Ik heb me blok uit mekaar gehaald om te reviseren, maar nu weet ik niet meer welke kant van mijn zuiger boven of onder moet. Het pijltje is eraf gesleten Het enige verschil naar mijn idee is dat er aan 1 van de 2 kanten 4 gaatjes in de zuigerwand zitten.
Welke kant moet nu boven of onder?
groet mark
p.s. Heb een puch maxi met 65 cc cilinder (geloof airsal)
an old puch doesn't leak oil, it just marks it's spot!
en anders wat nog makkelijker is is kijken of de zuiegr slotjes door een poort gaan
als ze op de ene manier wel er door heen gaan en de andere niet dan weet je dat je de andere moet hebben
ook horen die gaatjes als het spoelpoorten zijn aan de inlaatkant
vergeet niet je circlipjes nieuw te gebruiken en niet je oude her te gebruiken
kunnen eruit schieten word je namelijk niet blij van
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Honda SS50
of er staat een pijl op en die moet naar de uitlaat wijzen...
Het pijltje is eraf gesleten
Het pijltje is eraf gesleten
Het pijltje is eraf gesleten
Het pijltje is eraf gesleten
Het pijltje is eraf gesleten
Het pijltje is eraf gesleten
dus tja duidelijk lijkt mij.
Ik heb me blok uit mekaar gehaald om te reviseren, maar nu weet ik niet meer welke kant van mijn zuiger boven of onder moet. Het pijltje is eraf gesleten Het enige verschil naar mijn idee is dat er aan 1 van de 2 kanten 4 gaatjes in de zuigerwand zitten.
Welke kant moet nu boven of onder?
groet mark
p.s. Heb een puch maxi met 65 cc cilinder (geloof airsal)
Die gaatjes moet aan de inlaat kant (bove dus. En als je ze onder doet loopt ie ook wel maar toch niej helemaal zoals het hoort(ik spreek uit ervaring )suc6 dr mee verder..
We can do jobs we hate, so we can buy shit we don't need.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: ddpomper
Die gaatjes moet aan de inlaat kant (bove dus. En als je ze onder doet loopt ie ook wel maar toch niej helemaal zoals het hoort(ik spreek uit ervaring )suc6 dr mee verder..
dan zit ie als het goed is, binnen no time vast....