Quote:Oorspronkelijk gepost door: StIng
welk blok zit er nu eigenlijk onder die RYZ SM?
weet iemand hoeveel die RYZ kost en waar je em kan kopen (in belgi?)?
Ik denk niet dat je je topic gevolgd hebt.. de naam AM6 is al zeer vaak gevallen.
edit: minarelli AM6 om duidelijker te zijn
Dit bericht is gewijzigd door Madvillainy op 27-9-2005 om 18:42 uur.
alle standaard brommers zoals ze van de fabriek komen zijn 50cc.
Am6 is gewoon een 6 versnellingsbak. het heeft niks met het aantal cc's te maken
maar hoeveel keer je moet schakelen
er waren er al een paar voor mij
Dit bericht is gewijzigd door TZR50Rullezz op 27-9-2005 om 18:55 uur.
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Stijn S
met die AM6 blokken is niets mis. Ik heb even op de brommer van me buurjongen mogen rijden en het rijd gewoon goed. Het schakelt wel zwaarder dan mijn honda blok, maar dit vind ik zelf juist lekker. Wel is het lampje van de koelvloeistof een keer aangesprongen, maar ik had hem aangeraden een grotere sproeier erin te doen en toen was het ook weer goed.
was bij mij ook en bij meer mh's en ook een rieju (mrx dacht ik) dat het koelvloeistoflampje begint te branden en als het niet aan de sproeier ligt moet je dat kapje voor de radiateur eraf halen want daardoor zit hij niet direkt in de rijwind en de wind word door die schotjes zeg maar van de radiateur af geleid, niet egt optimaal dus. Bij mij was het nadat ik dat kapje eraf had gehaald in 1 keer over. mijne begint alleen te branden als ik heel de tijd aan het crossen ben maar dat is denk ik bij elke brommer
was bij mij ook en bij meer mh's en ook een rieju (mrx dacht ik) dat het koelvloeistoflampje begint te branden en als het niet aan de sproeier ligt moet je dat kapje voor de radiateur eraf halen want daardoor zit hij niet direkt in de rijwind en de wind word door die schotjes zeg maar van de radiateur af geleid, niet egt optimaal dus. Bij mij was het nadat ik dat kapje eraf had gehaald in 1 keer over. mijne begint alleen te branden als ik heel de tijd aan het crossen ben maar dat is denk ik bij elke brommer
ja idd hij wordt dan gewoon te warm, heb ook wel eens gehad toen ik aan het slippen was op het gras --> lol met supermoto banden