Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - paar vragen over suzuki tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1113 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32023 - paar vragen over suzuki tsx
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 797 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

nielsje 89 17-9-2005 10:42 Print topicpost
Posts: 304
ik heb nu sinds kort een suzuki tsx. hij doet het opzich goed maar er mankeren wel een paar dingen aan. zo doet de kickstarter het aldoor niet en dan ineens pakt ie hem wel .
weet iemand mischien waar dit aan ligt?
vervolgens heb ik een setup met ori 50 cc, 16 mm carb en een proma uitlaat. ik heb het idee alsof de afstelling niet goed is omdat er een gigantische dip zit tussen het normale toerental en de powerband, als ik in de drie rij dan kan ik hem er zelfs niet meer doorheen trekken(in de 2 nog net).
weet iemand mischioen waar dit aan ligt?
btw, hij is getopt op 68 km, is dit normaal voor deze setup?
 
wreed

Pelle 17-9-2005 10:43 Print reply

Posts: 1621
top is normaal ja
 
Blijhoofd 17-9-2005 10:51 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pelle
top is normaal ja


is wss gewoon 50snel
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
nielsje 89 17-9-2005 11:49 Print reply
Posts: 304
nee het is een ori suzuki, geen snel, maar weten jullie ook wat over die dip of de kizkstart?
 
wreed
Snackpens 17-9-2005 11:54 Print reply

Posts: 361
Een ori NL cilinder krijg je niet boven de 55 uit, of het moet een duitse/belgische zijn.
 
Suzuki pwr!
Hidde a.k.a. Mb 17-9-2005 14:06 Print reply

Posts: 602
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Snackpens
Een ori NL cilinder krijg je niet boven de 55 uit, of het moet een duitse/belgische zijn.


cker wel als je hem een btje bijwerkt
 
Henk-88 17-9-2005 14:31 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nielsje 89
ik heb nu sinds kort een suzuki tsx. hij doet het opzich goed maar er mankeren wel een paar dingen aan. zo doet de kickstarter het aldoor niet en dan ineens pakt ie hem wel .
weet iemand mischien waar dit aan ligt?
vervolgens heb ik een setup met ori 50 cc, 16 mm carb en een proma uitlaat. ik heb het idee alsof de afstelling niet goed is omdat er een gigantische dip zit tussen het normale toerental en de powerband, als ik in de drie rij dan kan ik hem er zelfs niet meer doorheen trekken(in de 2 nog net).
weet iemand mischioen waar dit aan ligt?
btw, hij is getopt op 68 km, is dit normaal voor deze setup?


Wat is jouw 'normale' toerental dan, en tussen welke toerentallen ligt je powerband dan? En wat is je tandwielverhouding? En je hebt dus g??n membraan?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
nielsje 89 18-9-2005 14:27 Print reply
Posts: 304
mijn toerenteller doet het niet dus ik heb geen idee van de toerentallen.
ik weet men vertanding ook niet want ik heb em nog niet zo lang
nu is het ook vaak zo dat als ik een paar minuten voluit heb gereden op de top dan slaat men brommer zomaar af als ie in z'n 1 staat, dus ik heb het idee alsof de brommer is afgesteld toen hij nog niet helemaal warm was. zou dit ook kunnen of zou je dan andere dingen merken. ik trok hem gisteren namelijk in z'n 2 zonder dip naar de powerband terwijl hij ongeveer 15 minuten had stilgestaan. volgens mij heb ik idd geen membraam, ik heb het niet gezien ofzo maar volgens mij is dat standaard op een tsx
 
wreed
Snackpens 18-9-2005 14:30 Print reply

Posts: 361
Dat met dat afslaan kan je afstelling zijn, moet je ff kijken of die niet te arm staat (kleur van de bougie). Moet koffiebruin zijn, te licht/wit = te arm, te donker/zwart te rijk.
 
Suzuki pwr!
Saknet 18-9-2005 14:39 Print reply

Posts: 10355
om je bougie nauwkeurig af te lezen is het aanteraden om voor demontage op top in zn hoogste versnelling te rijden, en dan je sleuteltje/stop knop omdraaien. (niet handig dus als je aan bvb nog aan het inrijden bent)

kickstart ligt meestal aan dat de veer in het blok niet onder genoeg spanning staat.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 18-9-2005 om 14:40 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 18-9-2005 om 14:41 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
nielsje 89 18-9-2005 15:36 Print reply
Posts: 304
ik zal het ff roberen met die bougie, thnx iig! alleen die kickstarter veer staat oner ontzettend veel spanning want hij geeft wel heel veel weerstand maar hij maakt aldoor geen contact met de motor zeg maar. en dan ineens doet hij het bvb 2 keer wel en dan weer een hele tijd niet
 
wreed
Kawasaa 18-9-2005 15:41 Print reply

Posts: 778
zit de as er wel goed in en is dat tandwiel nog goed?
 
arie333 18-9-2005 16:30 Print reply

Posts: 693
idd waarschijlijk is je kickstart asje afgesleten waardoor hij er zogenaamd over heen glijdt, en als ie steeds in zn 1 uitvalt weet je zeker dat je je chocke nie gewoon aan laat staan
 
Okeay that's it talking poo is where I draw the line. Screw you guys i'm going home.

Dit topic is 797 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved