hier een topic over speedlutch.
speedlutch is iets wat nog niet zo heel bekend is maar waar in de racerij al goede resultaten mee zijn geboekt.
ik zal even uitleggen wat t is en wat t precies doet;
speedlutch is:(niet lachen betweters) een race benzineslang
een racebenzineslang bestaat dat dan
ja dat bestaat en t werkt ook nog,en verdomd goed al zeg ik t zelf,deze slang kan je een aanzienlijke vermogen winst opleveren.
t werkt als volgt: de slang word zoals elke benzine slang aan je benzinekraantje bevestigt en aan de andere kant gewoon op je carburateur,nu zit er halverwege het slangetje een resewrvoirtje met een drukcilindertje (denk aan een co2 patroon) en een hogedrukventieltje.
nu start jeje broem en activeer het ventieltje zodat er druk op t reservoirtje staat,wanneer het reservoir is volgelopengeeft t een signaaltje naar t ventiel die vervolgens onder hoge druk de bezine naar je carburateur perst waardoor er meer en sneller brandstof naar je cilinder gebracht word,dit levert behalve een fellere gasreactie een aanzienlijke vermogens winst op
hoeveel vermogens winst verschilt per setup.
het enige wat je moet aanpassen is de inlaat van je carburateur(groter) en je sproeier maat (ook groter)nu denk je dat loopt toch niet lekker?? maar dat valt reuze mee hij is nog goed af te stellen met de speedlutch erop,het is een beetje een vreemd verhaal maar het is een nieuw produkt wat langzaam aan bekend begint te worden,bij mn volgende posts zal ik ff een plaatje regelen en verkoop punten ofzo regelen,ik heb hier al goede ervaringen mee,de nadelen zijn alleen dat t best prijzig is (racerijstuff) en je de cilindertjes moet vervangen.
ik ben benieuwd naar jullie reacties
|