Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - te heet!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1047 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32096 - te heet!!
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2129 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Terror 20-9-2005 19:57 Print reply

Posts: 9269
zit je thermostaat er nog in?
 
christianos 20-9-2005 19:58 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Terror
zit je thermostaat er nog in?

hmm waar ken ik dat van

gooi meeting syndroom...


schoref idd die thermo er even uit en kijk dan nog eens..

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 20-9-2005 om 19:58 uur.
 
wietplant 20-9-2005 19:58 Print reply

Posts: 2092
mijne word (volgens temp meter. ong 50 das wel standaard ontgrenst..
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
Hardstyle 20-9-2005 20:00 Print reply

Posts: 1077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

eurg, dan zou me koelsysteem constant moeten koken, lijkt me stug enzo

was het niet rond de 80 graden dat KVS hoort te worden?


kvs kookt niet bij 100 graden hoor..

80 graden dan, igg te heet (als je cekr 20 km hebt gereden), om 3sec je klauw erop te houden..

 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
christianos 20-9-2005 20:00 Print reply

Posts: 20445
mijne wel

daar zit geen druk op en het is water
 
Hardstyle 20-9-2005 20:03 Print reply

Posts: 1077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
mijne wel

daar zit geen druk op en het is water


Water? K hoop dat t lekker zal roeste dan
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
Speakerfreak 20-9-2005 20:06 Print reply

Posts: 4941
blaat, rond de 80graden moet kunnen niet boven de 100 en lul niet met roesten ik rij ook lekker met gewoon water in de zomer aangezien me cilinders en alle sjit er toch zovaak afliggen en het prima kan, alleen in de winter niet zon tof idee
 
Vieze naaiers hier
Hardstyle 20-9-2005 20:09 Print reply

Posts: 1077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
blaat, rond de 80graden moet kunnen niet boven de 100 en lul niet met roesten ik rij ook lekker met gewoon water in de zomer aangezien me cilinders en alle sjit er toch zovaak afliggen en het prima kan, alleen in de winter niet zon tof idee


Stil maar h?, ff tot 10 tellen Ik zeg er verder niks over, jij rijd ermee ?k niet..
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
hondansrpower 20-9-2005 20:16 Print reply

Posts: 302
thermostaat is eruit,en af en het rad word wel warm maar de cilinder word veel heter,en me schoepen op me pomp zijn ook nog goed.
maar kan door de vervroeging ook heel heet worden of nie?
en aan me smering kan het ook nie liggen gooi er dik veel oli ein de benzine en rij goed warm enzo.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
Evilmex 20-9-2005 20:45 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

eurg, dan zou me koelsysteem constant moeten koken, lijkt me stug enzo

was het niet rond de 80 graden dat KVS hoort te worden?



Kvs kookt pas bij de 120 graden, maar een auto word zon 90 Graden, behalve Citroen Bx die word 110 graden.

Brommer zal zoiets ook wel zijn, verschilt per merk
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
Evilmex 20-9-2005 20:46 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower
thermostaat is eruit,en af en het rad word wel warm maar de cilinder word veel heter,en me schoepen op me pomp zijn ook nog goed.
maar kan door de vervroeging ook heel heet worden of nie?
en aan me smering kan het ook nie liggen gooi er dik veel oli ein de benzine en rij goed warm enzo.


Miss is da dik veel olie het probleem
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
jupiler 20-9-2005 22:13 Print reply
Posts: 846
wss is ie gewoon brak afgesteld, dik olie zal ook wel niet, kweenie hoe dik je smeert maar smeerde zelf met 93 mal altijd 1 op 25/30 en had nergens problemen mee, en 1 rad moet t makkelijk kunnen bijhouwen
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
Almer 20-9-2005 22:20 Print reply

Posts: 3325
ik zou toch es even naar je afstelling kijken probeer es een paar maten grotere sproeier, omdat je nu te weinig smering hebt dus meer wrijving en hetere cilinder. En anders toch even je koelsysteem nakijken
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
hondansrpower 20-9-2005 22:24 Print reply

Posts: 302
het probleem is dus dat ik niet kan horen of de sproeier te klein is,door de gasreactie van de hpi en aan de bougie valt eigenlijk nog niks te zien want die is nieuw.
en rij altijd al met shoke,niet dak verschil merk maar omdat ie dan toch wat meer benzine krijgt en ik de cilinder nog aan het inrijden ben.

Dit bericht is gewijzigd door hondansrpower op 20-9-2005 om 22:26 uur.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
jona 20-9-2005 23:18 Print reply
Posts: 404
mss toch de ontsteking iets later zetten, kan ook wel schelen in temp

als je geen verschil merkt met choke is het ook niet goed denk ik grotere sproeir zal wel nodig zijn volgens mij

Dit bericht is gewijzigd door jona op 20-9-2005 om 23:20 uur.
 

Dit topic is 2129 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved