Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nsr bijna klaar

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3199 - Nsr bijna klaar
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3624 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSRacing 13-3-02?17:26 Print topicpost
Posts: 88
Ik ben al een tijdje met mijn nsr bezig en hij is nu echt bijna klaar.

De kapen worden gespoten in de kleuren van de motor van rossi (geel,blauw,wit) en motorie sis ook het een en ander verandert.

-70cc malossi 47mm (scooter zuiger)getuned 209* uitlaatpoort 138* spoelpoorten
-speciale cilinder kop
-26mm keihin
-nieuwe krukas
-speciaal membraam
-binnen rotor onstekign van een yamaha yz80cc
-aangepaste techno uitlaat
-6bak
-320mm remschijf voor
-ennzzzzzzzzzzzzz.....

word wel leuk duzz denk ik zo

[This message is edited by Zeta-boy on 13-3-02 17:59]
 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s

Zeta-boy 13-3-02?18:01 Print reply

Posts: 2066
WOW :n :n Dat lijstje ziet er zeer bruut uit. Ben benieuwd hoe hard dat gaat lopen. En FOTO'S natuurlijk alsie klaar is he.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
verwijderd 13-3-02?18:33 Print reply
Posts: 4082
ja, setup is wel redelijk mooi, ik denk dat je de 120 er wel mee haald, maar ben jij dit dirkjan?
 
SPARKLE 13-3-02?18:58 Print reply
Posts: 1332
Nouw dit lijkt me wel wat harder gaan als 120 heur :n
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
verwijderd 13-3-02?19:02 Print reply
Posts: 4082
ja, met wind mee...
 
SPARKLE 13-3-02?19:04 Print reply
Posts: 1332
Dan gaat ie tog harder DOMMIE
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
verwijderd 13-3-02?19:17 Print reply
Posts: 4082
ja dat zeg ik toch
 
MT Freak 13-3-02?19:24 Print reply
Posts: 311
Ja dit is DirkJan ja!

Indrukwekkend rijtje kerel!
 
verwijderd 13-3-02?19:19 Print reply
Posts: 4082
onder m'n nsr50 zit:

-110cc euro (98cc maarja) getuned, uitlaatpoort extreem. (alu cil+chroomwand+VERTEX zuiger+dunne koppakking)
-28mm mikuni inschuif (rubber malossi spruitstuk)
-CR125 binnenrotor ontsteking
-groot eurocilindro 4kleps membraan (carbon)
-6bak en 4plaats koppeling
-crossmotor uitlaat (aangepast voor hoge toeren) (nu even een proma)

en ja, dit loopt ook mooi

plannen voor nsr50:
-CR125 blok
-uitgehoonde 125cc, getuned, PRO-X zuiger, slag 54.
-34mm keihin carb.
-groot 6kleps membraan (carbon)
-bij behorend uitlaat omlassen voor onderlangs
-6bak
-7plaats (d8 ik) koppeling
-2 staande radiateurs naast de cilinder bouwen.

dit kost inderdaat tijd en veel las, zaag en draai werk.

ik ga de tandwiel verhouding zou maken dat ie ongeveer 140 a 150 rijdt (dat is hard genoeg!)

ohja en ik zoek nog een grotere schijf, of een dubbele schijf
 
Pertijn 13-3-02?19:50 Print reply
Posts: 846
Kijk nou daar die timing man, die is echt onmogelijk.
Zelfs in de race gaan ze niet verder dan 198 graden ofzo.
Volgens mij heeft zo'n 20pk+ kreidlijk nog niet eens zo'n timing.
Loopt wss dus voor geen meter maargoed.
En dat membraan ben ik ook wel benieuwd naar dan.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
ids_ 13-3-02?21:08 Print reply
Posts: 423
he zo?n onsteking kun je die er zo in pleuren of moet je veel vijlen boren etc
 
Een snelle Brommer is niet opgevoerd, hij is verbeterd!!
Sneks 13-3-02?23:42 Print reply
Posts: 2499
Die techno uitlaat zal zeker een enorm stuk zijn ingekort, als je je uitlaatpoort zolang openzet?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Neonlampje 14-3-02?09:45 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Die techno uitlaat zal zeker een enorm stuk zijn ingekort, als je je uitlaatpoort zolang openzet?

khad paar daagies geleden met Al!en gepraat...
die had zn uitlaatpoort van malossi voor zn nsr op 209 graden gezet!! :n :n (en 138 voor spoelpoorten)
ook voorbocht flink ingekort echt zieke zooi man

maar dirkjan kennnende blaastie strax KEIHARD iedereen voorbij

edit: ooow w8 eens... dat is dezelfde.. godverdekutjebef zak toch weg!! grmbl... blaa ik moet toch echt vaken gaan lezen... naahjah... boei?h

[This message is edited by Neonlampje on 14-3-02 09:49]
 
Rene 14-3-02?09:56 Print reply
Posts: 2573
waarom moet hier nou gelijk bij komen staan wat symen op zn nsr heeft liggen?? weten we al lang hoor jonge...
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
MB50TUNED 14-3-02?10:00 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl

Kijk nou daar die timing man, die is echt onmogelijk.
Zelfs in de race gaan ze niet verder dan 198 graden ofzo.
Volgens mij heeft zo'n 20pk+ kreidlijk nog niet eens zo'n timing.
Loopt wss dus voor geen meter maargoed.
En dat membraan ben ik ook wel benieuwd naar dan.


zoon 18 pk kreidler heeft een timing voor uitlaatpoort van 200 graden. trek zelf je conclusies over 209 graden . Ik ga niets negatiefs neerzetten, maar heb wel een idee over de prestaties, ik ben het met je eens Pertijn.

[This message is edited by MB50 TUNED on 14-3-02 10:18]
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
NSRacing 14-3-02?12:38 Print reply
Posts: 88
hmm ja ik vind mijn uitlaat poort zelf eigelijk ook wat tegroot geworden. Maar eerst eens kijken wat hij doet. Want ik ben ook nog met die scooter zuiger aan het kuten (pen 10). En als het niks wordt koop ik maar eens een HEBO 66cc voor nsr en gaan we eens kijken hoe dat loop jah.

En die onstking heb je er zo op als je een beetje handig bent.

[This message is edited by NSRacing Honda on 14-3-02 12:48]
 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s

Dit topic is 3624 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved