Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - oververhitting bij crossen.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 708 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32150 - oververhitting bij crossen.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2597 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsxj oran 23-9-2005 18:40 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
weet je wat ik zou doen als ik jou was, ik zou alleen een watergekoelde kop erop maken.
is wel wat werk en niet 1-2-3 te doen, maar uiteindelijk heb je wel wat moois op je tsx vind ik

porsche heeft dat ook een tijdje gehad, alleen de koppen watergekoeld

eer je dat gefrabriceerd heb kan je beter overwegen een 50 of 80 lc blok te kopen kan je beter een scherm maken wat je er snel op en af kan halen dat alle wind naar je cilinder stuurt
maar sowieso je hebt wel ff de tijd want in de winter heb je minder snel last van overhitting

 
oud
Jozeff - Forum en Sales Moderator 23-9-2005 18:41 Print reply

Posts: 10835
ik vond het wel een leuk projectje

heb je eens iets wat een ander niet heeft
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Blijhoofd 23-9-2005 18:41 Print reply

Posts: 7378
als je zorgt dat die 50cc goed is afgesteld dan heb je geen extra koeling nodig


maar een 70cc crost zobiezo veel beter
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
tsxj oran 23-9-2005 18:42 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
als je zorgt dat die 50cc goed is afgesteld dan heb je geen extra koeling nodig


maar een 70cc crost zobiezo veel beter

70cc maakt vaak ietsies meer toeren en zal dus ook wel wat warmer worden

 
oud
Kampersjaak 23-9-2005 18:44 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

70cc maakt vaak ietsies meer toeren en zal dus ook wel wat warmer worden




over het algemeen maakt die minder toeren
 
oderint dum metuant
tsxj oran 23-9-2005 18:46 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]



over het algemeen maakt die minder toeren

als je een std 50cc met uitlaat tegen een 70cc met 70cc uitlaat?

 
oud
Kampersjaak 23-9-2005 18:47 Print reply

Posts: 12285
of gewoon een 50cc snel en een 70?

aangezien een std 50cc voor tsx maar 45 gaat

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 23-9-2005 om 18:47 uur.
 
oderint dum metuant
tsxj oran 23-9-2005 18:48 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
of gewoon een 50cc snel en een 70?

aangezien een std 50cc voor tsx maar 45 gaat

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 23-9-2005 om 18:47 uur.

op een tsx maakt een 50 snel egt niet meer toeren dan een 70cc
iig tot nu toe nog niet uitgevonde

 
oud
Kampersjaak 23-9-2005 18:48 Print reply

Posts: 12285
ok
 
oderint dum metuant
ties 23-9-2005 18:49 Print reply
Posts: 1333
et maakt niet uit hoeveel toeren je draait, de meeste warmte komt van de ontbranding af.
misschien is je afstelling wel te arm. daar wordt ie ook te warm van.

 
Blijhoofd 23-9-2005 18:53 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

op een tsx maakt een 50 snel egt niet meer toeren dan een 70cc
iig tot nu toe nog niet uitgevonde




j0h eigenwijze flikker

een standaard tsx maakt bijna geen toeren maar daar hadden we het nie over, als je nou is gewoon leest, dan had je gelezen dat het een 50snel is deze geven bij tsx hun vermogen af bij 8-13k toeren
een 70 eurokit of mallossi doed dit bij 6-9k toeren de 70 fast arrow doed dit bij een nog lager toerental, en ik heb met allebij gecrost...... allebij liepen neit warm, maar de 70cc bleeft aanzienlijk koeler, was makkelijker aftestellen, en door het hoge koppel crost dit veel lkkrder

 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
MT5-honda_pwnz 23-9-2005 18:57 Print reply

Posts: 1595
ik heb de oplossing, harder rijden als je crosst net zoals ik met 70 door bochten enzo :P.
 
Blijhoofd 23-9-2005 18:59 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-honda_pwnz
ik heb de oplossing, harder rijden als je crosst net zoals ik met 70 door bochten enzo :P.



wat ben jij stoer.....

als je brom gewoon geod is afgestelt dan heb je er geen last van ....
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
MT5-honda_pwnz 23-9-2005 19:00 Print reply

Posts: 1595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
[...]



wat ben jij stoer.....

als je brom gewoon geod is afgestelt dan heb je er geen last van ....

tnx, durf jij niet he mietje ga jij maar je brommer afstellen.
 
Blijhoofd 23-9-2005 19:04 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-honda_pwnz
[...]

tnx, durf jij niet he mietje ga jij maar je brommer afstellen.


oeh wat een stoere offtopic opmerking van jou, neej ik zou dat echt nie durven, rem bij elke bocht af tot 30.

ontopic, een 80blok rijd nog fijner in het zand omdat deze nog meer koppel hebben en breder toeren gebied

zijn nog zuinig ook

me 50 snel/70 hadden altijd een enorm verbruik in het zand
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235

Dit topic is 2597 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved