Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - derbi uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #31951 - derbi uitlaat
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2438 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

StIng 13-9-2005 21:50 Print reply

Posts: 239
jah wat moet je nu weer allemaal veranderen als je nieuwe uitlaat steekt? kan je ook niks veranderen zonder problemen te hebben? als je alles ori hebt (dus caburateur en de rest dat je niet moet veranderen als je nieuwe uilaat steekt) welke is dan de beste uitlaat voor die senda?
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 13-9-2005 21:51 Print reply

Posts: 13700
zou je sproeier maar veranderen anders rij je 2 weken en dan is de pret eraf
 
StIng 13-9-2005 21:52 Print reply

Posts: 239
alleen dit? en welke uilaat is er dan het beste voor, zie net dat gianelli niet goed loopt op ori setup dus die zeker niet!

Dit bericht is gewijzigd door StIng op 13-9-2005 om 21:53 uur.
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 13-9-2005 21:54 Print reply

Posts: 13700
lezen blijft moeilijk
 
StIng 13-9-2005 21:55 Print reply

Posts: 239
? ja sproeier veranderen maar is dat het enigste noodzakelijke?
 
Whitesnake 13-9-2005 22:06 Print reply

Posts: 337
afstellen !
 
Masta
Exi 13-9-2005 22:42 Print reply

Posts: 136
Voor toeren onderin is een leovinci v6 opzich wel leuk, mooi geluidje ook.
Metrakit ook niet verkeerd, maar blijft metrakit en vrij hoogtoerig.. *no offence *

Erg leuke uitlaatjes zijn Yasuni Cross of een Conti pijpje, maar dan ist niet verkeerd om een 19mm carburateur eronder, geen 17.5 merkje wel iets van maar niet veel, te hangen anders hebje onderin de toeren gewoon bijna geen kracht en zoals al meer gezegt is in dit topic, AFSTELLEN!

Dit bericht is gewijzigd door Exi op 13-9-2005 om 22:42 uur.
 
StIng 13-9-2005 23:40 Print reply

Posts: 239
nja normaal zou ik (als ik 1 pakte) een yasuni cross pakke maar aangezien je andere carburateur moet zette, waar ik allemaal niks van ken(ook meer benzine verbruik ---> prijs :s?) zou ik het niet meer pakken
moet je alleen carburateur veranderen bij yasuni of nog andere dingen (ja sproeiers ook waarschijnlijk)?
metrakit hoogtoerig uhmmm en das slecht voor snelheid of ...
zal eens geluidsfragmentje proberen te vinden van leovinci V6 zo weet ik of het mooi klinkt, als iemand die uitlaat heeft op filmpje ook goe .

ty Exi voor je goede post!!!
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 13-9-2005 23:44 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StIng
nja normaal zou ik (als ik 1 pakte) een yasuni cross pakke maar aangezien je andere carburateur moet zette, waar ik allemaal niks van ken(ook meer benzine verbruik ---> prijs :s?) zou ik het niet meer pakken
moet je alleen carburateur veranderen bij yasuni of nog andere dingen (ja sproeiers ook waarschijnlijk)?
metrakit hoogtoerig uhmmm en das slecht voor snelheid of ...
zal eens geluidsfragmentje proberen te vinden van leovinci V6 zo weet ik of het mooi klinkt, als iemand die uitlaat heeft op filmpje ook goe .

ty Exi voor je goede post!!!


Je hoeft er niet persee een andere carb erop te zetten (is wel aan te raden btw). Metrakit is niet erg hoogtoerig en dat is niet slecht voor je snelheid en die Leo V6 is amper beter dan std ontgrenst, dus je zou dan beter een andere kunnen nemen.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
StIng 13-9-2005 23:49 Print reply

Posts: 239
ja heb et net gelezen van leovinci :s dom :s
en die twinner uilaten zijn doe goed en mooie sound? ninja twinner en dergerlijke
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 13-9-2005 23:50 Print reply

Posts: 12846
Geen kwaliteits uitlaten
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
StIng 13-9-2005 23:51 Print reply

Posts: 239
hihi oke thx!!! voor snelle en goede reactie's
 

Dit topic is 2438 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved