Quote:Oorspronkelijk gepost door: Hidde a.k.a. Mb
maar hoe die zuiger er dus uitziet is dus zegmaar aan de rand is gewoon overal bjte afgebrokkeld ofzo
kan je hem dan niet gewoon een beetje afschuren of zit het echt aan de zijkant ook zijn er nu geen krassen in je cil.
och komaan zoon olie pompje kan je heus wel afstellen hoor
Op het papier bij mijn cil stond 3% volsynthetisch dus ik denk toch dat ik redelijk juist zit. Ik rijd zeer veel en altijd volle gaas met mijn andere walla en ik heb nog nooit een vastloper gehad. En ik rijd ook nog met een 1-segment piston ook dus...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: DrDreez
Ge zou bijna gaan denken dat ge metaalschilfers van ergens in het karter langs je spoelpoorten de cilinder hebt binnengekregen. Daar iets van te zien?
IDD! n stuk lagerkooi van je krukaslager ofzo? bij mn mt heb ik dat ook pas meegemaakt...
Edit: check eens of je veel speling op je vliegwiel hebt <op&neer>
Dit bericht is gewijzigd door gekke henkie op 21-9-2005 om 11:25 uur.
hebik niet maar heb nu 70cc maar dit rijd zoiezo al betr en ik kijk nu wel is int weekend hoe me cil er nu uitziet
Dit bericht is gewijzigd door Hidde a.k.a. Mb op 21-9-2005 om 12:33 uur.
Cool! maar blijf goed opletten voor eventuele rammeltjes en/of trillingen... als je lagers versleten zijn, is het gewoon aftellen tot ie kapot loopt...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
Je naaldlagertje was er toch uitgelopen? Dan heb je het probleem toch al gevonden? Wat voor naaldlager was het, imi?
Dan moet toch eerst dat clippie door de cil razen. Uw naaldlager zit ook nog eens over een bus dus da gaat echt niet eruit schieten. Ik zeg dat het een vastloper door slechte smering is geweest. Of metaalschilfers vanuit het karter ergens die langs de spoelpoorten zijn binnengegaan. Zet het maar op slechte smering.