoger liggen

(correct me if i'm wrong)


RS250 is meteen weer een stuk duurder en als ze allebei 25KW zouden zijn, dan lijkt het mij logischer dan een RS125 sneller is, aangezien deze lichter is
 
As finishing touch, God created the Dutch
Yanos 27-9-2005 23:57 Print reply

Posts: 596
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekoen2000
waarom pak je anders niet n RS250 die je laat trug schroeven lijkt mij dat ie harder trekt ziet er vetter uit en de top zal waarsxchijnlijk iets hoger liggen

(correct me if i'm wrong)


als je die terugschroeft gaat hij langzamer dan de 125
 
briand.nl
Madvillainy 27-9-2005 23:59 Print reply

Posts: 519
Ik zou nooit een 250 pakken en terugvoeren... dat is erg nadelig bij een 2takt.

(zojuist even 25kw-forum doorgelezen op motor-forum.nl)

lees het daar maar, het staat er allemaal op
 
mcdronkz 27-9-2005 23:59 Print reply

Posts: 32777
en een 2 takt houdt er niet zo van geknepen te worden
 
Madvillainy 28-9-2005 0:00 Print reply

Posts: 519
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
en een 2 takt houdt er niet zo van geknepen te worden


juistem!!

edit: daarnaast zijn het al erg "zwakke" blokjes qua betrouwbaarheid en dergelijken

onderhoud is kostbaar bij zo'n ding

Dit bericht is gewijzigd door Madvillainy op 28-9-2005 om 0:01 uur.
 
Apriliars105 28-9-2005 0:03 Print reply

Posts: 6111
Ik zou zelf persoonlijk als ik het geld had ook liever voor een kawa 400 ofzo gaan...
 
As finishing touch, God created the Dutch
Madvillainy 28-9-2005 0:06 Print reply

Posts: 519
ik zie de kawa zxr 400tjes voor rond 3000

rs tussen 2000-3000
maar dan ben je er nog niet
-pak
-laarzen
-helm
-rijbewijs
-verzekering

ga zo maar verder
 
Yanos 28-9-2005 0:10 Print reply

Posts: 596
het terugvoeren kan ook duur worden, 300/400 euro
 
briand.nl
Madvillainy 28-9-2005 0:11 Print reply

Posts: 519
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yanos
het terugvoeren kan ook duur worden, 300/400 euro


op veel zxr400tjes zit het al op
 
Apriliars105 28-9-2005 12:39 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Madvillainy
ik zie de kawa zxr 400tjes voor rond 3000

rs tussen 2000-3000
maar dan ben je er nog niet
-pak
-laarzen
-helm
-rijbewijs
-verzekering

ga zo maar verder


Hangt een beetje van het model RS125 af, de futura's en de extrema's heb je al vanaf 1000 euro (met soms wat uitschieters naar boven of beneden...
 
As finishing touch, God created the Dutch
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 28-9-2005 15:30 Print reply

Posts: 17929
ik zou uberhaupt geen rs 125 kopen, met licht rijbewijs kun je ebter een 600 4takt kopen die komen op 25 kw tenminste nog ene beetje vooruit

heb laatst zoeen rs gereden maar die dingen komen echt niet vooruit

en als je zwaar rijbewijs hebt koop je je een suzuki rgv 250
 
Apriliars105 28-9-2005 16:08 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak
ik zou uberhaupt geen rs 125 kopen, met licht rijbewijs kun je ebter een 600 4takt kopen die komen op 25 kw tenminste nog ene beetje vooruit

heb laatst zoeen rs gereden maar die dingen komen echt niet vooruit

en als je zwaar rijbewijs hebt koop je je een suzuki rgv 250


Zoals eerder gezegd lijkt het logischer dat een rs125 sneller is dan een begrensde 400 of 600, aangezien deze meer vermogen per kilo heeft...

Zwaar doelloos trouwens om dan je begrensde 600 weg te doen en een rgv250 te kopen. Als je die 600 dan ontgrensd heb je veel mee rvermogen

Dit bericht is gewijzigd door Apriliars105 op 28-9-2005 om 16:20 uur.
 
As finishing touch, God created the Dutch

Dit topic is 3209 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved