Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Cilinderkop vlakken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 733 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32132 - Cilinderkop vlakken
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DrDreez 22-9-2005 19:00 Print reply
Posts: 94
Hoe zit het met de piston mag je die afvlakken of niet?
 
tsxj oran 22-9-2005 19:02 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DrDreez
Hoe zit het met de piston mag je die afvlakken of niet?

kweet niet wat je bedoelt met piston?? piston is zuiger in t engels maar ik denk niet dat je die bedoelt

 
oud
DrDreez 22-9-2005 19:04 Print reply
Posts: 94
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

kweet niet wat je bedoelt met piston?? piston is zuiger in t engels maar ik denk niet dat je die bedoelt



jawel ik bedoel de zuiger. Wij noemen da hier piston pieston beetje zoals het frans. weeet ech niet of dit wel mag?
 
tsxj oran 22-9-2005 19:06 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DrDreez
[...]


jawel ik bedoel de zuiger. Wij noemen da hier piston pieston beetje zoals het frans. weeet ech niet of dit wel mag?

dit mag wel maar de bovenkant van je zuiger(piston) heeft een bepaalde dikte die mag niet te dun worde anders blaas je een gat in je zuiger! en als je hem afveilt dan moet het heel precies gebeuren! als hij scheef is komt bij de arbeidslag de druk er scheef op te staan en drukt je zuiger op rare manieren in je want of neemd je cilinder want ook klappen op vastloper kan daardoor ook gebeuren!!

 
oud
DrDreez 22-9-2005 19:08 Print reply
Posts: 94
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

dit mag wel maar de bovenkant van je zuiger(piston) heeft een bepaalde dikte die mag niet te dun worde anders blaas je een gat in je zuiger! en als je hem afveilt dan moet het heel precies gebeuren! als hij scheef is komt bij de arbeidslag de druk er scheef op te staan en drukt je zuiger op rare manieren in je want of neemd je cilinder want ook klappen op vastloper kan daardoor ook gebeuren!!



cker is logisch. Maar we hebben wel fijn materiaal op school. Ik zal ook eens aan mijn leraars vragen die zullen da ook wel weten. edit: Bedankt voor de replies by the way, mijn kop ga ik cker afvlakken piston zien we wel!

Dit bericht is gewijzigd door DrDreez op 22-9-2005 om 19:09 uur.
 
tsxj oran 22-9-2005 19:13 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DrDreez
[...]


cker is logisch. Maar we hebben wel fijn materiaal op school. Ik zal ook eens aan mijn leraars vragen die zullen da ook wel weten. edit: Bedankt voor de replies by the way, mijn kop ga ik cker afvlakken piston zien we wel!

Dit bericht is gewijzigd door DrDreez op 22-9-2005 om 19:09 uur.

je hebt vast ook wel een schuifmaat op school
dan kun je de dikte van je zuiger opmeten
 
oud
DrDreez 22-9-2005 19:15 Print reply
Posts: 94
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

je hebt vast ook wel een schuifmaat op school
dan kun je de dikte van je zuiger opmeten


voila zoveel heb je ook al niet nodig

 
wookie 22-9-2005 19:18 Print reply

Posts: 542
Vijlen is nogal een slecht idee, wordt nooit recht en gaan je prestaties ook niet op vooruit. Krijg je nog wat je wil bereiken. Afdraaien of frezen is het beste
 
tsxj oran 22-9-2005 19:20 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wookie
Vijlen is nogal een slecht idee, wordt nooit recht en gaan je prestaties ook niet op vooruit. Krijg je nog wat je wil bereiken. Afdraaien of frezen is het beste

het is geen slecht id en je krijg als je het goed doet egt wel goede prestatie's

 
oud
DrDreez 22-9-2005 19:20 Print reply
Posts: 94
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wookie
Vijlen is nogal een slecht idee, wordt nooit recht en gaan je prestaties ook niet op vooruit. Krijg je nog wat je wil bereiken. Afdraaien of frezen is het beste


campus autotechnologie---> freesbanken genoeg
 
tsxj oran 22-9-2005 19:21 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DrDreez
[...]


campus autotechnologie---> freesbanken genoeg

waar zit je dan op school???


 
oud
DrDreez 22-9-2005 19:23 Print reply
Posts: 94
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

waar zit je dan op school???




in Antwerpen maar ik ben van belgisch limburg, kort bij maastricht
 
DrDreez 22-9-2005 19:30 Print reply
Posts: 94
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wookie
Vijlen is nogal een slecht idee, wordt nooit recht en gaan je prestaties ook niet op vooruit. Krijg je nog wat je wil bereiken. Afdraaien of frezen is het beste


mooie firefox kerel! Heb je hem nog? Hoe snel gaat ie?
 
bart de scootergek 22-9-2005 19:31 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DrDreez
[...]


mooie firefox kerel! Heb je hem nog? Hoe snel gaat ie?



dit soort dingen kunnen beter in zijn profiel, ontopic graag.
 
Honda RC-33
DrDreez 22-9-2005 19:32 Print reply
Posts: 94
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



dit soort dingen kunnen beter in zijn profiel, ontopic graag.


okeej. Je mag em closen hoor
 

Dit topic is 5636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved